Gå til innhold

Mannen bare drar bort uten å si noe..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min har en del ganger det siste bare tatt bilen og kjørt og blitt borte en times tid på kveldene. Dette gjør han uten å si hade, hvor han skal eller hvor lenge han blir borte... Vi legger hvert vårt barn av de minste annen hver dag, og han har pleid å dra etter han har lagt den minste - og mens jeg legger det barnet som er litt eldre. Han sier at han ikke ville forstyrre når jeg spør hvorfor han ikke sa hadet. 

Er det vanlig å bare dra uten å si ifra,  hvor man skal eller hvor lenge man blir borte? Jeg synes det er litt merkelig..  Eller skal det være rom for at man bare drar og blir borte en times tid ?

Jeg har aldri gjort det mot han, men vurderer å bare gjøre det en gang- for å se hvordan han reagerer slik at han kan skjønne hvordan det føles. Men det er kanskje barnslig? Han er mye mer sjalu enn jeg er, så tror egentlig ikke han hadde likt det.

Jeg tror egentlig ikke at han er utro eller noe sånt, men jeg mener bare det er vanlig at man sier ifra til den man bor sammen med hvor man skal ,og hvor lenge man blir borte.  

Anonymkode: 0ca96...f83

• Liker 3
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alt bra mellom dere ellers. Begge like engasjerte i pleie forholdet med sex og nærhet?

Anonymkode: 9f552...c8e

• Nyttig 2
Skrevet

Veldig merkelig å ikke sende melding ja.

Begynn med det selv, kjør en tur med litt musikk og spis snop 😅

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg hadde spurt hvor han skal når han drar ut. Så viktig med kommunikasjon… 

Anonymkode: 16553...322

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Eh nei, det er jo ikke det? Men sier han ikke hvor han har vært når han kom hjem heller? 

Anonymkode: 4499c...250

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde spurt hvor han skal når han drar ut. Så viktig med kommunikasjon… 

Anonymkode: 16553...322

Han drar jo mens jeg legger/leser , så jeg får jo ikke med meg at han drar før jeg er ferdig. 

Ts

• Hjerte 6
Skrevet

Sikker på at han ikke drar ut for en runde med elskerinna?

Anonymkode: 2e419...8df

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er alt bra mellom dere ellers. Begge like engasjerte i pleie forholdet med sex og nærhet?

Nei, alt er egentlig ikke bra - grunnet et stort tillittsbrudd fra hans side , som jeg synes er vanskelig å komme over. Ikke utroskap, men annet tillittsbrudd. Vi samarbeider godt om barna,  og klarer å ha en god tone- men jeg orker ikke nærhet med han. Han ønsker ikke samlivsterapi,  men mener at han bare skal være tålmodig helt til jeg tilgir han. 

Ts

• Hjerte 11
Skrevet

Det er veldig rart.
Stefaren pleide å gjøre det. Til slutt byttet mora mi lås…

Anonymkode: 213ae...733

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh nei, det er jo ikke det? Men sier han ikke hvor han har vært når han kom hjem heller? 

Han sier bare at han har hentet utstyr han trenger på jobben sin neste dag, siden de har lagre med ulikt utstyr rundt omkring. 

Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han drar jo mens jeg legger/leser , så jeg får jo ikke med meg at han drar før jeg er ferdig. 

Ts

Nei, det er greit nok, men hva sa han når han kom hjem da? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sier bare at han har hentet utstyr han trenger på jobben sin neste dag, siden de har lagre med ulikt utstyr rundt omkring. 

Ts

Åja, men ja da har han vel det 😂 jeg trodde han ikke ville si hvor han var. Dette hadde jeg ikke tenkt mer over. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er greit nok, men hva sa han når han kom hjem da? 

Han kom hjem nå etter å ha vært borte en time. Sa han hadde vært i butikken og kjøpt yoghurt- noe han hadde med tilbake,   og vi trenger. Likevel har vi 3 butikker 2 km unna huset vårt,  så rart å bruke en time. Han sa at han ville kjøre til en annen butikk et stykke unna for å få en kjøretur i tillegg. 

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åja, men ja da har han vel det 😂 jeg trodde han ikke ville si hvor han var. Dette hadde jeg ikke tenkt mer over. 

Mener du at om han var hos elskerinnen, ville han sagt det? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Ingen god forklaring det der.

Det kunne han jo gjort klart da han dro fra jobb. Gjør han det i arbeidstiden så får han jo også betalt for det. 

Anonymkode: 2e419...8df

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde iallfall sagt at han må gi beskjed før legging, om han kommer til å stikke ut. Dessuten blir jo du stuck hvis minste våkner opp igjen mens du legger eldste. 

Anonymkode: 763e9...d5c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener du at om han var hos elskerinnen, ville han sagt det? 

Nei, men første innlegg hørtes ut som han hadde forsvunnet en time uten varsel eller forklaring. At han stakk ut for å hente noe og utstyr, og gikk på butikken samtidig var jo ikke merkelig? Og ikke forstyrret ts i leggingen for å gi beskjed hørtes ikke utenkelig ut, selv om jeg personlig nok hadde sendt en sms. Hvis han vil til en elskerinne kunne han liksågodt gjort det selv om han sa «jeg stikker ut en tur, et par ærend».

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke et behov for egentid da? Men han burde jo ha sagt noe da. 

Anonymkode: 2c2b2...6e9

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, alt er egentlig ikke bra - grunnet et stort tillittsbrudd fra hans side , som jeg synes er vanskelig å komme over. Ikke utroskap, men annet tillittsbrudd. Vi samarbeider godt om barna,  og klarer å ha en god tone- men jeg orker ikke nærhet med han. Han ønsker ikke samlivsterapi,  men mener at han bare skal være tålmodig helt til jeg tilgir han. 

Ts

Kanskje han har innsett at du kommer til å gnåle om dette "tillitsbruddet" til dere blir pensjonister og har nå bestemt seg at det er ikke noe han skal finne seg i. Han er åpenbart i tenkeboksen og vil sannsynligvis ut av denne skeive maktbalansen dere har i forholdet. Der du er tydeligvis den som har fasiten på hvordan ting skal være. 

Blir koselig jul 🎅🏼 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men første innlegg hørtes ut som han hadde forsvunnet en time uten varsel eller forklaring. At han stakk ut for å hente noe og utstyr, og gikk på butikken samtidig var jo ikke merkelig? Og ikke forstyrret ts i leggingen for å gi beskjed hørtes ikke utenkelig ut, selv om jeg personlig nok hadde sendt en sms. Hvis han vil til en elskerinne kunne han liksågodt gjort det selv om han sa «jeg stikker ut en tur, et par ærend».

Hadde det skjedd en gang, så hadde jeg ikke reagert. Men det skjer 1-2 ganger i uka flere uker i strekk.. 

Ts

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...