AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden jeg kan trekke kort i kveld. Gi meg et spørsmål/utsagn og et kallenavn om du poster som anonym - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Kommer tannbetennelsen min til å bli bra. Takk. Ingrid Anonymkode: d24b0...f36
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Kommer jeg til å få jobben jeg ønsker meg? (skriver jobbsøknad as we speak) Helena 😊 Anonymkode: d555a...b66
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Hva ser du i min fremtid når det gjelder mann og barn? Er singel. Mvh Anna Anonymkode: d8067...daa
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kommer tannbetennelsen min til å bli bra. Takk. Ingrid Anonymkode: d24b0...f36 Jeg er ikke komfortabel med dette, siden det er vanskelig å vite om du er ironisk eller ikke. Du balanserer på en knivsegg språklig. Jeg vil råde deg å ta kontakt med lege om tannbetennelse plager deg. Om du ikke er ironisk og jeg tar feil, så gi meg gjerne beskjed, men inntrykket jeg får er at du gjør narr av å trekke kort? Jeg spår ikke fremtid, men lar kortene åpne opp for å lære å tolke seg selv, og at kortene kan hjelpe mottakeren å finne svarene inni seg selv. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Hei! Ser du om johnny har noen følelser for meg og vil noe mer med meg? Takk Mona Anonymkode: 433db...2c0
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Liker mannen jeg er forelsket i meg? Navnet hans begynner bed bokstaven B. Bobby (dame) Anonymkode: deb26...d62
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Hvordan ser det ut for meg når det kommer til jobb og karriereutvikling det neste året? - Ida Anonymkode: 3b869...62a
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke komfortabel med dette, siden det er vanskelig å vite om du er ironisk eller ikke. Du balanserer på en knivsegg språklig. Jeg vil råde deg å ta kontakt med lege om tannbetennelse plager deg. Om du ikke er ironisk og jeg tar feil, så gi meg gjerne beskjed, men inntrykket jeg får er at du gjør narr av å trekke kort? Jeg spår ikke fremtid, men lar kortene åpne opp for å lære å tolke seg selv, og at kortene kan hjelpe mottakeren å finne svarene inni seg selv. - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Jeg er ikke ironisk i det hele tatt. Jeg har naturligvis vært i kontakt med tannlege, men jeg er ikke veldig flink til å skrive bra. Var bare nysgjerrig. Ingrid. Anonymkode: d24b0...f36
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Har han vært utro mot meg i lang tid? Mari Anonymkode: a24b3...531
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Vinner jeg prisen på søndag? -Anne Anonymkode: c55d1...6f8
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): jeg kan trekke kort i kveld. Gi meg et spørsmål/utsagn og et kallenavn om du poster som anonym - Thea Anonymkode: a78f2...a5e Hei Thea Ønsker gjerne å vite om jeg har blitt gravid, venter med å ta en test til det nærmer seg helt til forventet mens, om 4 dager, prøvd i 4 mnd nå Anonymkode: 2b20b...5d8
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden Jeg hadde syntes det hadde vært gøy å høre om det er noe håp om å treffe på kjærligheten neste år? Cecilie, 52 – ufrivillig singel PS: har et gym crush på en på treninga, men har vel innsett at det ikke blir noe der Anonymkode: ffcd9...37c 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden Får jeg flere barn? -Dolly Anonymkode: 86636...413 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden Hva får du opp om ev. fremtiden til han jeg skal møte og meg, vi kjenner hverandre fra før, begynner dating? Hilsen Tine Anonymkode: a4c85...a9b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Må også legge til at dersom du ikke er komfortabel med å trekke kort på framtiden, så ville jeg sagt det siden flesteparten av spørsmålene her går på en eller annen fremtid. Ingrid. Anonymkode: d24b0...f36
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kommer jeg til å få jobben jeg ønsker meg? (skriver jobbsøknad as we speak) Helena 😊 Anonymkode: d555a...b66 Hei Helena! jeg trakk kortet 5 pentagrammer da jeg leste ditt spørsmål. 5 pentagrammer er et beskt kort, et slags vakuum i forandringer. Du er ikke i mål enda, men du er på vei et sted. 5 pentagrammer viser at i alle forandringer er det også ventetid, som tiden larven blir til en sommerfugl. Som å ta en vond medisin for å bli frisk! Å være jobbsøker er en stressende, tappende og seig prosess. At dette kortet kommer når du er midt i en jobbsøkerprosess kan føles litt "captain obvious", for stemningen i kortet er så lik stemningen i jobbsøkerprosesesser. Jeg tolker det typiske kortet sammen med prosessen du står i. At akkurat dette kortet kom (og passer så bra!) er en bekreftelse på at det er riktig at du søker den jobben! 5 pentagrammer minner deg på at det også er seige, beske, tappende og sårbare følelser knyttet til jobbsøkerprosessen. Glad deg over jobben du ønsker deg, men husk å ta med deg medaljens bakside. Husk at i alle forandringer er det et krevende endringsarbeid som foregår på innsiden. Er du i ferd med å bli en sommerfugl? Gi deg selv tid og trøst og omsorg. Lykke til! - Thea Anonymkode: a78f2...a5e
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Kan jeg leve livet uten karrieremessige ambisjoner? Lana Anonymkode: 97118...a72
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Vill jeg finne kjærligheten? Eller har jeg funnet den og må bare være tolmodig? Nora Anonymkode: 57b9f...4a5
Natttåke Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden (endret) Skifter jeg jobb neste år? Endret 13 timer siden av Natttåke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå