AnonymBruker Skrevet i går, 14:47 #1 Skrevet i går, 14:47 Eller må jeg opprette en helt ny for å kunne være helt anonym? Jeg vil ikke ha bilder på datingapper, men flere ber meg om å legge dem til på snapchat slik at vi kan utveksle bilder der. De jeg er venner med på snap sier at hele navnet mitt kommer opp hos dem. Dette til tross for at jeg har endret brukernavnet mitt nylig. Om jeg kan bruke den kontoen jeg allerede har, hvordan gjør jeg meg anonym slik at disse potensielle datene ikke kan finne ut mer om meg enn det jeg selv deler? Anonymkode: d4286...93e
AnonymBruker Skrevet i går, 17:54 #2 Skrevet i går, 17:54 Du må lage en egen, ja, men man finner ut hvem du er uansett, om man er litt god på data. Du må i så fall bruke en anonym e post eller hemmelig nummer. Anonymkode: b991b...3fb
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): De jeg er venner med på snap sier at hele navnet mitt kommer opp hos dem. Dette til tross for at jeg har endret brukernavnet mitt nylig. Dette er som det skal være. De nye du legger til, vil se det nye brukernavnet ditt. Husk å endre både visningsnavn, og brukernavn. Anonymkode: d5cd5...ce5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette er som det skal være. De nye du legger til, vil se det nye brukernavnet ditt. Husk å endre både visningsnavn, og brukernavn. Anonymkode: d5cd5...ce5 Ok, takk. Vi mobilnummeret og e-post adressen min vises for de nye som jeg evt legger til? Anonymkode: d4286...93e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ok, takk. Vi mobilnummeret og e-post adressen min vises for de nye som jeg evt legger til? Anonymkode: d4286...93e Nei, det vises vel ikke til de gamle heller? Anonymkode: d5cd5...ce5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå