Gå til innhold

Mannen bare drar bort uten å si noe..

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, men første innlegg hørtes ut som han hadde forsvunnet en time uten varsel eller forklaring. At han stakk ut for å hente noe og utstyr, og gikk på butikken samtidig var jo ikke merkelig? Og ikke forstyrret ts i leggingen for å gi beskjed hørtes ikke utenkelig ut, selv om jeg personlig nok hadde sendt en sms. Hvis han vil til en elskerinne kunne han liksågodt gjort det selv om han sa «jeg stikker ut en tur, et par ærend».

Anonymkode: 4499c...250

Men det har skjedd flere ganger 

Anonymkode: 213ae...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje han har innsett at du kommer til å gnåle om dette "tillitsbruddet" til dere blir pensjonister og har nå bestemt seg at det er ikke noe han skal finne seg i. Han er åpenbart i tenkeboksen og vil sannsynligvis ut av denne skeive maktbalansen dere har i forholdet. Der du er tydeligvis den som har fasiten på hvordan ting skal være. 

Blir koselig jul 🎅🏼 

Anonymkode: 9f552...c8e

Tror egentlig 90% hadde valgt å forlate mannen sin hvis man hadde opplevd det tillitsbruddet. Alle som vet om situasjonen har rådet meg til å gå, men jeg gir det en sjanse for barnas skyld. Jeg "gnåler " heller ikke om det , men jeg trenger at vi bygger opp forholdet vårt litt fra scratch- og dette har jeg sagt til han. Så det er ikke sånn at jeg driver med silent treatment og "bestemmer " premissene i forholdet vårt. 

Jeg snakker med han, behandler han med respekt og er ikke synlig sur på han. Men ja, jeg unngår nærkontakt fordi jeg ikke klarer det akkurat nå. 

Ts

Anonymkode: 0ca96...f83

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet

Han er sikkert og får seg litt behandling på den lokale thai massasje sjappa. 

Anonymkode: 69db7...21b

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg gjør også slik. Sender ikke melding da mannen har vibrasjon på telefonen, og jeg vil ikke vekke barnet... eller mannen. Akkurat i dag har han allerede sovet med barnet han legger i 1,5 time. Sier noen ganger før vi begynner leggingen at jeg drar, eller sier hvor jeg har vært når jeg er tilbake, eller han spør meg. Vanligvs er det matbutikken, klesbutikk for å kjøpe noe til barna, sende en pakke eller annet lignende. Forskjellen her er vel at det er null grunn til at mannen min skal tvile på hvor jeg har vært, og han plages altså ikke av det.

Endret av katties
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde det skjedd en gang, så hadde jeg ikke reagert. Men det skjer 1-2 ganger i uka flere uker i strekk.. 

Ts

Men du må jo si til han da, at han må gi beskjed. Dersom det er dårlig stemning i hjemmet deres, så synes han kanskje det er bedre å rundt og kjøre enn å være hjemme? Hva tror du selv da? 

Anonymkode: 4499c...250

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det første jeg tenkte var grindrtreff. Fort og gæli. Mange gifte menn der. 

Anonymkode: cd7e1...1ae

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han drar jo mens jeg legger/leser , så jeg får jo ikke med meg at han drar før jeg er ferdig. 

Ts

Men hvis dette skjer ofte, så kan man vel få tid i løp av dagen til en samtale? 

Anonymkode: 16553...322

• Nyttig 2
Skrevet

Har du sjekket mobilen hans? Kanskje han chatter med noen når han er ute på kjøretur, men later som at det er noen andre ærender han er ute på. 

Anonymkode: 1e08a...fed

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror egentlig 90% hadde valgt å forlate mannen sin hvis man hadde opplevd det tillitsbruddet. Alle som vet om situasjonen har rådet meg til å gå, men jeg gir det en sjanse for barnas skyld. Jeg "gnåler " heller ikke om det , men jeg trenger at vi bygger opp forholdet vårt litt fra scratch- og dette har jeg sagt til han. Så det er ikke sånn at jeg driver med silent treatment og "bestemmer " premissene i forholdet vårt. 

Jeg snakker med han, behandler han med respekt og er ikke synlig sur på han. Men ja, jeg unngår nærkontakt fordi jeg ikke klarer det akkurat nå. 

Ts

Men han bygger ikke akkurat opp forholdet ved å stikke sånn 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du sjekket mobilen hans? Kanskje han chatter med noen når han er ute på kjøretur, men later som at det er noen andre ærender han er ute på. 

Jepp…eller ringer noen 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, alt er egentlig ikke bra - grunnet et stort tillittsbrudd fra hans side , som jeg synes er vanskelig å komme over. Ikke utroskap, men annet tillittsbrudd. Vi samarbeider godt om barna,  og klarer å ha en god tone- men jeg orker ikke nærhet med han. Han ønsker ikke samlivsterapi,  men mener at han bare skal være tålmodig helt til jeg tilgir han. 

Ts

Dersom dere legger hvert deres barn og han stikker uten at du fær ddt med deg, hva skjer da dersom barnet han legger våkner?

Vi har samme opplegg her og når minste gråter og det er mannen min som har ansvar for legging der så vil det ta noe tid før jeg innser at mannen min ikke er der hvis han bare drar. Noen ganger drar han for å handle, men da er jeg og eldste inneforstått med at dersom minste våkner må jeg roe minsten. Det går fint når eldste er forberedt på det. Dersom den som legger minsten må på do så sender vi sms til den andre slik at det er tydelig at vi må steppe inn hvis minste våknet.

Som et minimum burde han sende en sms til deg🤨 virker noget shady 

Anonymkode: 62387...436

• Liker 8
Skrevet

men det er jo veldig dumt hvis begge drar uten å vite at den andre har dratt så er barna hjemme alene 

Anonymkode: 5465f...3c1

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Virker veldig mistenkelig, spesielt når du har erfart tillitsbrudd tidligere. Jeg hadde reagert veldig på dette her. Hva sier han når du reagerer på dette?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
SPOCA skrev (Akkurat nå):

Virker veldig mistenkelig, spesielt når du har erfart tillitsbrudd tidligere. Jeg hadde reagert veldig på dette her. Hva sier han når du reagerer på dette?

At jeg overdriver , og at han ikke skjønner vitsen med å si ifra når jeg uansett legger og at han ikke gjør noe rart. 

Ts

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men det er jo veldig dumt hvis begge drar uten å vite at den andre har dratt så er barna hjemme alene 

Anonymkode: 5465f...3c1

Vi sier fra bare vi skal utenfor vår egen dør (i hagen, boden, bilen) for å sikre at den andre da VET at hen har ansvaret for barna alene.

Anonymkode: 62387...436

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At jeg overdriver , og at han ikke skjønner vitsen med å si ifra når jeg uansett legger og at han ikke gjør noe rart. 

Ts

At du gidder…

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Du overdriver ikke. Derimot tar han deg ikke seriøst, og driter egentlig i deg. Han har allerede brutt tilliten din, og han blåser åpenbart i følelsene dine. Hvorfor lar du han fortsette med dette?

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det letteste må vel være å alliere seg med en venninne, be henne følge han når han reiser. Jeg holder en knapp på utroskap her

Anonymkode: 5844c...6c3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

"Glem" mobilen din i bilen en kveld så får du se hvor han kjører.

Anonymkode: 7c30e...187

• Liker 7
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...