AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:31 #41 Skrevet onsdag kl. 20:31 SPOCA skrev (6 minutter siden): Du overdriver ikke. Derimot tar han deg ikke seriøst, og driter egentlig i deg. Han har allerede brutt tilliten din, og han blåser åpenbart i følelsene dine. Hvorfor lar du han fortsette med dette? Fordi jeg ikke orker tanken på å se barna mine 50 %, bryte opp et hjem og familie som barna har som sin trygge base - og forandre hele livet til barna mine. Jeg klarer å ha en hyggelig og respektfull tone med han, og samarbeide samt være sammen med han og barna - uten at jeg opplever stor kjærlighet. Har heller ingen ønske om å bli sammen med noen andre, eller en drøm /ønske om å finne lykken et annet sted. Derfor kan jeg like så godt bli, og se om jeg kan komme over tillittsbruddet og få tilbake følelsene. Jeg har også vært ærlig med mannen min om hva tillittsbruddet har gjort med meg og mine følelser for han, men han ønsker at vi fortsetter å prøve. Så jeg har også "gitt " han muligheten til å gå, dersom han ønsker det. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:33 #42 Skrevet onsdag kl. 20:33 Kanskje han har mye tanker om dagen. Prøve å spørre han litt om noe plager han. Anonymkode: a81f5...eb5 1 1
Gladgutten79 Skrevet onsdag kl. 20:36 #43 Skrevet onsdag kl. 20:36 Kjøp en air tag aktiver den å «miste den» mellom setene ??? 3 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:37 #44 Skrevet onsdag kl. 20:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi jeg ikke orker tanken på å se barna mine 50 %, bryte opp et hjem og familie som barna har som sin trygge base - og forandre hele livet til barna mine. Jeg klarer å ha en hyggelig og respektfull tone med han, og samarbeide samt være sammen med han og barna - uten at jeg opplever stor kjærlighet. Har heller ingen ønske om å bli sammen med noen andre, eller en drøm /ønske om å finne lykken et annet sted. Derfor kan jeg like så godt bli, og se om jeg kan komme over tillittsbruddet og få tilbake følelsene. Jeg har også vært ærlig med mannen min om hva tillittsbruddet har gjort med meg og mine følelser for han, men han ønsker at vi fortsetter å prøve. Så jeg har også "gitt " han muligheten til å gå, dersom han ønsker det. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 Han har jo ikke respekt for deg. Hva om du finner ut at han har vært utro, etter du tilga det første tillitsbruddet? Det kommer til å knekke deg på en måte du ikke vil forestille deg. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 5844c...6c3 5 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:39 #45 Skrevet onsdag kl. 20:39 Gjorde min eks også Anonymkode: 5889b...d7c
Rhodiola Skrevet onsdag kl. 20:41 #46 Skrevet onsdag kl. 20:41 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:41 #47 Skrevet onsdag kl. 20:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi jeg ikke orker tanken på å se barna mine 50 %, bryte opp et hjem og familie som barna har som sin trygge base - og forandre hele livet til barna mine. Jeg klarer å ha en hyggelig og respektfull tone med han, og samarbeide samt være sammen med han og barna - uten at jeg opplever stor kjærlighet. Har heller ingen ønske om å bli sammen med noen andre, eller en drøm /ønske om å finne lykken et annet sted. Derfor kan jeg like så godt bli, og se om jeg kan komme over tillittsbruddet og få tilbake følelsene. Jeg har også vært ærlig med mannen min om hva tillittsbruddet har gjort med meg og mine følelser for han, men han ønsker at vi fortsetter å prøve. Så jeg har også "gitt " han muligheten til å gå, dersom han ønsker det. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 Grunnen til at de fleste velger å bryte opp etter utroskap eller grove tillitsbrudd, er ikke fordi de tar lett på å bryte opp hjemmet, se barna mindre og alt det dette medfører. Det er som regel helt grusomt å ta det valget. De gjør det fordi de er klar over at når tilliten og nærheten er borte, så blir det uutholdelig i hjemmet før eller senere. Den «skyldige» parten har ofte dårlig samvittighet i begynnelsen, men det går som regel fort over - og så blir de bare irritert på den andre for at ikke de har lagt alt bak seg og at ikke ting er som før. Og så begynner det med passiv-aggresiv oppførsel, dårligere og dårligere stemning, og ja ofte brudd insitiert av den «opprinnelig skyldige» når de kanskje har funnet en ny og triveligere å gå til. Anonymkode: 4499c...250 4 10
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:42 #48 Skrevet onsdag kl. 20:42 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fordi jeg ikke orker tanken på å se barna mine 50 %, bryte opp et hjem og familie som barna har som sin trygge base - og forandre hele livet til barna mine. Jeg klarer å ha en hyggelig og respektfull tone med han, og samarbeide samt være sammen med han og barna - uten at jeg opplever stor kjærlighet. Har heller ingen ønske om å bli sammen med noen andre, eller en drøm /ønske om å finne lykken et annet sted. Derfor kan jeg like så godt bli, og se om jeg kan komme over tillittsbruddet og få tilbake følelsene. Jeg har også vært ærlig med mannen min om hva tillittsbruddet har gjort med meg og mine følelser for han, men han ønsker at vi fortsetter å prøve. Så jeg har også "gitt " han muligheten til å gå, dersom han ønsker det. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 Så hva er poenget med denne tråden? Du drar jo ikke uansett hva han gjør…? Anonymkode: 213ae...733 5 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:43 #49 Skrevet onsdag kl. 20:43 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Grunnen til at de fleste velger å bryte opp etter utroskap eller grove tillitsbrudd, er ikke fordi de tar lett på å bryte opp hjemmet, se barna mindre og alt det dette medfører. Det er som regel helt grusomt å ta det valget. De gjør det fordi de er klar over at når tilliten og nærheten er borte, så blir det uutholdelig i hjemmet før eller senere. Den «skyldige» parten har ofte dårlig samvittighet i begynnelsen, men det går som regel fort over - og så blir de bare irritert på den andre for at ikke de har lagt alt bak seg og at ikke ting er som før. Og så begynner det med passiv-aggresiv oppførsel, dårligere og dårligere stemning, og ja ofte brudd insitiert av den «opprinnelig skyldige» når de kanskje har funnet en ny og triveligere å gå til. Anonymkode: 4499c...250 Enig. Og «trygge base» som ts mener barna hennes har…Nei, barna ser og merker alt. Anonymkode: 213ae...733 5 1 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:44 #50 Skrevet onsdag kl. 20:44 Hvorfor sier han ikke ifra før du legger barnet? «Jeg tar meg en kjøretur når du legger . . .». Når du er opptatt med å legge barnet så får han ikke sagt ifra. Hvorfor kan han ikke dra etter du har lagt barnet? Virker som det er et eller annet han må ut av huset for å gjøre som feks snakke i telefon med noen han ikke vil du skal vite om eller møte noen. Uansett om han ikke gjør noen av delene så burde han klare å si ifra før du blir opptatt. Siden det tydeligvis er blitt en vanlig ting han gjør noen ganger i uken. Anonymkode: 50af2...b1e 6 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:47 #51 Skrevet onsdag kl. 20:47 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje han har mye tanker om dagen. Prøve å spørre han litt om noe plager han. Anonymkode: a81f5...eb5 Jeg spurte han nå, og sa at jeg syntes det var dumt å bare dra uten å si hvor han dro, elle hvor lenge han ble borte. Da ble han bare sur på meg og kalte meg lite takknemlig siden han hadde vært på butikken og kjøpt ting vi trengte. Jeg sa også at vi hadde tre butikker rett i nærheten, så når han er borte i over en time så begynner jeg å lure om noe har skjedd. Han skjønte ikke dette, og sa at jeg overdrev og at han ikke hadde brydd seg hvis jeg hadde gjort det samme - så lenge jeg gjorde noe nyttig. Også bare gikk han egentlig.. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:51 #52 Skrevet onsdag kl. 20:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spurte han nå, og sa at jeg syntes det var dumt å bare dra uten å si hvor han dro, elle hvor lenge han ble borte. Da ble han bare sur på meg og kalte meg lite takknemlig siden han hadde vært på butikken og kjøpt ting vi trengte. Jeg sa også at vi hadde tre butikker rett i nærheten, så når han er borte i over en time så begynner jeg å lure om noe har skjedd. Han skjønte ikke dette, og sa at jeg overdrev og at han ikke hadde brydd seg hvis jeg hadde gjort det samme - så lenge jeg gjorde noe nyttig. Også bare gikk han egentlig.. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 Han er sint fordi han skjuler noe. Typisk mann. Legger skylden på deg. De er så flinke til det også. Jeg hadde ikke klart å bli sur på ham engang. Finn ut hva han driver med. Glem mobil eller airtag i bilen. Anonymkode: 7c30e...187 9 12
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:52 #53 Skrevet onsdag kl. 20:52 Dette hadde verken jeg eller mannen min gjort. Vi gir alltid beskjed om vi går ut, om så ti minutter i boden, sånn at den andre vet hvor man er. Og måten han svarer deg på, er jo ufin. Gaslighter deg for å få deg til å tro at problemet er hos deg, når det uten tvil er hos han. Anonymkode: f4b5e...480 5 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:53 #54 Skrevet onsdag kl. 20:53 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spurte han nå, og sa at jeg syntes det var dumt å bare dra uten å si hvor han dro, elle hvor lenge han ble borte. Da ble han bare sur på meg og kalte meg lite takknemlig siden han hadde vært på butikken og kjøpt ting vi trengte. Jeg sa også at vi hadde tre butikker rett i nærheten, så når han er borte i over en time så begynner jeg å lure om noe har skjedd. Han skjønte ikke dette, og sa at jeg overdrev og at han ikke hadde brydd seg hvis jeg hadde gjort det samme - så lenge jeg gjorde noe nyttig. Også bare gikk han egentlig.. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 Mens ts, hvorfor responderer du ikke på svarene du får? Jeg kan love deg han der er utro, enten med en annen dame, eller gjør noe annet bak din rygg. Han har utsatt deg for tillitsbrudd tidligere, og nå skulle han bruke tid på å reparere dette. Han gjør det stikk motsatte. Ikke vær like dum som jeg var. Se han for hva han er, ikke vent på en større smell som ødelegger deg. Anonymkode: 5844c...6c3 7 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:53 #55 Skrevet onsdag kl. 20:53 Hva skjer om du ringer han mens han er borte da? Tar han telefonen? Jeg synes 1 time høres litt lite ut for et eventyr på si. Særlig når han har hentet verktøy og handlet på butikken i tillegg. Men det er jo litt rart, særlig hvis det er ny oppførsel. Anonymkode: 5dc32...6ac 3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:59 #56 Skrevet onsdag kl. 20:59 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fordi jeg ikke orker tanken på å se barna mine 50 %, bryte opp et hjem og familie som barna har som sin trygge base - og forandre hele livet til barna mine. Jeg klarer å ha en hyggelig og respektfull tone med han, og samarbeide samt være sammen med han og barna - uten at jeg opplever stor kjærlighet. Har heller ingen ønske om å bli sammen med noen andre, eller en drøm /ønske om å finne lykken et annet sted. Derfor kan jeg like så godt bli, og se om jeg kan komme over tillittsbruddet og få tilbake følelsene. Jeg har også vært ærlig med mannen min om hva tillittsbruddet har gjort med meg og mine følelser for han, men han ønsker at vi fortsetter å prøve. Så jeg har også "gitt " han muligheten til å gå, dersom han ønsker det. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 Det høres ikke ut som om han anstrenger seg noe særlig for å bygge opp tilliten igjen.....mer som en uthalingstaktikk der han venter på at du blir lei og gir etter. Anonymkode: dead2...c5e 8 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:00 #57 Skrevet onsdag kl. 21:00 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva skjer om du ringer han mens han er borte da? Tar han telefonen? Jeg synes 1 time høres litt lite ut for et eventyr på si. Særlig når han har hentet verktøy og handlet på butikken i tillegg. Men det er jo litt rart, særlig hvis det er ny oppførsel. Anonymkode: 5dc32...6ac Det tar 2 min å kjøpe yoghurt i butikken. Verktøy kan han ha i bilen fra før. Anonymkode: 213ae...733 8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:37 #58 Skrevet onsdag kl. 21:37 Kanskje bør HAN å legge begge barna. Slik at du kan slappe av og hvile etter tillitsbruddet han utsatt deg for. Kanskje du bør gå tur nens han legger begge barna? Skal dere bo sammen etter alt så bør du ha noe goder. Anonymkode: 7c30e...187 2 3
SPOCA Skrevet onsdag kl. 21:38 #59 Skrevet onsdag kl. 21:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg ikke orker tanken på å se barna mine 50 %, bryte opp et hjem og familie som barna har som sin trygge base - og forandre hele livet til barna mine. Jeg klarer å ha en hyggelig og respektfull tone med han, og samarbeide samt være sammen med han og barna - uten at jeg opplever stor kjærlighet. Har heller ingen ønske om å bli sammen med noen andre, eller en drøm /ønske om å finne lykken et annet sted. Derfor kan jeg like så godt bli, og se om jeg kan komme over tillittsbruddet og få tilbake følelsene. Jeg har også vært ærlig med mannen min om hva tillittsbruddet har gjort med meg og mine følelser for han, men han ønsker at vi fortsetter å prøve. Så jeg har også "gitt " han muligheten til å gå, dersom han ønsker det. Ts Anonymkode: 0ca96...f83 Jeg forstår at dette er vanskelig for deg. Samtidig så utsetter du også barna for fars oppførsel. Du sier jo indirekte at dette er greit at du lar han få holde på slik foran barna dine. For, de kommer garantert til å merke at han er respektløs mot deg. Er det virkelig verdt det? 4 1 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:40 #60 Skrevet onsdag kl. 21:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje han har innsett at du kommer til å gnåle om dette "tillitsbruddet" til dere blir pensjonister og har nå bestemt seg at det er ikke noe han skal finne seg i. Han er åpenbart i tenkeboksen og vil sannsynligvis ut av denne skeive maktbalansen dere har i forholdet. Der du er tydeligvis den som har fasiten på hvordan ting skal være. Blir koselig jul 🎅🏼 Anonymkode: 9f552...c8e Sutremann... Anonymkode: 7cd16...b1d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå