Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en del som har vært forlovet og annonsert det på sosiale medier i mange år, uten at det har blitt noe av ekteskap.

Blir nysgjerrig på om det faktisk er trendy å kalle seg forlovet, selv om det altså er feil begrep, uten hensikt å gifte seg?

Eller er det mange som rett og slett bare ikke får ut fingeren selv etter mange år, hvorfor blir det ikke prioritert? Det er tross alt ikke nødvendig med kostbar feiring.

Ønsker gjerne å høre fra de som selv er i den situasjonen. 

Anonymkode: c0133...578

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært forlovet i 2 år og han vil veldig gjerne gifte seg veldig snart men jeg stresser ikke med det. Vi skal gjøre det i hagen vår og jeg vil først plante litt osv så det blir finest mulig. Og spare litt ekstra penger så vi får en ordentlig fest. Man kan være forlovet noen år før man gifter seg. Mye som kommer opp i livet som kan være viktigere å prioritere osv. 

Anonymkode: 68d5c...b09

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke noe med at lange forlovelser ikke er bra? 

Anonymkode: e9485...9a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kjenner en del som har vært forlovet og annonsert det på sosiale medier i mange år, uten at det har blitt noe av ekteskap.

Blir nysgjerrig på om det faktisk er trendy å kalle seg forlovet, selv om det altså er feil begrep, uten hensikt å gifte seg?

Eller er det mange som rett og slett bare ikke får ut fingeren selv etter mange år, hvorfor blir det ikke prioritert? Det er tross alt ikke nødvendig med kostbar feiring.

Ønsker gjerne å høre fra de som selv er i den situasjonen. 

Anonymkode: c0133...578

Sannsynligvis litt av begge delet.

Anonymkode: d1cf6...d5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...