AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Og hvordan skifter jeg til den? Jeg har pr nå spotpris fra Fortum. Anonymkode: 18210...b24
Snok1 Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Gå inn på elhub.no. Bor du i Sør-Norge er det bare fordeler. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Bor på Østlandet, ser vi har fått trekt fra 1600 kr hittil i november på nettleia pga Norgespris 👍😊 så har nettleie på -519 kr. I oktober fikk vi fratrukket ca 500 kr. Så for vår del har det bare vært positivt hittil iallefall og ser for meg at det også blir det gjennom vinteren. Men kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor i landet du bor Anonymkode: 91c13...fe5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bor på Østlandet, ser vi har fått trekt fra 1600 kr hittil i november på nettleia pga Norgespris 👍😊 så har nettleie på -519 kr. I oktober fikk vi fratrukket ca 500 kr. Så for vår del har det bare vært positivt hittil iallefall og ser for meg at det også blir det gjennom vinteren. Men kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor i landet du bor Anonymkode: 91c13...fe5 Skien. Anonymkode: 18210...b24
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Positivt: du kan spare penger Negativt: du kan tape penger. Anonymkode: 92342...67a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Positivt: sparer penger i deler av landet. Negativt: du gir etter for villet lureri. Norgespris er fortsatt to ganger dyrere enn hva strøm i Norge bør koste. Anonymkode: e2433...a87 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Er du flink til å bruke strøm når spotprisen er lav (det vil ofte si midt på natten), så ikke inngå avtale om Norgespris. Dersom du bruker mye strøm i tidene hvor spotprisen er høy (ofte om morgen og på ettermiddagen, samtidig med alle andre som skal på jobb og kommer hjem fra jobb) så velg Norgespris. Anonymkode: 63f71...070
Perine Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden På denne siden kan du se hver dag hva som lønner seg, hvor mye tjent eller tapt på norgespris i forhold til spotpris og strømstøtte. Jeg bruker ca 50-60 kwh pr døgn nå, og ser at jeg sparer rundt 30+ kr daglig på norgesprisavtalen. Dagens og morgendagens strømpris i Norge – Se time for time | abcnyheter.no 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå