Gå til innhold

Vil ikke skjønne at stinkende kropp ikke er sexey

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av at min kjæreste skal være så idiot i tankegangen når det kommer til hygiene. Han har hengt seg veldig opp i dette med at tiltrekning ofte henger sammen med kroppslukt og gjerne svette. Jeg kan godt bli med på at man kan tenne på fersk svette fra partner. 

Men rett og slett vond lukt som stinkende tåfislukt og svett pikk og pung som ikke har vært i dusjen på evigheter? Nei, da er jeg visst prippen i følge han, at jeg ikke har lyst til å ha sex med han spontant der og da. 

Etter en jakthelg i høst kom han inn døra her for å kysse meg. Det stinket jo både bål, dyr, bløtt tøy, dårlig ånde, rumpelukt og alt mulig av han. Jeg skjøv han unna, for jeg var nydusjet og skulle snart på jobb. Da ble han fort som sier det er så usexey av meg å holde på sånn. 

Nesten så jeg har lyst å droppe både dusj og vaskeklut selv en ukes tid bare for at han skal skjønne det! 

Anonymkode: 64bc3...bdc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å unngå å ha samleie med han før han vasker seg. 

Du kan rett og slett si ''Jeg er opptatt av hygiene og tenner ikke veldig på lukta av svette eller klam pung''.

Dessuten så virker det som han er meget umoden. Hvis han ikke får sex så blir han furten. Litt som med barn hvis de ikke får den leken de ønska seg til jul...

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Æsj!! 

Anonymkode: 4326d...55b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen (les: meg), synes det er jævlig sexy.

Den beste tiden med dama er da hun ikke dusjer på noen dager. Det er så dyrisk, vilt. Akkurat som forfedrene våre i steinalderen.

Anonymkode: c30ed...238

Skrevet

🤢🤮

• Liker 2
Skrevet

Huff.. helt enig med deg her.

Det hadde ikke blitt noe på han hvis han ikke var nydusjet nei.. 🤢

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Huff huff hadde ikke orket å vært sammen med en slik møkkete fyr.

Anonymkode: 00d55...a49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Noen (les: meg), synes det er jævlig sexy.

Den beste tiden med dama er da hun ikke dusjer på noen dager. Det er så dyrisk, vilt. Akkurat som forfedrene våre i steinalderen.

Anonymkode: c30ed...238

Dyrisk 🙄😂 dyra steller og ordner seg jo de😅

Anonymkode: 00d55...a49

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tviler sterkt på at dette skjedde.

Anonymkode: 36ac2...539

AnonymBruker
Skrevet

En ting er jo at du syns det er usexy (det er jo kvalmt!!!), men hva med andre mennesker han omgås med??? Kjenner ikke andre mennesker lukten, og enda verre; sier ingen i fra?!

Og hva med mathygiene og slike ting, vasker han hender etter han har vært på do og før han skjærer eller tar brød ut av posen for eksempel? Blir oppriktig bekymret og kvalm 😅

Anonymkode: ef498...f2b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han får få igjen med samme mynt.

Tør du ikke pga jobb, begynn torsdag, og by deg frem søndag kveld 😄

Anonymkode: eefe5...79f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tviler sterkt på at dette skjedde.

Anonymkode: 36ac2...539

Dessverre tviler jeg ikke ett sekund på at det kan stemme.

Jeg hadde en eks som var slik. Dvs. i begynnelsen var han opptatt av egenhygiene og fremstod normalt. Etterhvert luktet (stinket) det svette av ham stadig vekk. Ikke som i lett svette som etter man har trent, men som om han ikke hadde dusjet på evigheter. Hadde langt hår under armene, som han tydeligvis ikke vasket godt nok, og svettelukten satte seg intenst også i skjorter og gensre og gikk ikke ordentlig ut selv i vask.

Og underlivet var samme greia, og han mente dessuten at ingen menn dro tilbake forhuden for å vaske under den, for det var visst (på merkelig vis) selvrensende.

Jeg satte hardt mot hardt, så han skjerpet seg motvillig. Men han hadde også en misforstått idé om at han ble mer tiltrekkende hvis han luktet slik. Selv var han sååå tiltrukket av at jeg luktet så rent og godt...

Ikke (bare) dette som gjorde at det ble slutt, men det var med på å få meg til å tidlig miste lysten på ham.

Det er dessverre noen menn som tror manglende hygiene tenner kvinner. Det er stor forskjell på å lukte mann og manglende hygiene som gjør at de stinker.

Anonymkode: b8f93...7f7

• Liker 3
Skrevet

Fortell ham at selv vikingene på tolkt hadde med seg kam og ørerenser, så da må vel han klare å vaske seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj svett pung stinker. Be han skjerpe seg. Ikke ha samleie med han før han tar tak 

Anonymkode: e4310...c9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nesten så jeg har lyst å droppe både dusj og vaskeklut selv en ukes tid bare for at han skal skjønne det! 

Gjør det! 😇🤣 Legg til et uskyldig "Jeg trodde du likte det slik jeg? Feromoner og kjønnslukt og sånt, vet du?" Risikoen er jo der for at han prøver å fremstille deg som den barnslige, da. Jeg syns nesten jeg hører ham allerede 🤣 Samtidig kan det av og til trenges å speile noen litt, har jeg erfart. (Og ja, jeg har blitt speilet selv. Ikke på dette, men andre ting i livet. Ikke noen trivelig opplevelse i det hele tatt, men det var absolutt en lærepenge.)

Anonymkode: 30ff1...ea1

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Etter en jakthelg i høst kom han inn døra her for å kysse meg. Det stinket jo både bål, dyr, bløtt tøy, dårlig ånde, rumpelukt og alt mulig av han. Jeg skjøv han unna, for jeg var nydusjet og skulle snart på jobb.

Anonymkode: 64bc3...bdc

Et kyss etter å ha vært borte en helg kunne han vel fått.

Anonymkode: d84c6...4f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Et kyss etter å ha vært borte en helg kunne han vel fått.

Anonymkode: d84c6...4f2

Enig. Er jo bare å kysse smått og tørt :) Vise glede i stedet for avsky. 

Anonymkode: 0d2a6...37a

AnonymBruker
Skrevet

Kjæreste med en bonde og dusjing er ikke alltid prioritert, men sex har vi likevel. Lysten råder😁

Anonymkode: 597f7...a3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjæreste med en bonde og dusjing er ikke alltid prioritert, men sex har vi likevel. Lysten råder😁

Er det noen som burde prioritere dusjen er det jo bønder. Hver sin smak si 😅

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (35 minutter siden):

Er det noen som burde prioritere dusjen er det jo bønder. Hver sin smak si 😅

Ikke når man skal gylle en uke. Møkkalukta får stå i til det er ferdig 

Eller når det er slåing døgnet rundt før regnet kommer

Så da blir dusjing nedprioritert 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...