AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Hei, jeg skjønner at ingen robotstøvsugere er helt lydløse, men vet dere om en som ikke bråker altfor mye, til en ok penge? Anonymkode: c34ca...90c
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Egentlig ikke. Jeg har en litt eldre Roborock, mine foreldre en spinndyr ny modell. Venner en relativt ny Dreame. Jeg synes alle bråker nok til at det er slitsomt å være i rommet når den jobber. Støvsuger når jeg er et annet sted. Anonymkode: 06f35...aab 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Hvis du skal ha en med god sugekraft slipper du ikke unna bråk, da det er lufta som strømmer igjennom som bråker. Anonymkode: 1ab47...ec0 3
Chailatte Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Vår fra Neatsvor har viftenivå du kan velge mellom. Stille-nivået er ganske stille 😊 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg har Roborock Q5 pro. Den har 5 nivåer for sugekraft/støy, inkl. nattmodus som er ekstra stille. Er veldig fornøyd med den modellen. Anonymkode: fce3b...455 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Har Roborock Qrevo og den er ganske stillegående om støvsugerstyrken skrues helt ned. den er ikke så dyr heller https://www.komplett.no/product/1324310/hjem-fritid/stoevsugere-rengjoering/robotstoevsugere/roborock-qr-798-robotstoevsuger-sort?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax-Sale&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19663890135&gbraid=0AAAAAD-qII-Amagm2YgWAhiaoAHfqGmdW&gclid=Cj0KCQiAiqDJBhCXARIsABk2kSmWS5ATTyr8a-GdJiBQgvBrP1KiecFiusFRTGFtWL6u0zX0UPr1SAMaAp_TEALw_wcB Anonymkode: be2f1...2b8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Har også Roborock der man kan velge modus. Funker det. Anonymkode: d8d1a...255
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #8 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har også Roborock der man kan velge modus. Funker det. Anonymkode: d8d1a...255 Har også, men når man velger modus som bråker minst så suger og vasker den minimalt også. Så den funksjonen bruker jeg så og si aldri. Anonymkode: fef6c...7f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå