AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:11 #21 Skrevet onsdag kl. 23:11 Vi har en Elle i barnehagen. Kan ikke si jeg synes det er så veldig fint. Ella er mye finere, men ekstremt vanlig. Ellie er veldig fint ☺️ Anonymkode: 469b8...bb2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:26 #23 Skrevet onsdag kl. 23:26 Hunden til onkelen min heter Ella. Minner meg om hun samiske pop stjerna som demonstrerte (vindmøller) på Tv. Beste veninna til bestemora mi heter Ella. Må dessverre si jeg ikke er så veldig fan av det navnet. Elly er tøffere 😄 Anonymkode: f42d6...e61
Daria Skrevet torsdag kl. 01:06 #24 Skrevet torsdag kl. 01:06 Ella. Elle vil måtte korrigere uttale hele livet. 1
Mardina Skrevet torsdag kl. 01:12 #25 Skrevet torsdag kl. 01:12 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilket navn er finest? Anonymkode: 290a9...dbe Ella ❤️ er et veldig fint navn 😊 1
Uanonym bruker Skrevet torsdag kl. 13:36 #27 Skrevet torsdag kl. 13:36 Natttåke skrev (18 timer siden): Ellisiv har jeg aldri hørt før, men nydelig navn da. Ellisiv er en nordisk form av Elisabet. https://snl.no/Ellisiv_-_kvinnenamn Fint navn. Ville heller valgt det enn Ella eller Elle. Måtte jeg velge mellom Ella og Elle, ville jeg tatt Ella. Elle synes jeg ikke fungerer på norsk. Det blir, som flere påpeker, litt "elle-melle" dersom den siste e'en skal uttales. Jeg ville også vært usikker på om navnet skulle uttales Elle eller Ell, og er neppe alene om det.
Natttåke Skrevet torsdag kl. 13:37 #28 Skrevet torsdag kl. 13:37 Uanonym bruker skrev (Akkurat nå): Ellisiv er en nordisk form av Elisabet. https://snl.no/Ellisiv_-_kvinnenamn Fint navn. Ville heller valgt det enn Ella eller Elle. Måtte jeg velge mellom Ella og Elle, ville jeg tatt Ella. Elle synes jeg ikke fungerer på norsk. Det blir, som flere påpeker, litt "elle-melle" dersom den siste e'en skal uttales. Jeg ville også vært usikker på om navnet skulle uttales Elle eller Ell, og er neppe alene om det. Tusen takk. Jeg skal lese linken din. Liker navnet utrolig godt 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:41 #29 Skrevet torsdag kl. 13:41 Ellie eller Ella. Anonymkode: 9bcb2...237
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå