AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #41 Skrevet 3 timer siden Det at han generelt snuser synes jeg ikke du trenger å legge deg så veldig opp i. Men det jeg reagerer på er mengden sett opp i mot et helseperspektiv. Jeg snuser selv og ligger på ca 1,5 boks i uken. Bruker din mann 30.000 kr i året på snus og man tar utgangspunkt i at en boks koster 100 kr, så blir det 25 bokser i måneden noe jeg i alle fall synes er i meste laget. Hva med å hinte forsiktig om han i alle fall kunne prøvd å redusert forbruket på bakgrunn av å ta litt mer vare på sin egen helse, så er det jo godt mulig at han til slutt gir seg helt, eller i alle fall trapper kraftig ned noe som jo da også vil gi utslag på økonomien. Anonymkode: 18f7e...f55
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kom over det og la fyren få ha snusen sin. Anonymkode: 3c161...b81 ...men det ville du ikke sagt om sigaretter, sant? Selv om han røkte ute. Bla, bla lukter av tøyet etc. zzzzz Anonymkode: e6eb3...a05
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #43 Skrevet 3 timer siden 2500 i måneden på noe så bortkastet og idiotisk som snus er jo helt hårreisende. Skjønner at TS irriterer seg. Anonymkode: b38f1...ea9
Uanonym bruker Skrevet 3 timer siden #44 Skrevet 3 timer siden Hva har du gjort med pengene du sparer på å slutte og snuse, da? Hvis dere er uenige om forbruk, bør dere sette dere ned og se på hva dere bruker penger på hver måned. Hvis dere betaler likt for alle fellesutgifter, er det vel rimelig at både han og du får bruke resten av egen lønn som dere selv ønsker. Det er kjipt med en partner som skal kontrollere alt man bruker penger på. Det hender sikkert at du også bruker penger på ting du strengt tatt ikke trenger? Hvis han derimot betaler mindre av felleutgifter fordi han bruker penger på snus, blir det selvfølgelig noe annet. Da må du kreve at han betaler sin andel før han bruker penger på andre ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå