AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #21 Skrevet 11 timer siden Hvordan ser 2026 ut karrieremessig for meg? Helene Anonymkode: b1cda...3db
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Skrevet 11 timer siden Vil jeg få mer overskudd og energi fremover? Linda Anonymkode: 19b0a...a26
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #23 Skrevet 11 timer siden Hei. Er det utsikter for at økonomien min vil komme på rett kjøl innen året er slutt? Lurer også på om det vil skje noe romantisk mellom meg og min kollega? Tolker det som om han er interessert i meg, og jeg kjenner at jeg er betatt av han. Er redd for å ta initiativ fordi han er en kollega. Elsa Anonymkode: 66c4c...28d
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #24 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva ser du i min fremtid når det gjelder mann og barn? Er singel. Mvh Anna Anonymkode: d8067...daa Hei Anna! Jeg trakk to kort for deg. Det første kortet var 9 beger og det andre kortet Magikeren. 9 beger ga meg følelsen av hvor du ønsker å være - overflod, glede, letthet, kjærlighet og en følelse av at universet gir deg alt du ønsker. 9 beger vil absolutt være et mål, en slags endestasjon. At kortet dukker opp nå kan gi deg en anledning til å reflektere over "hvor opplever jeg overflod og kjærlighet i livet, og hvis jeg ikke har en naturlig følelse av det, hvordan kan jeg søke dette?" Magikeren kom litt overraskende på meg, da jeg snudde det. Ikke fordi det er malplassert, det er det absolutt ikke. Men fordi jeg var så forberedt på noe mer relasjonelt. Magikeren tar makten i egne hender, mer enn han lar seg lede til målet. Magikeren skaper selv, med en kreativ energi som kommer innenfra. Det er som om kortene sier "lag din egen overflod" mer enn "sitt og vent og la universet ta kontroll". Har du tidligere brent deg, og har derfor nå et sterkt behov for å ha mer kontroll på hvor du skal? - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Skrevet 11 timer siden Jeg ønsker rett og slett å vite om det ligger an til en kjæreste i nærmeste fremtid, eller om jeg bare burde forbli singel og være happy med det? Matilda Anonymkode: 169ca...cbd
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #26 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei! Ser du om johnny har noen følelser for meg og vil noe mer med meg? Takk Mona Anonymkode: 433db...2c0 Mona, jeg trakk Jordkongen / King of Pentacles. Et kort om å leve ut sin integritet, om å ta all livets erfaringer som lærdom. Han er en veldig klok konge, som en mentor du kan vende deg til. Han har god tid, uendelig klokskap og er raus med denne klokskapen. Han sier at lykken din skjer når du lærte av din forrige feil. Kongen ber deg om å kjenne etter din ekte trygghet og troskap, søk derfor mer innover enn utover. Energien i dag gir meg kortet litt tosidig: på én måte kan du være mottakeren fra mentorens klokskap, men du kan også være mentoren selv - som en slags advarsel om at det er en lærdom her du må være obs på. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #27 Skrevet 11 timer siden Kommer A til å kontakte meg igjen og evt når? Anonymkode: 81c7c...064
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #28 Skrevet 11 timer siden Kommer jeg til å bli så frisk at jeg kan komme tilbake til 100% jobb? Linda Anonymkode: 2264f...957
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #29 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mona, jeg trakk Jordkongen / King of Pentacles. Et kort om å leve ut sin integritet, om å ta all livets erfaringer som lærdom. Han er en veldig klok konge, som en mentor du kan vende deg til. Han har god tid, uendelig klokskap og er raus med denne klokskapen. Han sier at lykken din skjer når du lærte av din forrige feil. Kongen ber deg om å kjenne etter din ekte trygghet og troskap, søk derfor mer innover enn utover. Energien i dag gir meg kortet litt tosidig: på én måte kan du være mottakeren fra mentorens klokskap, men du kan også være mentoren selv - som en slags advarsel om at det er en lærdom her du må være obs på. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Dypt, takk for det. 🙂 Anonymkode: 433db...2c0
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #30 Skrevet 11 timer siden Hei:) Har en kjæreste. Lurer på om dette vil vare og hvor vi er på vei? På forhånd takk:) -Vera Anonymkode: a5a6e...bbd
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #31 Skrevet 10 timer siden Hei jeg er i en fase der jeg trøster meg med innkjøp. Savner nok en i livet. Har du noen formening om det kan skje? Chris ( kvinne). Anonymkode: 207b0...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #32 Skrevet 10 timer siden Er det god timing å bygge på huset til neste år? Alice Anonymkode: f7554...425
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #33 Skrevet 10 timer siden Hei, tuden takk for at du tilbyr deg å trekke kort💐 Jeg lurer på om vedkommende som manipulerer en av mine nærmeste, snart vil miste sitt psykologiske overtak? Og om vedkommende kommer til å møte noen konsekvenser for uretten? --Andrea Anonymkode: 56faf...7ed
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker mannen jeg er forelsket i meg? Navnet hans begynner bed bokstaven B. Bobby (dame) Anonymkode: deb26...d62 Jeg trakk kort nummer to i bunken for koblingen til bokstaven B. 4 sverd - et hvilekort. En pause. Et opphold - en tid for å heale og vise omsorg for seg selv og egne behov. Har du en historie med å ikke ta egne behov og kroppslige signaler på alvor kommer dette kortet med en påminnelse om at det ikke er riktig tid nå, fordi det er tid for deg selv i hvilen. Sverd representerer tanker og tankekraft, og sverd er skarpe. Egne tanker er skarpe. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #35 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trakk kort nummer to i bunken for koblingen til bokstaven B. 4 sverd - et hvilekort. En pause. Et opphold - en tid for å heale og vise omsorg for seg selv og egne behov. Har du en historie med å ikke ta egne behov og kroppslige signaler på alvor kommer dette kortet med en påminnelse om at det ikke er riktig tid nå, fordi det er tid for deg selv i hvilen. Sverd representerer tanker og tankekraft, og sverd er skarpe. Egne tanker er skarpe. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Dette gir mye mening. Takk, Thea Anonymkode: deb26...d62
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #36 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ser det ut for meg når det kommer til jobb og karriereutvikling det neste året? - Ida Anonymkode: 3b869...62a Hei Ida! Det første kortet jeg trakk er Narren! Det første kortet i Tarotstokken, faktisk. Narren kommer med en energi for nye begynnelser, potensial og eventyr! Det er som om du står helt i startgropa, du gjør deg klar for å ta spranget. En barnlig og leken energi. Du føler deg kanskje ikke klar - men det er magi i luften! Jeg ble også dratt mot det nederste kortet i stokken (sikkert som en motpol til det første jeg trakk)- Sverdkongen. Som en rask lærdom sier han at du skal ta gjennomtenkte og kloke valg for deg selv - og at du skal stole på de valgene. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #37 Skrevet 10 timer siden Så gøy! Jeg lurer på om det kommer til å bedre seg jobbmessig det neste året, eller om jeg bør se etter noe nytt? Agnes Anonymkode: a34c0...f27
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #38 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har han vært utro mot meg i lang tid? Mari Anonymkode: a24b3...531 Kortet jeg trakk er 7 sverd. Kortet er tradisjonelt lest som et kort om tyveri, svindel og svik. Meldingen er ganske klar - nesten for klar. Jeg vet ikke om jeg trenger skrive så mye mer? - Thea Anonymkode: a78f2...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #39 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kortet jeg trakk er 7 sverd. Kortet er tradisjonelt lest som et kort om tyveri, svindel og svik. Meldingen er ganske klar - nesten for klar. Jeg vet ikke om jeg trenger skrive så mye mer? - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Takk, da stemmer magefølelsen som jeg har hatt i flere måneder. Anonymkode: a24b3...531 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #40 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vinner jeg prisen på søndag? -Anne Anonymkode: c55d1...6f8 The Wheel! Alt kan skje! Hold deg fast og bli med på runddansen, forbered deg på uendelige forandringer og nye muligheter. Selv syns jeg The wheel innebærer hvor fort ting kan snu, på godt og vondt! Gå ut av døren og alt kan skje! Har du tenkt på at du er en hårsbredd unna et helt nytt utfall? - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå