LilliCogoleto Skrevet 13 timer siden #41 Skrevet 13 timer siden Venter baby i midten av februar, men har en følelse på at hun kommer tidligere. Hva får du opp? 💗 Lilly
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #42 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hei Ida! Det første kortet jeg trakk er Narren! Det første kortet i Tarotstokken, faktisk. Narren kommer med en energi for nye begynnelser, potensial og eventyr! Det er som om du står helt i startgropa, du gjør deg klar for å ta spranget. En barnlig og leken energi. Du føler deg kanskje ikke klar - men det er magi i luften! Jeg ble også dratt mot det nederste kortet i stokken (sikkert som en motpol til det første jeg trakk)- Sverdkongen. Som en rask lærdom sier han at du skal ta gjennomtenkte og kloke valg for deg selv - og at du skal stole på de valgene. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Tusen takk, Thea! Anonymkode: 3b869...62a
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #43 Skrevet 13 timer siden Burde jeg flytte herfra som jeg bor nå? May Anonymkode: a68fd...a89
Tobias001 Skrevet 13 timer siden #44 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg kan trekke kort i kveld. Gi meg et spørsmål/utsagn og et kallenavn om du poster som anonym - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Jeg ønsker. Kommer jeg til å få en fin fremtid?
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #45 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Thea Ønsker gjerne å vite om jeg har blitt gravid, venter med å ta en test til det nærmer seg helt til forventet mens, om 4 dager, prøvd i 4 mnd nå Anonymkode: 2b20b...5d8 Først av alt: lykke til. Ventetiden er vanskelig. Tallet fire går igjen hos deg. Jeg trakk det fjerde kortet i bunken - 10 pentagrammer. Aiaiai. Ti pentagrammer er et stort kort! Kjærlighet, glede, overflod og alt du måtte ønske deg. Finansielt, relasjonelt, emosjonelt. Dette kortet er en god energi. Alt kommer! - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #46 Skrevet 13 timer siden Kommer jeg til å ende opp resten av livet med han jeg er sammen med nå? Lis Anonymkode: b4f0c...274
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #47 Skrevet 13 timer siden Har V.M og/eller JT crush på meg ? Og hvordan skjuler de det ? bondetampen Anonymkode: 85021...b84
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #48 Skrevet 13 timer siden Det ble litt fler henvendelser enn jeg hadde trodd - jeg setter strek her for nye henvendelser. Skal forsøke svare på dere som har stilt spørsmål allerede, men kan hende jeg trenger litt mer tid enn i kveld for å komme gjennom alle! ❤️ håper på forståelse for det! - Thea Anonymkode: a78f2...a5e 1 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #49 Skrevet 13 timer siden Kvinne 46 Ska operere livmor i , redd de vil finne andre ting, siden de har flytter operasjon frem etter kontroll nå. Og smerter er økt i mage området. Og vil mannen takle da tingene som det blir. Anonymkode: 31471...c67
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #50 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): EJeg hadde syntes det hadde vært gøy å høre om det er noe håp om å treffe på kjærligheten neste år? Cecilie, 52 – ufrivillig singel PS: har et gym crush på en på treninga, men har vel innsett at det ikke blir noe der Anonymkode: ffcd9...37c Hei Cecilie! Jeg trakk Ildpasjen/ Page of Wands. Pasjene kommer med en ungdommelig energi for en ny start - og kan absolutt tolkes til ett håp om å treffe kjærligheten. Ildpasjen derimot handler mye om kreativitet og en skapende energi. Hvor føler du at du brenner, hvor kommer energien din fra? Jeg får en følelse av at din skapende kraft vil vise deg hvordan du skal gå videre? Du nevner et crush fra trening, og selv om det ikke nødvendigvis er Han, så la energien fra crushet "lade deg opp" så du blir klar for når han kommer. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #51 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får jeg flere barn? -Dolly Anonymkode: 86636...413 Kjære Dolly. Jeg trakk Justice / Rettferdighet. Hun sitter på tronen og ser deg rett i øynene. Hun representerer rettferdighet, ansvarsfølelse og balanse, og i dette trekket får jeg en dragning mot sistnevnte - balanse. Dukker hun opp for å balansere ut noe i livet ditt? Føler du deg ute av balanse, som om noe som mangler eller er ujevnt? Jeg syns hun kommer med en sannhet du ikke lenger kan overse. Hun tar sverdet og vekten i sine hender, og ønsker balanse. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #52 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva får du opp om ev. fremtiden til han jeg skal møte og meg, vi kjenner hverandre fra før, begynner dating? Hilsen Tine Anonymkode: a4c85...a9b her trakk jeg Djevelen! Ikke få panikk - men den "gah!"-følelsen er tydelig for meg. Som et gisp av overraskelsen over å se Djevelen, men når man har fått tenkt seg litt om og fått samlet seg er beskjeden tydeligere. Hvilken følelse kom frem hos deg? Djevelen dukker opp for å fortelle deg at du må kvitte deg med en avhengighet eller usunne tilknytninger/tankemønstre. Dette trenger ikke bety at denne fyren er feil, men at du kan ha noe å rydde opp i før dette kan utvikle seg slik du ønsker. Er det noe som holder deg tilbake? Er du egentlig klar selv? Bruk tiden i startfasen på å bli klar over egne tankemønstre og befri deg fra de som ikke lenger gjør deg godt. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #53 Skrevet 12 timer siden Jeg ønsker gjerne at du trekker kort😊 jeg lurer egentlig på to ting, det ene er jobbsituasjonen og hva jeg skal gjøre videre. Det andre er privatlivet og om jeg får barn, evt når? kvinne 36 Anonymkode: 9e65f...e84
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #54 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jeg leve livet uten karrieremessige ambisjoner? Lana Anonymkode: 97118...a72 Lana! Viste du at navnet Lana betyr lys og skinnende? Styrke (nå har det vært mange Store Arkana-kort!) er ditt kort. Jeg kjenner din styrke, din omtanke, tydelighet og ditt mot. Det passer med navnet ditt. Du har en spesiell evne til selvbeherskelse og indre styrke. Jeg ser ikke at disse fine egenskapene får skinne fritt nå. Hvis du er i en tappende og krevende jobb kan jeg forstå at kreftene dine blir usynlige og grå. Styrke er et rått kort, det er vanskelig å tolke som noe annet enn "er du der du skal være? Settes kreftene dine pris på?" Stol på din indre styrke - den er din visdom og ditt svar! - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #55 Skrevet 11 timer siden Hei! 😃 Har du tid til meg? Kommer oppkjøringen min til å gå bra? "T" Anonymkode: 155e2...910
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #56 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): her trakk jeg Djevelen! Ikke få panikk - men den "gah!"-følelsen er tydelig for meg. Som et gisp av overraskelsen over å se Djevelen, men når man har fått tenkt seg litt om og fått samlet seg er beskjeden tydeligere. Hvilken følelse kom frem hos deg? Djevelen dukker opp for å fortelle deg at du må kvitte deg med en avhengighet eller usunne tilknytninger/tankemønstre. Dette trenger ikke bety at denne fyren er feil, men at du kan ha noe å rydde opp i før dette kan utvikle seg slik du ønsker. Er det noe som holder deg tilbake? Er du egentlig klar selv? Bruk tiden i startfasen på å bli klar over egne tankemønstre og befri deg fra de som ikke lenger gjør deg godt. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Takk for svar, dette traff forbausende godt, jeg har allerede tenkt at det er en del tankemessige ting jeg må rydde litt i for å ev. bli klar for noe mer. Derfor har jeg også tenkt å ev. ikke haste inn i noe, men bruke god tid, bli kjent på en ny måte. ❤️ Anonymkode: a4c85...a9b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #57 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei Cecilie! Jeg trakk Ildpasjen/ Page of Wands. Pasjene kommer med en ungdommelig energi for en ny start - og kan absolutt tolkes til ett håp om å treffe kjærligheten. Ildpasjen derimot handler mye om kreativitet og en skapende energi. Hvor føler du at du brenner, hvor kommer energien din fra? Jeg får en følelse av at din skapende kraft vil vise deg hvordan du skal gå videre? Du nevner et crush fra trening, og selv om det ikke nødvendigvis er Han, så la energien fra crushet "lade deg opp" så du blir klar for når han kommer. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Tusen takk, Thea ❤️ Veldig spennende uansett hva året bringer! Og ganske spot on: siden jeg ble singel har jeg fokusert på meg selv, kosthold og trening, og har senket kondisjonsalderen betraktelig. Føler meg sprekere enn på mange år :). Jobber også i et kreativt yrke, og har absolutt en indre kraft som driver meg 🙏. Hilsen fra Cecilie Anonymkode: ffcd9...37c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #58 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): The Wheel! Alt kan skje! Hold deg fast og bli med på runddansen, forbered deg på uendelige forandringer og nye muligheter. Selv syns jeg The wheel innebærer hvor fort ting kan snu, på godt og vondt! Gå ut av døren og alt kan skje! Har du tenkt på at du er en hårsbredd unna et helt nytt utfall? - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Takk ☺️ Livet mitt står totalt på hodet om dagen, så prisen er bare en av mange ting. Det er stort å bare bli nominert. Er mye utfordringer med helsen, og aktører innen helsesektoren, med store omveltninger så litt interessant at du trakk noe sånt. Takk igjen 😊 Anonymkode: c55d1...6f8
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #59 Skrevet 3 timer siden Forholdet mitt. Er det liv laga ? Vil jeg finne en annen og bedre situasjon hvis jeg går? Anonymkode: 356c5...cd3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #60 Skrevet 3 timer siden Hva må til for at jeg skal klare det du vet alene ❤️ Anonymkode: 356c5...cd3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå