AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:43 #1 Skrevet onsdag kl. 19:43 Altså, ikke for mye og intenst, men diskret friskt liksom? Trenger ikke svar fra dere som aldri bruker tøymykner. Har brukt Comfort (Fresh Tec, den blå) en del nå, og liker den, men tenkte om det var noen av de rimeligere som funket? Anonymkode: 2d864...c6d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:53 #2 Skrevet onsdag kl. 19:53 Bruker kun Comfort sensitiv da den har en veldig svak og diskret lukt. Anonymkode: 2d481...d51
Soft mann Skrevet onsdag kl. 19:59 #3 Skrevet onsdag kl. 19:59 Eg brukt selv den blåe. men eg ble lei av vaskemiddel for hvit, for farget, ull og tøymykner. har nå bare en flaske og det er Milo, den vasker supert og lukter godt
Rhodiola Skrevet onsdag kl. 20:54 #4 Skrevet onsdag kl. 20:54 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #5 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 20.43): Altså, ikke for mye og intenst, men diskret friskt liksom? Trenger ikke svar fra dere som aldri bruker tøymykner. Har brukt Comfort (Fresh Tec, den blå) en del nå, og liker den, men tenkte om det var noen av de rimeligere som funket? Anonymkode: 2d864...c6d Den lilla coop sin lukter veldig godt mild lavendel på sengetøy den er min favoritt på sengetøy fremfor alle andre av dem dyrere. Anonymkode: e8ddf...444
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå