AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gah.. jeg er straks 40 når redet blir tomt - gleder meg helt enormt mye til den dagen 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: 6264b...985 Du kan jo ikke vite når ungene skal flytte ut da? Noen vil jo bli boende lenge. Anonymkode: d4f40...454
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #22 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan jo ikke vite når ungene skal flytte ut da? Noen vil jo bli boende lenge. Anonymkode: d4f40...454 Mange som må flytte når de skal studere. Anonymkode: 2ba25...36a
Kålrota Skrevet 15 timer siden #23 Skrevet 15 timer siden De har bare flyttet til ulike studentbyer her, men vi synes det er deilig. Utrolig hyggelig å ha besøk når de kommer hjem, men også godt når de har sitt eget. Vi har en mye større frihet enn på årevis. 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Skrevet 15 timer siden Det blir sikkert rart og vi har ca ti år igjen til det er en realitet. Men vi kommer til å gjøre en endring i bosituasjon og i det hele tatt legge til rette for en annen livsstil når barna flytter ut. Nå bor vi i villastrøk. Og har jobber som er nærme . Når barna flytter ut vil vi vurdere en annen boform , evt en leilighet, og bo slik at vi er nærme de fleste jobber , og kulturelle tilbud - . Vil også bo slik at det er gåavstand til det meste . Mao en tilværelse som passer bedre for par uten barn. Vi vil da være i starten/ midten av 50-åra slik det er nå gleder vi oss litt;) men vet at det nok vil være tomt også. Så håper vi jo at barna klarer seg og ønsker å flytte ut, men det regner vi med;) Anonymkode: 03bcc...216 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor gamle var dere når barna flyttet ut? Jeg innser at jeg vil være i 60 årene når siste min flytter ut. Anonymkode: 23830...51e Blir 46 . Første flytter ut nå. Regner med løpet av kort tid flytter den andre og, for han ska kjøpe så driver å ser etter eget hus. Ser flere av våres venner vil fort være 65 pluss før de har unger ut av huset siden de ikke fikk barn før i 40 års alderen Anonymkode: 27d15...522 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Skrevet 10 timer siden Tomt og trist. Konstant bekymret selv om dem er 21 og 27 år nå. Dem "flyttet" da dem var 16 grunnet skole. Anonymkode: 1f669...b26 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #27 Skrevet 7 timer siden Jeg er mest sannsynlig snart 60 når yngste flytter ut. Når han er 20, så er jeg 58. Tenker at det blir rart, men naturlig. Jeg vil jo at de skal klare seg selv. Godt å lese at andre synes det har gått greit❤️ Anonymkode: 3e1f3...a52 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #28 Skrevet 7 timer siden Kan bare snakke for min egen mor. Første måneden: Haha, du kommer snart hjem med halen mellom beina. Andre måneden: Oh shit, må jeg betale alle utgiftene selv nå? Tredje måneden: Du kanke hjelpe meg med noen kroner til husleia da, ellers må jeg slutte å røyke, og det gåkke! Anonymkode: 2b2dd...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Skrevet 6 timer siden De som gleder seg skjønner jeg meg ikke på! Det er 10 år siden de flytta ut, savner dem hver dag. De kunne godt bodd her hos meg annen hver uke om de ville ❤️ Og det er ikke det at jeg har fritidsproblemer eller lite å drive med men barn i huset er den største lykken i livet. Da har man alltid noe å leve og ånde for. Anonymkode: 558be...4a8 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tidlig i 40-årene da eldste flyttet ut. Vil være nærmere 50 når tredje- og sistemann flytter ut. Men nå venter vi barnebarn, så en ny epoke er uansett på vei. Anonymkode: 5ebdd...b06 Fikk barn tidlig så jeg var såvidt passert 40 da de flytta ut. Anonymkode: 558be...4a8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå