AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Enkelt spørsmål, svarene er sikkert ikke like enkle? Anonymkode: 4c501...f15
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Når jeg er lat. Anonymkode: 61a84...38e
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Dette har vi lurt på i 1000-vis av år. Jeg regner med det aldri vil bli oppklart. Anonymkode: f8c60...663 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden At jeg eksisterer. Anonymkode: 769b4...def 2 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At jeg eksisterer. Anonymkode: 769b4...def ❤️ Anonymkode: 18a85...468
Trolltunge Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Kan svare selv jeg. Blir sur når mannen bruker kommando- stemme helt unødvendig. Det er bøllete. Blir også sur når han gjentatte ganger roper på meg som en 5 åring når han vet at jeg er opptatt med noe. Spesielt om det er for at jeg må hjelpe store sterke og voksne mannen med noe mindre og ikke like sterke meg ikke engang hadde tenkt på å be om hjelp til. Den der generelle ropingen, for at jeg må komme til ham istedenfor at han kommer til meg om han vil meg noe er generelt til irritasjon. Skjer det for ofte på kort tid får han en kone som til slutt eksploderer og roper tilbake at jeg er ferdig med å ha småbarn, så han får vokse opp han også. Som regel når jeg ellers blir sur er jeg egentlig lei meg. Jevnt over er jeg blid når jeg har blid mann. Som ikke roper for mye på meg. 4 1 1
Rhodiola Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Rhodiola, adm. 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Når han er heime ein heil dag utan å gjera noko som helst. Greitt nok at han vil slappa av, men det er lov å tømma oppvaskmaskina. Når han alltid skal bestemma kva vi ser på og prate ned ting eg liker. Føler av og til det er hans måte eller ingen sin. Samtidig skjønner eg at han ikkje vil sjå på yes to the dress og slikt. Men kvifor må eg sjå på endeløs drit med voksne men i spsndex med superkrefter? Ja det er litt kult, men kvar gong? Når han melder seg ut av ting som angår oss begge. Det er ingen ond plan som ligger bak eller strategi. Anonymkode: 29de3...83a 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Helt tilfeldige ting. Hun kan gå fra å være kjærlig og glad til å bli en skrikende furie på grunn av småting eller ikke ting. Her om dagen sa jeg at jeg synes hun er så fin og det er så fint når hun viser formene (i klær), og hun ble helt rabiat og sier at jeg "objektifiserer henne". Dette kommer nå frem til stadighet, så jeg har sluttet å gi henne komplimenter. Når hun spør meg om det og det er fint, jatter jeg bare med. Nå skal det sies hun er i overgangsalderen (snakker jeg om det vipper hun over igjen og blir rasende), men hun må da for faen ta ansvar og oppføre seg som folk likevel. Jeg har sluttet å diskutere noe som helst med henne. Alt mulig trigger hennes raserianfall. Jeg er drit lei. Anonymkode: 1fb43...4d5 3
Vibelator Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt tilfeldige ting. Hun kan gå fra å være kjærlig og glad til å bli en skrikende furie på grunn av småting eller ikke ting. Her om dagen sa jeg at jeg synes hun er så fin og det er så fint når hun viser formene (i klær), og hun ble helt rabiat og sier at jeg "objektifiserer henne". Dette kommer nå frem til stadighet, så jeg har sluttet å gi henne komplimenter. Når hun spør meg om det og det er fint, jatter jeg bare med. Nå skal det sies hun er i overgangsalderen (snakker jeg om det vipper hun over igjen og blir rasende), men hun må da for faen ta ansvar og oppføre seg som folk likevel. Jeg har sluttet å diskutere noe som helst med henne. Alt mulig trigger hennes raserianfall. Jeg er drit lei. Anonymkode: 1fb43...4d5 Sure damer er fryktelig så jeg holder meg langt unna di 1
Adrenalina1 Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Vibelator skrev (2 timer siden): Sure damer er fryktelig så jeg holder meg langt unna di Hvis du oppfører deg,slipper du sure damer. Vi blir ikke sure for ingenting. Slik dere menn later til å tro. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt tilfeldige ting. Hun kan gå fra å være kjærlig og glad til å bli en skrikende furie på grunn av småting eller ikke ting. Her om dagen sa jeg at jeg synes hun er så fin og det er så fint når hun viser formene (i klær), og hun ble helt rabiat og sier at jeg "objektifiserer henne". Dette kommer nå frem til stadighet, så jeg har sluttet å gi henne komplimenter. Når hun spør meg om det og det er fint, jatter jeg bare med. Nå skal det sies hun er i overgangsalderen (snakker jeg om det vipper hun over igjen og blir rasende), men hun må da for faen ta ansvar og oppføre seg som folk likevel. Jeg har sluttet å diskutere noe som helst med henne. Alt mulig trigger hennes raserianfall. Jeg er drit lei. Anonymkode: 1fb43...4d5 Hei! Kona di er i overgangsalderen. Jeg syns du skal lese deg opp på temaet, og prøve å være et ålreit menneske, hun gjør ikke dette med vilje. Husk at veldig mye forandrer seg, og hun er garantert like frustrert, om ikke mer, enn deg.. Møt henne med forståelse, og vit at det går over. Anonymkode: a274f...bf1 1
Elena77 Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden (endret) Er generelt lite sur, skal mye til. Endret 1 time siden av Elena77 blabla 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Adrenalina1 skrev (26 minutter siden): Hvis du oppfører deg,slipper du sure damer. Vi blir ikke sure for ingenting. Slik dere menn later til å tro. Jeg kjenner flere damer som blir sure for ingenting. Anonymkode: 5934f...211 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Jeg blir sur når jeg har laget favorittmaten til mannen og han ikke vil ha det, likevel, selv om han sa at det hadde vært godt. Jeg blir sur når jeg gir gaver og oppmerksomhet på hans bursdag, men han ikke gidder å gratulere meg en gang Jeg blir sur når han har flørtet med meg hele dagen og hintet om sex, for så snu ryggen til meg i sengen og snorke Jeg blir generelt sur når han gjør noe som skaper forventninger og deretter ikke innfrir noe av det Jeg står for det jeg sier og gjør, og viss jeg ikke kan innfri det likevel eller jeg har ombestemt meg, så forteller jeg det. Slik at han er informert. Det gjør dessverre ikke han. Så da blir jeg sur Anonymkode: 426a3...5b3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei! Kona di er i overgangsalderen. Jeg syns du skal lese deg opp på temaet, og prøve å være et ålreit menneske, hun gjør ikke dette med vilje. Husk at veldig mye forandrer seg, og hun er garantert like frustrert, om ikke mer, enn deg.. Møt henne med forståelse, og vit at det går over. Anonymkode: a274f...bf1 Går an å oppføre seg for det. Eller ta ansvar for egen helse, er ikke mannen som skal gå på nåler fordi kjerringa er i overgangsalderen. Ta hensyn ja, men det får da være grenser. Anonymkode: 5934f...211 1
K.B. Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Jeg kan ikke si at jeg opplever damer jeg har vært i forhold med som så sure. Litt kort lunte noen dager i løpet av syklusen kanskje, men det er jo helt uproblematisk.. Viktig med god kommunikasjon da, da blir det jo ikke sånn at bagateller kan bygge seg opp til noe større..Nå er jeg generelt ganske rund i kantene, kanskje det har noe med saken å gjøre..
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #19 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei! Kona di er i overgangsalderen. Jeg syns du skal lese deg opp på temaet, og prøve å være et ålreit menneske, hun gjør ikke dette med vilje. Husk at veldig mye forandrer seg, og hun er garantert like frustrert, om ikke mer, enn deg.. Møt henne med forståelse, og vit at det går over. Anonymkode: a274f...bf1 Ja, det er greit men det får være grenser. Jeg har lest meg opp på alt som jeg får tak i, selv smøreriet i Dagbladet. Hun vil ikke snakke om det, kaster dritt på meg for absolutt alt når det står på og bringer opp alt mulig gammelt bare for å kaste dritt på gamle fine ting også. Føkk det greiene der. Dersom hun hadde tatt inn over seg at det faktisk er overgangsalderen og kanskje også gjort noe med det, i allefall snakket med meg om det og bedt om unnskyldning av og til, hadde saken vært en annen. Her er det jeg som kryper og ber om unnskyldning for alt mulig og ikke mulig. Dette er ikke bærekraftig. Jeg er Mr. Ålreit hele tiden, og vet ikke hva godt jeg kan gjøre for henne. Jeg springer beina av meg 24/7 for henne, lager mat, handler inn, betaler for det meste, kjører henne hit og dit, ligger inntil henne i senga (når hun ikke er furie, og prøver å ligge lengst mulig unna meg), skifter dekk, rydder, vasker opp, fyrer, bærer ved, tenner lys, masserer føttene, ja you name it. Hele tiden går jeg på eggeskall og er livredd for at hun uten forvarsel blir et skrikende monster som vil kaste meg ut og gjøre det slutt. Noen ganger ser jeg det komme, hun får et drag over ansiktet og begynner å "baite" meg. Da blir jeg Mr. Grå Stein og reagerer overhodet ikke. Andre ganger sier jeg kanskje "unnskyld det tenkte jeg ikke på, det var ikke meningen" eller et eller annet som der og da jeg håper passer - men da smeller hun yvert og jeg har skylden for absolutt alt, og alt jeg sier blir snudd mot meg. Vi er ikke gift forresten, og særboere. Hun tester forholdet så kraftig at jeg seriøst vurderer hele greia, selv om jeg elsker henne av hele mitt hjerte. Anonymkode: 1fb43...4d5
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #20 Skrevet 29 minutter siden Sur.. egentlig blir jeg ikke så sur, men jeg blir lei meg når han skaper en forventning og ikke gjennomfører. Jeg blir lei meg når han sitter i siden på kvelden med PlayStation og ikke gidder å bruke 10 min på å være med å rydde etter middag, lett husarbeid. Jeg blir lei meg når han ser hvor sliten jeg er, og han gjør ingenting for å lett byrden min litt. Han vil nok også tolke det til at jeg er sur, som de fleste menn automatisk gjør, men egentlig er jeg lei meg. Anonymkode: faed5...fc0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå