AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg har en pakke som er levert til pakkeskap, men transportøren har glemt å scanne den da den ble lagt inn der så jeg har ingen oppdatering i appen min som sier at den kan hentes. Har vært i kontakt med kundeservice i dag tidlig, men ingenting har endret seg foreløpig. Er det noen andre som har opplevd det samme? Hvordan løste det seg i din situasjon? Dette er PostNord, om det har noe å si. Anonymkode: 7fe74...eae 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Så hvordan vet du den er i pakkeskapet? Tenker du bare er ute etter metoder for å få skapet åpnet for å tilegne deg ting som ikke er dine. Anonymkode: bd6f6...532 5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Du melder fra om feil i appen. Anonymkode: 7eb99...73a 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvordan vet du den er i pakkeskapet? Tenker du bare er ute etter metoder for å få skapet åpnet for å tilegne deg ting som ikke er dine. Anonymkode: bd6f6...532 Jeg har som sagt snakket med kundeservice i dag tidlig. De sa de kan se at den er registrert levert inn der, men at den ikke er scannet. Vet ikke helt hva du mener med metoder for å få åpnet skapet, det jeg ønsker å vite er når jeg kan forvente at dette løser seg,iom at ingenting har hendt idag. Og hvordan det løste seg for de som har erfart det samme. Jeg vet ikke engang hvilken luke det er, så jeg har ikke bruk for noen "metode" 😄 Anonymkode: 7fe74...eae
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har som sagt snakket med kundeservice i dag tidlig. De sa de kan se at den er registrert levert inn der, men at den ikke er scannet. Vet ikke helt hva du mener med metoder for å få åpnet skapet, det jeg ønsker å vite er når jeg kan forvente at dette løser seg,iom at ingenting har hendt idag. Og hvordan det løste seg for de som har erfart det samme. Jeg vet ikke engang hvilken luke det er, så jeg har ikke bruk for noen "metode" 😄 Anonymkode: 7fe74...eae Det er det jo bare kundeservice som kan svare på! Anonymkode: c1be0...49c 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du melder fra om feil i appen. Anonymkode: 7eb99...73a Takk, er ikke helt sikker på hvor der inne jeg gjør det. Men skal google Anonymkode: 7fe74...eae
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så hvordan vet du den er i pakkeskapet? Tenker du bare er ute etter metoder for å få skapet åpnet for å tilegne deg ting som ikke er dine. Anonymkode: bd6f6...532 Her er vi paranoide så det holder😂 Anonymkode: 4e21a...24f 7 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det jo bare kundeservice som kan svare på! Anonymkode: c1be0...49c Som sagt har jeg snakket med dem, det er snart 12 timer siden. Så derfor var jeg bare nysgjerrig på om noen andre har opplevd det samme og kunne gi meg en heads up på hvor lang tid det tar. Anonymkode: 7fe74...eae
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Kundeservice gir beskjed til sjåføren. Så må du vente til neste gang han er ved skapet, da scanner han pakken inn riktig og du får hentemelding. Anonymkode: 7eb99...73a 5 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Hm, jeg trodde de kunne fjernåpne pakkeskapet om du ringer mens du står ved siden av det? Men da er det merkelig at kundeservice ikke sa det da du snakket med dem. For en dum situasjon! 😞 Medfølelse herfra. Anonymkode: abda7...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, er ikke helt sikker på hvor der inne jeg gjør det. Men skal google Anonymkode: 7fe74...eae AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kundeservice gir beskjed til sjåføren. Så må du vente til neste gang han er ved skapet, da scanner han pakken inn riktig og du får hentemelding. Anonymkode: 7eb99...73a Dersom du har snakket med kundeservice PostNord så må du bare vente litt, og så evt purre hvis du ikke hører noe. Jeg trodde du hadde av snakket med kundeservice fra de som sendte pakken, beklager, derfor jeg sa du måtte melde feil i appen til PostNord. Det var meg som misforstod. Anonymkode: 7eb99...73a 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kundeservice gir beskjed til sjåføren. Så må du vente til neste gang han er ved skapet, da scanner han pakken inn riktig og du får hentemelding. Anonymkode: 7eb99...73a Okay takk. Da tror jeg han har glemt det idag, for han har vært her for et par timer siden sa naboen, men pakken min står fremdeles uten hentemelding. Men kanskje han husker det i morgen da. Får prøve å kontakte kundeservice enda engang i morgen tidlig Takker for svar! Anonymkode: 7fe74...eae
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm, jeg trodde de kunne fjernåpne pakkeskapet om du ringer mens du står ved siden av det? Men da er det merkelig at kundeservice ikke sa det da du snakket med dem. For en dum situasjon! 😞 Medfølelse herfra. Anonymkode: abda7...bf7 Der sa du noe, jeg har ikke prøvd det tlf-nr som står på automaten. Kun kontaktet selve PostNord kundeservice på chat. Kanskje jeg får annen hjelp om jeg ringer. Tusen hjertelig 🤗 Anonymkode: 7fe74...eae 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der sa du noe, jeg har ikke prøvd det tlf-nr som står på automaten. Kun kontaktet selve PostNord kundeservice på chat. Kanskje jeg får annen hjelp om jeg ringer. Tusen hjertelig 🤗 Anonymkode: 7fe74...eae Bare hyggelig, krysser fingrene 🥰 ! (Elsker pakkebokser når de virker!) Anonymkode: abda7...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hm, jeg trodde de kunne fjernåpne pakkeskapet om du ringer mens du står ved siden av det? Men da er det merkelig at kundeservice ikke sa det da du snakket med dem. For en dum situasjon! 😞 Medfølelse herfra. Anonymkode: abda7...bf7 Skapene er ikke online nei. Så det må noen fysisk til skapet som kan åpne og lukke lukene og scanne rett. Så du må vente til neste gang et bud er der. Anonymkode: 6f8ca...4e4 1 1
Perine Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Jeg bestilte noe garn fra Garnius for en stund siden. Det kom melding om at pakken kunne hentes i pakkeboksene utenfor en Rema butikk. Det var Postnord. Da jeg kom dit og gikk bort til pakkeboksene, så fikk jeg ikke appen til å virke, bare blank skjerm. Jeg gikk inn i butikken og spurte, men de kunne ikke gjøre noe. Da jeg gikk ut igjen, så slettet jeg appen og lastet den ned på nytt. Ett eller annet skjedde, for da virket det og jeg fikk åpnet boksen. Frustrerende å stå der med telefonen og ikke få ut pakken som ligger rett foran seg, uten å få tak i den, men det gikk i hvert fall greit til slutt i mitt tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Her er vi paranoide så det holder😂 Anonymkode: 4e21a...24f Ja jøss, når så mye ikke stemmer med ts sine innlegg så er man paranoid? Anonymkode: bd6f6...532
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jøss, når så mye ikke stemmer med ts sine innlegg så er man paranoid? Anonymkode: bd6f6...532 I dette tilfellet, jepp, japp og ja. Anonymkode: 4e21a...24f 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden Perine skrev (4 minutter siden): Jeg bestilte noe garn fra Garnius for en stund siden. Det kom melding om at pakken kunne hentes i pakkeboksene utenfor en Rema butikk. Det var Postnord. Da jeg kom dit og gikk bort til pakkeboksene, så fikk jeg ikke appen til å virke, bare blank skjerm. Jeg gikk inn i butikken og spurte, men de kunne ikke gjøre noe. Da jeg gikk ut igjen, så slettet jeg appen og lastet den ned på nytt. Ett eller annet skjedde, for da virket det og jeg fikk åpnet boksen. Frustrerende å stå der med telefonen og ikke få ut pakken som ligger rett foran seg, uten å få tak i den, men det gikk i hvert fall greit til slutt i mitt tilfelle. Så godt det ordnet seg for deg. Det gjør nok det her tilslutt også. Hun jeg var i kontakt med hos PostNord sa at den har ligget der siden mandag, så det begynner å bli en stund ⌛ Anonymkode: 7fe74...eae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå