AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #21 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har blokkert selv om jeg vet at at han kommer til å lage seg en ny profil. Har ikke blokkert ham på tlf. Det er på en måte å vite hvor opphengt han fortsatt er i meg etter 10 år. Anonymkode: 76edb...e85 Virker som et gjensidig oppheng isåfall. Spørsmålet burde være «Hvorfor bryr jeg meg om at eksen har blokkert meg?» Svaret er med all sannsynlighet at du leter etter validering overalt og konstant leser inn intensjoner som passer ditt narrativ i alt fra blikk, sms, samtaler, likes osv. i alle relasjoner du har/ikke har. For alt du vet kan han gjøre det fordi han vet at du er en dramadame som henger deg opp i alt og bryr deg mer enn du burde. Det betyr at han nyter oppmerksomheten din laaaaaangt langt etter at du burde funnet bedre ting å legge tiden din på. Folk er sprø og akkurat her er det uavgjort. Anonymkode: a0b23...191 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #22 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har blokkert selv om jeg vet at at han kommer til å lage seg en ny profil. Har ikke blokkert ham på tlf. Det er på en måte å vite hvor opphengt han fortsatt er i meg etter 10 år. Anonymkode: 76edb...e85 Du virker ganske opphengt i ham også. Og damen hans. Anonymkode: 21043...4b7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå