AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Ja, hva lurer du på? Anonymkode: 1c5a5...735
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, hva lurer du på? Anonymkode: 1c5a5...735 Om den lager høy lyd, om det er mulig å skru den helt ned av og til eller slå den helt av i korte perioder? ts Anonymkode: 4d8be...900
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Lager litt lyd, men ikke noe plagsomt syns jeg. Men nå stod den i et eget teknisk rom i huset. Mulig å skru den ned eller trekke ut kontakten, men da kommer det ikke friskluft inn i huset så det er kun for korte perioder. Risikerer fuktskader også hvis den står for lavt på over tid. Men det gjelder jo all balansert ventilasjon. Anonymkode: 1c5a5...735
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Lager litt lyd, men ikke noe plagsomt syns jeg. Men nå stod den i et eget teknisk rom i huset. Mulig å skru den ned eller trekke ut kontakten, men da kommer det ikke friskluft inn i huset så det er kun for korte perioder. Risikerer fuktskader også hvis den står for lavt på over tid. Men det gjelder jo all balansert ventilasjon. Anonymkode: 1c5a5...735 Er det selve motoren som lager litt lyd? Dette anlegget er i et helt leilighetsbygg, så leiligheten har ikke eget teknisk rom i leiligheten Ts Anonymkode: 4d8be...900
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Vi har vår på eget teknisk rom. Den lager en svak suselyd når du står helt ved siden av. Du skal ikke mange skrittene unna før du ikke hører noe. Vi er veldig fornøyd. Anonymkode: e7eab...ea6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Har Flexit og hører den kun når vifta på ene badet står på Anonymkode: 02e18...716 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vår på eget teknisk rom. Den lager en svak suselyd når du står helt ved siden av. Du skal ikke mange skrittene unna før du ikke hører noe. Vi er veldig fornøyd. Anonymkode: e7eab...ea6 Jeg mener susing fra ventilene Ts Anonymkode: 4d8be...900
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener susing fra ventilene Ts Anonymkode: 4d8be...900 Det skal ikke suse fra ventilene, da er anlegget feil innstilt. Anonymkode: 1c5a5...735
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Hadde i leiligheten min. Av og til skrudde jeg av sikringen for å få en pause fra susingen. Det var til å bli gal av. Selv på laveste styrke. Anonymkode: 5b40e...6e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Har maken har den på minst om natta. Å lukker døra der den er. Har på normal endel. Og maks når det dusjer Anonymkode: 80ad8...b91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå