AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #61 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vill jeg finne kjærligheten? Eller har jeg funnet den og må bare være tolmodig? Nora Anonymkode: 57b9f...4a5 Kjære Nora. Jeg trakk luftpasjen / Page of Swords. En intelligent og nysgjerrig pasje med en uendelig sult for informasjon! I ditt rette element er du skarp(som i klok!), lærenem og intens. Du lar deg ikke pille på nesen og finnes ikke redd for å ta ansvar på egne vegne. Pasjen kommer med ungdommelig mot og selvtillit! Du stoler på deg selv og dine avgjørelser, selv før du ser nøyaktig hvordan din sti blir til. Hopp! Sier du, og hopper. Men pasjen er også en nybegynner. Og nybegynnere tråkker feil i starten, la hvert eneste steg være en lærdom. Ta med deg nybegynner-følelsen og hopp! Dette er begynnelsen på noe viktig. Vær klar for at sverdet ditt er tungt, men vit at du også er sterk. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #62 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kommer tannbetennelsen min til å bli bra. Takk. Ingrid Anonymkode: d24b0...f36 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er ikke ironisk i det hele tatt. Jeg har naturligvis vært i kontakt med tannlege, men jeg er ikke veldig flink til å skrive bra. Var bare nysgjerrig. Ingrid. Anonymkode: d24b0...f36 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Må også legge til at dersom du ikke er komfortabel med å trekke kort på framtiden, så ville jeg sagt det siden flesteparten av spørsmålene her går på en eller annen fremtid. Ingrid. Anonymkode: d24b0...f36 Hei! Okei, jeg skjønner. Takk for oppklaringen. Jeg trekker gjerne kort for deg om du fremdeles ønsker det! Jeg har aldri sagt at jeg kan se i fremtiden, og kortene hjelper å selv se inn i seg selv, for slik å kunne ta gode valg, forstå sine egne behov og/eller la seg guides. Det er opp til enhver hvordan man selv bruker kortet/tolkningen man får. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #63 Skrevet 5 timer siden Natttåke skrev (12 timer siden): Skifter jeg jobb neste år? Natttåke, for et mystisk og fint nick du har! Jeg trakk 10 pentagrammer for deg. Et kort for overflod, kjærlighet, glede, harmoni og rikdom. Hvis der du er nå er preget av usikkerhet, utbrenthet, lav trivsel og komplikasjoner ville 10 pentagrammer godt kunne tolkes som at du vil forflytte deg fra ett punkt til et annet. Men overfloden, gleden og harmonien i kortet kan også finnes inni deg - se rundt deg og se etter overfloden og tryggheten som kommer fra innsiden. Ti pentagrammer er et fullt kjøleskap, et fyllt hjerte, et hemmelig soppsted du kan vende tilbake til å sanke av hver høst. Er det kanskje ikke du som skifter jobb, men jobben som skifter deg? Hvor er dine ti pentagrammer? - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #64 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan ser 2026 ut karrieremessig for meg? Helene Anonymkode: b1cda...3db Jeg trakk 8 sverd for deg, Helene. I Rider Waite Smith-stokken ser du en dame bundet fast i tøystykker, med sverd i en halvsirkel rundt seg som et bur. Hun har bind for øynene. Hun er fanget, men hun ser ikke at det er en vei ut rett frem - rett mot leseren. Tøystykker holder armene nede, bind for øynene holder synet lukket. Opplevelsen av fangenskap er tydelig. Uten armer og uten syn er det lett å falle ut av balanse, enten fra en ekstern faktor, eller bare i seg selv. Det er lett å falle, men vanskelig å komme seg opp. Det føles farlig, men allikevel er utveien åh, så tydelig for oss med åpne øyne. Finnes det en enklere løsning enn du tror? Kan du skape din egen virkelighet, en uten sverd, tøystykker og øyebind? Du er fri til å gjøre det du vil, men ta av deg bindet for øynene og se etter mulighetene du kan gripe. Slipp gamle historier, skap dine nye. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #65 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil jeg få mer overskudd og energi fremover? Linda Anonymkode: 19b0a...a26 Linda. Jeg trakk et kort for støtte, et kort du kan hvile i og støtte deg på når du føler du mangler overskudd og energi. Hva kan kortet vise deg? Hva kan kortet lære deg? Justice / Rettferdighet. Hun ser rett på deg, med et sverd i den ene hånden og en vekt i den andre. Hun higer etter balanse, etter at regnskapet skal gå opp, etter sannhet. Hvor er ubalansen i livet ditt? Hvis én del av livet ditt tapper deg for energi, hvor skal du da fylle på for motvekt? Hvis du bruker opp energien din på jobben må du fylle på i fritiden. Finn ditt balansepunkt. Hvis du er en organisator/glad i administrasjon og orden, skriv lister. Hvis du er tenkende, prøv å visualiser hvor din vektskål vipper. Skal du ta ut noe (feks tappende relasjoner) eller legge til noe (treningsrutiner)? Rettferdighet viser deg sannheten om du våger kjenne etter. Hun ser deg rett inn i øynene, hun legger ikke noe mellom. Det kan svi. Men det kan også være medisinen du trenger. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #66 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei. Er det utsikter for at økonomien min vil komme på rett kjøl innen året er slutt? Lurer også på om det vil skje noe romantisk mellom meg og min kollega? Tolker det som om han er interessert i meg, og jeg kjenner at jeg er betatt av han. Er redd for å ta initiativ fordi han er en kollega. Elsa Anonymkode: 66c4c...28d Hei Elsa! Jeg tolker begge spørsmålene dine sammen, håper du forstår sammenhengen. Det er usikkerhet i livet ditt, både økonomisk og relasjonelt/emosjonelt? Usikkerhet kan få en til å skjelve, og når det foregår på to ulike arenaer i livet samtidig kan det føles som en effekt av at de drar hverandre enda mer i gang. Jeg ba om et trygt kort for deg - som et slags holdepunkt eller startpunkt du kan vende tilbake til når det kjennes overveldende. 8 pentagrammer! En slags "skomaker, bli ved din lest!", en påminnelse om at du har mange jern i ilden og at du skal fortsette med arbeidet ditt. Du har mye å gjøre, og selv om du kanskje ikke ser fruktene av jobben enda, så er det på vei. Du har sådd frø. Du har vannet. Du har luket. Du har ventet. Du er på rett spor. La frukten modne. Der 7 pentagrammer er tiden for pausen og å la frukten modne av seg selv, er 8 pentagrammer der du er ferdig med pausen, men enda ikke klar for høsting. Hva kan du gjøre i dag, som kan gjøre innhøstingen av fruktene dine bedre? Velg det som føles naturlig for deg, oppsøk flyten og omveien dit. Se hva du kan plukke opp på veien! - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #67 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ønsker rett og slett å vite om det ligger an til en kjæreste i nærmeste fremtid, eller om jeg bare burde forbli singel og være happy med det? Matilda Anonymkode: 169ca...cbd 9 staver! Jeg vil si "ikke gi opp, du er snart fremme!" La energien, tankene og kreativiteten gi deg styrke til en aller siste innsats før du får premien din. Den neste tiden bør du bruke med omhu. Hvordan bygger du resiliensen (motstandskraften) du trenger for å holde ut resten av veien før mål? Trenger du en pause, ta det. Trenger du et overblikk, skaff deg det. Trenger du en siste krampetrekning før avslutningen? Kjør på. Jeg tolker kortet som et vippepunkt, med suksess for begge veier. Ta en pause eller kjør på - kanskje går det din vei uansett hvordan du beveger deg fremover? Det viktigste er at du lytter innover og finner det som er riktig for deg. Da vil det uansett gå din vei. Ni staver minner deg på hvor du har startet og hvor du skal. Ni staver er "snart i mål, men ikke helt enda". - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #68 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kommer A til å kontakte meg igjen og evt når? Anonymkode: 81c7c...064 Vanndronningen / Queen of cups hoppet ut av kortstokken da jeg stilte spørsmålet. En fascinerende dronning, for hun er dronningen av den følende kroppen. Den språkløse, intuitive og råe kroppen. Ikke en tenkende dronning, men en gjørende nei værende dronning. Hun ser på deg og får deg til å spørre "hvordan har følelsene dine jobbet for deg i det siste?", ta følelsene på alvor. Dronningen kan være en invitasjon inn i deg selv. Vær raus og snill, ha omsorg for deg selv. Ta av deg sokkene og merk det kalde gulvet under føttene og KJENN. Hva er din emosjonelle virkelighet? Hvor er du? Er du usikker i tilknytningen din til andre? Er du ærlig med deg selv og andre? Kjenn etter dronningen i deg - og vær. Ha tålmodighet på at stedet du skal være er i deg selv, så vil alt annet bli tydeligere. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
Natttåke Skrevet 1 time siden #69 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Natttåke, for et mystisk og fint nick du har! Jeg trakk 10 pentagrammer for deg. Et kort for overflod, kjærlighet, glede, harmoni og rikdom. Hvis der du er nå er preget av usikkerhet, utbrenthet, lav trivsel og komplikasjoner ville 10 pentagrammer godt kunne tolkes som at du vil forflytte deg fra ett punkt til et annet. Men overfloden, gleden og harmonien i kortet kan også finnes inni deg - se rundt deg og se etter overfloden og tryggheten som kommer fra innsiden. Ti pentagrammer er et fullt kjøleskap, et fyllt hjerte, et hemmelig soppsted du kan vende tilbake til å sanke av hver høst. Er det kanskje ikke du som skifter jobb, men jobben som skifter deg? Hvor er dine ti pentagrammer? - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Hei Thea Jeg har alltid elsket nettene, og da ble nattåke et veldig rett valg. Tusen takk fordi du trakk for meg. Veldig fint legg, (om det heter så), og alt passet godt. Nå skal jeg gruble litt over dette, og jeg har et soppsted ved hytta
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #70 Skrevet 1 time siden Får storfamilien vår plutselig store bonusbarn ? Anonymkode: 96fef...591
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #71 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Okei, jeg skjønner. Takk for oppklaringen. Jeg trekker gjerne kort for deg om du fremdeles ønsker det! Jeg har aldri sagt at jeg kan se i fremtiden, og kortene hjelper å selv se inn i seg selv, for slik å kunne ta gode valg, forstå sine egne behov og/eller la seg guides. Det er opp til enhver hvordan man selv bruker kortet/tolkningen man får. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Kan du se navnet på min fremtidige partner ( hvis det er noen) ? Kan du se hvor jeg kommer til å jobbe i fremtiden ( om ikke du kan se navn på bedrift kanskje yrke og sektor hvertfall ??) hilsen Heidi Anonymkode: 356c5...cd3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #72 Skrevet 1 time siden Får jeg kjøpt meg leilighet snart? På forhånd takk. Anne Anonymkode: e9829...eb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå