Pimbila Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Jeg har noen spørsmål angående det å lage hjemmeside, så jeg skulle gjerne visst om det finnes noen forum om dette. Her får man ikke så mange svar
Gjest Lea Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Jeg leste i en annen tråd at du bruker MS Frontpage. Dette programmet er nesten som å banne i kirka på mage WEB-forum dessverre. Men NORSK WEBFORUM har mange flinke brukere. Bare vær litt obs på det jeg nevnte over.
Pimbila Skrevet 2. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2006 Danke Har dreamweaver (eller hvordan det nå skrives) også, men har ikke satt meg inn i det.
Gjest Lea Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 (endret) Dreamweaver er et mye bedre program. Mange som bruker det på NWF. Og de er veldig hjelpsomme der inne altså, men kritikken sitter relativt løst. Jeg anbefaler i alle fall Dreamweaver på det sterkeste. Det ser komplisert ut, men når du først setter i gang er det slett ikke vanskelig. Endret 2. april 2006 av Lea
Gjest Lea Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Du kan også prøve å finne svar på spørsmålene dine hos Microsoft
Pimbila Skrevet 2. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2006 Jeg har ikke peiling på HTML, CSS osv, så jeg fant ut at FP var like bra
Gjest Lea Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Du trenger ikke å kunne HTML og CSS for å bruke Dreamweaver. Det fungerer stort sett på samme måte som FrontPage, men lager bedre kode og gir deg litt friere tøyler.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 Jeg har noen spørsmål angående det å lage hjemmeside, så jeg skulle gjerne visst om det finnes noen forum om dette. Her får man ikke så mange svar ← Det er mulig at du finner noen hjelpsomme sjeler inne på www.hardware.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå