AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Skrevet 16 timer siden Kundeservice, eller noen internt, kan fikse dette enkelt. Anonymkode: 98149...a70 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #22 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kundeservice, eller noen internt, kan fikse dette enkelt. Anonymkode: 98149...a70 Flott, da satser jeg på at de ordner det i morgen. I dag har det i hvert fall ikke skjedd stort Takk til alle som har bidratt her inne, setter pris på det og satser på at det snart er løst! Anonymkode: 7fe74...eae
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #23 Skrevet 12 timer siden Post nord er som vanlig talentløse. Hater når pakker skal leveres av dem. Ikke alltid man får vite at det er med post nord før etter at bestillingen er gjort. Sist ventet jeg i 6 ekstra dager på at pakken min skulle bevege seg fra Langhus til Oslo. Bestilte to pakker og den ene brukte da en uke ekstra fra samme leverandør. Det er altså hele 19 km mellom stedene. Du kan sikkert bare vente noen dager før de får ut fingeren Anonymkode: c5f0e...bcd 1
minienthe Skrevet 11 timer siden #24 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skapene er ikke online nei. Så det må noen fysisk til skapet som kan åpne og lukke lukene og scanne rett. Så du må vente til neste gang et bud er der. Anonymkode: 6f8ca...4e4 Jo de er online (ellers ville de ikke kunnet kommunisere med appen når du henter) men du må ringe nummeret som står på selve skapet og ikke supporten til Postnord. Gjorde dette senest for en drøy måned siden når jeg måtte hjelpe noen med å hente en pakke og hun på servicenummeret fjernåpnet luka etter litt verifiseringer. 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Skrevet 11 timer siden Du kan endre utleveringssted i appen, da må de hente pakken og sende den til nytt leveringssted. Anonymkode: 3c14f...a74 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du kan endre utleveringssted i appen, da må de hente pakken og sende den til nytt leveringssted. Anonymkode: 3c14f...a74 Takk for tips. Jeg finner ikke knappen for å omdirigere pakken, kun "arkiver pakke" og "gi navn". Men det er kanskje fordi siste status i appen er "Pakken er på vei til pakkeautomat...", så systemet vet nok ikke at den ligger der inne. Har ringt det nr som sto på automaten nå. Jeg kom til PostNord kundeservice. Hun skulle kontakte fraktselskapet sa hun, så da venter jeg i spenning Anonymkode: 7fe74...eae
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #27 Skrevet 1 time siden Nå gikk det unna. Vet ikke hvem eller hvordan de fikset det, men nå tikket det inn hentemelding her i hvert fall Tror ikke budet har vært der ennå, så det er nok riktig som enkelte har påpekt her inne at de kan fjernstyre det. Takk så mye til alle som har prøvd å hjelpe meg! 🏆 Anonymkode: 7fe74...eae 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå