AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Uansett kjønn, fantaserer du om noen naboer? Noen spesielt attraktive eller sjarmerende? Anonymkode: 868ac...7ef
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Nei, naboen er gal og skremmende. Anonymkode: 63825...87a 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Har en mannlig nabo som jeg har lagt merke til. Han har en utstråling jeg liker veldig godt. Anonymkode: 7f709...43c 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Det har jeg aldri gjort. Anonymkode: 69913...fbe
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, naboen er gal og skremmende. Anonymkode: 63825...87a Har vi samme nabo. Min og Anonymkode: 038b7...0d3 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, naboen er gal og skremmende. Anonymkode: 63825...87a Det høres ikke bra ut... Anonymkode: 868ac...7ef
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Gud, nei! Han er en gris. Husker da jeg gikk forbi ham med nyfødt baby og han sa til meg "Jahaa, godt å få'an inn og godt å få'an ut, tenker jeg"? 🤢 Eller den gangen jeg satt ute og solte seg, og han malte huset mens han prumpet med de VERSTE lydene jeg har hørt... Anonymkode: a504e...72a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gud, nei! Han er en gris. Husker da jeg gikk forbi ham med nyfødt baby og han sa til meg "Jahaa, godt å få'an inn og godt å få'an ut, tenker jeg"? 🤢 Eller den gangen jeg satt ute og solte seg, og han malte huset mens han prumpet med de VERSTE lydene jeg har hørt... Anonymkode: a504e...72a Huff, han hadde jeg også styrt unna, selv som hetero mann. Anonymkode: 868ac...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Da ser drt ut til at det store flertallet ikke fantaserer om nabo. Jeg har selv flere sjarmerende naboer. Fint med noe fint å se på. Men jeg ville ikke hatt sex med noen av dem, jeg har funnet min. Anonymkode: 868ac...7ef
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Her bor det mange, men en av de er megahot 😍 Resten er veeeeldig lite interessante Anonymkode: 8a377...808 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Jeg fantaserer aldri om spesifikke mennesker, selv ikke min egen mann. Personene i mine fantasier er ansiktsløse. Og nei, ingen av naboene her er noe fristende. Anonymkode: 7631f...996
Himmelen_91 Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Jepp! Har en kjekk eldre nabo, men han e gift og med voksne barn 😭😭 altså synes han e kjekk da 😭hva er det med nordmenn jo eldre dem blir jo kjekkere e dem 😭😭
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Himmelen_91 skrev (8 minutter siden): Jepp! Har en kjekk eldre nabo, men han e gift og med voksne barn 😭😭 altså synes han e kjekk da 😭hva er det med nordmenn jo eldre dem blir jo kjekkere e dem 😭😭 Vil du pule med han også? Anonymkode: 142fb...9a1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har en mannlig nabo som jeg har lagt merke til. Han har en utstråling jeg liker veldig godt. Anonymkode: 7f709...43c Hvordan er utstrålingen hans? Ønsker selv å få en "bedre" utstråling hahah Anonymkode: 6dec0...b40
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden Næhei, vet knapt hvem naboene er Anonymkode: 53124...7ec
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uansett kjønn, fantaserer du om noen naboer? Noen spesielt attraktive eller sjarmerende? Anonymkode: 868ac...7ef Hun er dum som et brød, lever på en rosa sky der alle har babystemme, og er ikke spesielt attraktiv, men satan for en mage og rumpe. En gang når hun kommer drita full over skal jeg rimme henne. Anonymkode: 8427b...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun er dum som et brød, lever på en rosa sky der alle har babystemme, og er ikke spesielt attraktiv, men satan for en mage og rumpe. En gang når hun kommer drita full over skal jeg rimme henne. Anonymkode: 8427b...c1f Elsker. Mage som i veltrent eller feit? Legende kommentar btw Anonymkode: 6dec0...b40
Himmelen_91 Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vil du pule med han også? Anonymkode: 142fb...9a1 Ja, om han var singel 😭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå