AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:43 #1 Skrevet onsdag kl. 19:43 Altså, ikke for mye og intenst, men diskret friskt liksom? Trenger ikke svar fra dere som aldri bruker tøymykner. Har brukt Comfort (Fresh Tec, den blå) en del nå, og liker den, men tenkte om det var noen av de rimeligere som funket? Anonymkode: 2d864...c6d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:53 #2 Skrevet onsdag kl. 19:53 Bruker kun Comfort sensitiv da den har en veldig svak og diskret lukt. Anonymkode: 2d481...d51 1
Soft mann Skrevet onsdag kl. 19:59 #3 Skrevet onsdag kl. 19:59 Eg brukt selv den blåe. men eg ble lei av vaskemiddel for hvit, for farget, ull og tøymykner. har nå bare en flaske og det er Milo, den vasker supert og lukter godt
Rhodiola Skrevet onsdag kl. 20:54 #4 Skrevet onsdag kl. 20:54 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:21 #5 Skrevet fredag kl. 20:21 AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 20.43): Altså, ikke for mye og intenst, men diskret friskt liksom? Trenger ikke svar fra dere som aldri bruker tøymykner. Har brukt Comfort (Fresh Tec, den blå) en del nå, og liker den, men tenkte om det var noen av de rimeligere som funket? Anonymkode: 2d864...c6d Den lilla coop sin lukter veldig godt mild lavendel på sengetøy den er min favoritt på sengetøy fremfor alle andre av dem dyrere. Anonymkode: e8ddf...444
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Softlan. Uslåelig. Anonymkode: 03ee4...ef3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Jeg tromler sengetøy med to vaskeballer (i stoff) jeg tar tre-fire dråper lavendelolje eller sitronolje på! Ren eterisk olje er mindre plagsom for huden og lungene enn tøymykner, men gir god duft! Det er rimeligere også. En liten flaske koster mer, men den er jo så drøy i bruk! Kan anbefale det som et godt alternativ til tøymykner! Anonymkode: c8cea...fde
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tromler sengetøy med to vaskeballer (i stoff) jeg tar tre-fire dråper lavendelolje eller sitronolje på! Ren eterisk olje er mindre plagsom for huden og lungene enn tøymykner, men gir god duft! Det er rimeligere også. En liten flaske koster mer, men den er jo så drøy i bruk! Kan anbefale det som et godt alternativ til tøymykner! Anonymkode: c8cea...fde Hvorfor så heftig bruk av ropetegn...? Anonymkode: 03ee4...ef3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor så heftig bruk av ropetegn...? Anonymkode: 03ee4...ef3 jeg er engasjert Anonymkode: c8cea...fde 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Den blå av Rema sitt eget merke er god, relativt lik comfort freshtec Anonymkode: ffcf2...342
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Softlan. Uslåelig. Anonymkode: 03ee4...ef3 Hvilken Softlan? Anonymkode: 2d864...c6d
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tromler sengetøy med to vaskeballer (i stoff) jeg tar tre-fire dråper lavendelolje eller sitronolje på! Ren eterisk olje er mindre plagsom for huden og lungene enn tøymykner, men gir god duft! Det er rimeligere også. En liten flaske koster mer, men den er jo så drøy i bruk! Kan anbefale det som et godt alternativ til tøymykner! Anonymkode: c8cea...fde Men gjør det tøyet mindre statisk? Anonymkode: 2d864...c6d
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men gjør det tøyet mindre statisk? Anonymkode: 2d864...c6d Jeg eier bare bomullsplagg, linklær og ull og har aldri statiske klær… Anonymkode: c8cea...fde
Grønnsaksvaffel Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden Det billigste er å droppe tøymykner. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden Bruker kun parfymefri tøymykner. Anonymkode: 48f9f...1b6
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Er vel ingen under 50 som bruker tømykner? Anonymkode: 901d6...835
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel ingen under 50 som bruker tømykner? Anonymkode: 901d6...835 Det beskytter klær mot slitasje og gjør det mykt og lukter godt seffølgrligt bruker mangen unge det Anonymkode: e8ddf...444 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det beskytter klær mot slitasje og gjør det mykt og lukter godt seffølgrligt bruker mangen unge det Anonymkode: e8ddf...444 Tøymykner beskytter IKKE klær mot slitasje. Vask i maskin, vaskemidler, tøymykner og bruk utsetter klærne for slitasje. Anonymkode: c8cea...fde
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er vel ingen under 50 som bruker tømykner? Anonymkode: 901d6...835 Nei nei, men jeg er over 50 TS Anonymkode: 2d864...c6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå