AnonymBruker Skrevet i går, 16:10 #1 Skrevet i går, 16:10 Tenkte å kjøpe dette på black friday tilbudet. Har noen tips om hvilke farger jeg bør velge? Bør jeg velge ensfarget eller sette sammen ulike farger? Av ensfarget så står jeg mellom hvitt eller havre? Vi har Marrakesh og sand på veggene og eik spisestue, men dette kan jo endre seg med tiden. Anonymkode: 5bd55...86a
Leo Skrevet i går, 17:24 #2 Skrevet i går, 17:24 Kjøp ensfarget hvitt. Da kan du variere bordpynt/duk etter anledning. Havre vil se udelikat ut mot f.eks. en kritthvit duk. Pasteller, svart etc. er mindre anvendelig (Lyseblått til jul?!) og vil sannsynligvis være helt utdatert om noen få år. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:21 #3 Skrevet i går, 19:21 Vi har det i hvitt og så har vi noen skåler og asjetter i rosa, grønn og blå i tillegg. Veldig fornøyd med det, da kan vi kjøre helt hvitt ved behov eller litt pastell når vi vil. Anonymkode: aa29f...7b0
Daisy-love Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg hadde valgt det rene hvite mot de fargene dere har, også kunne kanskje grønn og rosa passe i tillegg. Jeg hadde tatt kun grønn om jeg skulle valgt én av de.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Vi har Swedish Grace som middagsservise, og har valgt alt i helt hvitt; altså både middagstallerkener og ulike serveringsfat. Vi er fornøyde med det. En venninne har samme både som middag og frokostservise, og hun valgte hvitt middagsservise og grønne frokostasjetter og krus + små skåler til frokost. Da er det mulig å kjøre både ensfarget og kombinasjoner, og det er også veldig fint. Anonymkode: 7cc35...c25
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Vi har i hvitt, grønt og så har vi noen asjetter i winter serien. Nydelig sammen! Anonymkode: f749b...d86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå