AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:51 #1 Skrevet onsdag kl. 17:51 Hei, jeg skjønner at ingen robotstøvsugere er helt lydløse, men vet dere om en som ikke bråker altfor mye, til en ok penge? Anonymkode: c34ca...90c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:57 #2 Skrevet onsdag kl. 17:57 Egentlig ikke. Jeg har en litt eldre Roborock, mine foreldre en spinndyr ny modell. Venner en relativt ny Dreame. Jeg synes alle bråker nok til at det er slitsomt å være i rommet når den jobber. Støvsuger når jeg er et annet sted. Anonymkode: 06f35...aab 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:45 #3 Skrevet onsdag kl. 18:45 Hvis du skal ha en med god sugekraft slipper du ikke unna bråk, da det er lufta som strømmer igjennom som bråker. Anonymkode: 1ab47...ec0 3
Chailatte Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Vår fra Neatsvor har viftenivå du kan velge mellom. Stille-nivået er ganske stille 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Jeg har Roborock Q5 pro. Den har 5 nivåer for sugekraft/støy, inkl. nattmodus som er ekstra stille. Er veldig fornøyd med den modellen. Anonymkode: fce3b...455 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Har Roborock Qrevo og den er ganske stillegående om støvsugerstyrken skrues helt ned. den er ikke så dyr heller https://www.komplett.no/product/1324310/hjem-fritid/stoevsugere-rengjoering/robotstoevsugere/roborock-qr-798-robotstoevsuger-sort?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax-Sale&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19663890135&gbraid=0AAAAAD-qII-Amagm2YgWAhiaoAHfqGmdW&gclid=Cj0KCQiAiqDJBhCXARIsABk2kSmWS5ATTyr8a-GdJiBQgvBrP1KiecFiusFRTGFtWL6u0zX0UPr1SAMaAp_TEALw_wcB Anonymkode: be2f1...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Har også Roborock der man kan velge modus. Funker det. Anonymkode: d8d1a...255 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har også Roborock der man kan velge modus. Funker det. Anonymkode: d8d1a...255 Har også, men når man velger modus som bråker minst så suger og vasker den minimalt også. Så den funksjonen bruker jeg så og si aldri. Anonymkode: fef6c...7f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå