AnonymBruker Skrevet i går, 19:12 #1 Skrevet i går, 19:12 Noen som kan anbefale meg julepynt som dere er fornøyd med som regnes som ganske i tiden nå? Anonymkode: ba812...6a1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:35 #2 Skrevet i går, 19:35 Har inntrykk av at det er populært med juletrekuler som ser ut som mat og drikke i alle fall. Jeg synes det ser ganske tacky ut, men det er vel halve vitsen, antakeligvis. Anonymkode: c7d80...33e 7
AnonymBruker Skrevet i går, 22:41 #3 Skrevet i går, 22:41 Juletrepynt er noe man har i flere år, så trendy er det siste jeg tenker på. Legg heller vekt på hva du liker. Anonymkode: f0c0b...96c 13 11
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Jeg bryr meg fint lite om trender når det kommer til interiør, kjøper det jeg liker uavhengig av om det er trendy eller ikke. Når det kommer til julepynt kjøper jeg ting som passer sammen med det jeg har fra før av og bygger en samling som skal vare. Har ikke lagt merke til noe som stikker seg ut som en trend i år, bortsett fra disse store papirstjernene som ikke ser ut som stjerner og synes det er mye naturfarger på puter, litt mot en mer nostalgisk stil. Anonymkode: 3c68e...474 3 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Jeg liker de kulene med ulike figurer (om det er mat eller Askepott og prinsen). Og synes det er blitt finere pynt de siste 10 årene enn noen gang før. Så jeg har kjøpt mye pynt i de seinere årene fordi jeg endelig funnet noe jeg liker. Anonymkode: 82cf6...c82 4
mommyaka Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Aldri fulgt trender..går etter hva jeg liker, som betyr noe for meg og hva som gjør meg glad 6
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Du hae bra med penger og sløse som skal kjøpe nytt etter trender! Anonymkode: 02f81...01a 4
enkefru Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Synes julepynt skal være tradisjonelt og koselig... synes ikke julepynt skal være trendy 7 2 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Spiller vel ingen rolle hva som er trendy hvis du ikke liker det eller får julestemning av det. Ta deg en tur rundt og se hva du synes er fint! Anonymkode: b66cd...66d 4 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden enkefru skrev (4 minutter siden): Synes julepynt skal være tradisjonelt og koselig... synes ikke julepynt skal være trendy Men det synes tydeligvis trådstarter så da har du jo ikke så mye å delta med. Det er ikke hva du synes julepynten skal være som etterspørres. Ts her kan du lese litt om juletrender for i år https://www.minmote.no/kommersielt-innhold/a/MnM8bK/julepynt-2025-slik-skaper-du-et-julehjem Brunt er i vinden https://boligpluss.no/jul/julens-farge-2025-denne-fargen-er-mest-popular-i-ar https://juletrepynt.no/blogs/julebloggen-1/julepynt-trender-2024?srsltid=AfmBOoqneJFTs36Ul_LDK7HqCBUzwUFEarWH21nHjl3ppK5FciGbHUlr Anonymkode: b9e38...ddd 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen som kan anbefale meg julepynt som dere er fornøyd med som regnes som ganske i tiden nå? Anonymkode: ba812...6a1 Dette året er det visst nok Ralph Lauren jul som gjelder. Anonymkode: 28d69...357 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden Ville heller gått for klassisk og tidløs. Gull, burgunder og grønt. Anonymkode: db194...ed7 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Det store i år er enten såkalt Ralph Lauren (egentlig skotsk), eller vintage. Anonymkode: 2e9b8...719
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du hae bra med penger og sløse som skal kjøpe nytt etter trender! Anonymkode: 02f81...01a Djeeez Anonymkode: 9764c...b56 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det store i år er enten såkalt Ralph Lauren (egentlig skotsk), eller vintage. Anonymkode: 2e9b8...719 Anonymkode: 2e9b8...719 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Jeg har julepynt som er 30 år gammel, og bryr meg ikke om trender. Mer om minner og tradisjon. Det eneste jeg har kjøpt litt hvert år av i det siste, er julepynt fra Hadeland glassverk. Liker julepynt av glass, både på f.eks lysfat og tre. Ellers, så pynter jeg huset mindre enn før. Liker ikke at det blir for mye. Og jeg har blitt flink til å ta bort ting som står hele året når jeg pynter til jul, så det ikke blir fullt av ting. Den viktigste pynten for meg er nesten lysfat, lysestaker og vakre lys. Røde fra julaften og noen dager, så bytter jeg til hvite. Anonymkode: 7026a...bbe 1
enkefru Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men det synes tydeligvis trådstarter så da har du jo ikke så mye å delta med. Det er ikke hva du synes julepynten skal være som etterspørres. Anonymkode: b9e38...ddd I headingen står det "trenger julepynt", så det kan virke som hun ikke har særlig fra før... Bygg opp en tradisjonell, klassisk "kasse" og så kan man supplere med mer trendy av og til/noen steder 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Hvorfor svarer dere hva dere selv gjør Ts spør etter hva som er trendy, nei kanskje det ikke betyr noenting for noen av dere (heller ikke meg) men hvorfor svarer flesteparten av dere ikke på spørsmålet som er stillt her. Ts spør etter julepynt som er trendy i år, ikke hva dere mener om trender og at dere mener det skal være mest mulig tradisjon og dere mener... Hvorfor er det sånn vanskelig for dere å bare svare på det ts spør etter? Mangler dere så mye leseforståelse? Er dere så ivrig etter å dytte deres egne meninger på ts? For ts er det viktig at det er trender, dere trenger ikke være enig men da går det an å ha såpass selvinnsikt at dere forstår at dere ikke har noe å bidra med i denne tråden. Anonymkode: b9e38...ddd 4 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden enkefru skrev (3 minutter siden): I headingen står det "trenger julepynt", så det kan virke som hun ikke har særlig fra før... Bygg opp en tradisjonell, klassisk "kasse" og så kan man supplere med mer trendy av og til/noen steder Ts spør etter trendy julepynt. Ellers se svaret ovenfor. Anonymkode: b9e38...ddd
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Skrevet 14 timer siden Hvem bryr seg om hva som er trendy nå? Bruk den julepynten du liker Anonymkode: 264d4...4ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå