Gaia Skrevet 6 timer siden #81 Skrevet 6 timer siden Da barnet mitt var tenåring, lå gavene på mellom 1000 - 3000 avhengig av hva det trengte.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #82 Skrevet 5 timer siden TypiskMann skrev (1 time siden): Er det en sånn hemmelig tråd ett eller annet sted der man i fellesskap plukker seg ut et offer? Hvorfor velger så mange å hakke på akkurat den kommentaren. Jeg støtter ytringen til Anonymkode: 672ce...111 fullt og helt. En dyr gave i ny og ne er helt innafor men å konsekvent bruke en formue hvert år blir å gjøre ungen en bjørnetjeneste. Dyre ting (som ikke er strengt nødvendig) er jeg helt enig i at man kan møtes på midten på, ved at tenåringen lærer seg å spare. Så kan man jo kanskje se litt på hva man gjør for tenåringen ellers i året også. Et litt morsomt sidespor fra min tenåring er at for et par år siden så skrev hun bare "banan" på ønskelisten. Jeg pakket inn en banan og la under treet. Jeg forventet stor skuffelse, men hun ble genuint kjempeglad. Hun fikk selvsagt en annen gave også, men gleden var ekte. Tenk så mye mer livsglede man kan få av å sette pris på de små tingene. Men ingen har sagt de bruker samme sum hvert år … Anonymkode: d2793...4d4
itiswhatitis Skrevet 5 timer siden #83 Skrevet 5 timer siden Spørs hva det ender opp med å bli.. er bare en, men sikkert rundt 5-7000
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #84 Skrevet 5 timer siden Kjøpte multistyler fra Rusta på tilbud til 499. Har allerede dekt moped, hybel og turer til og fra i år, og annet hun trenger. Skal hun ha noe dyrere så kan hun bruke eget stipend eller oppsparte midler på det. Til neste år sponser jeg en rimelig bil til 20-25k. Her i hus har vi nøkternt forbruk. Anonymkode: e6b3e...1f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå