Gå til innhold

Spice opp sexlivet - er det vanlig å ha vært på sexklubb?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du vil ødelegge deg selv av å strekke deg for han når han i utgangspunktet har såret deg og du er så usikker på forholdet.  Jeg ville sagt at jeg var åpen for det, siden du blir tent, men at det er viktig at forholdet er skikkelig bra og dere er trygge på hverandre for å eventuelt prøve. Så må dere jobbe med forholdet først. Om han ikke er med på det er han virkelig ikke noe å samle på

Anonymkode: 664af...865

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Men han hadde blitt det om jeg traff dem alene. Vi måtte forresten kutte ut en, for han ble sjalu på vår relasjon og kommunikasjon. 

Anonymkode: b7ae9...301

Jeg forstår. Takk for svar?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei, det er ikke vanlig. Har avsluttet forhold med damer som har en fortid med sexklubb og latt seg blitt knullet av andre menn. Blir direkte kvalm av tanken. Skitten hore er det første jeg tenker. Og det for jeg lov til å mene. 

Anonymkode: a7b17...147

Fascinerende at du tror kvinnens seksuelle fortid er problemet her, når det åpenbare problemet er din egen. Tenk å avslutte forhold fordi voksne mennesker har hatt… et liv? For en sjelden og skjør plante du må være.

Og at du blir “kvalm av tanken” sier egentlig mest om hvor lite du tåler realiteten av at verden ikke dreier seg rundt deg. Hvis ordet “skitten hore” er det første som dukker opp i hodet ditt, så er det nok på tide å stille spørsmålet:
Hvem er det egentlig som burde jobbe litt med seg selv her?

Men du har rett i én ting: Du får selvfølgelig lov til å mene akkurat hva du vil.
Det gjenspeiler bare karakteren din – og forklarer ganske fint hvorfor forholdene dine tar slutt.

Anonymkode: 00dcd...0c7

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Stillalive skrev (20 timer siden):

Om dette er noe du ikke ønsker så skal du heller ikke gjøre det, mitt forslag er å ta en tur bare for å føle på stemningen kun med deg og din mann, altså sette egne grenser før dere i det hele tatt drar.

Føles det riktig så er det jo bare å slippe seg løs, føles det feil så har dere i alle fall prøvd å være på en klubb og funnet ut av hva dette er.

Jeg synes dette er noe TS kan vurdere. Da viser hun at hun er åpen for mannens forslag, men uten å gi et forhåndssamtykke. Dette er jo noe begge skal like, og det bør være en forutsetning at forholdet styrkes av denne aktiviteten.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle innspill. Det er ingen jeg kan snakke med dette om så fint å høre andres tanker både positivt og negativt. Jeg skal prøve å være åpen og positiv ved å snakke om det med samboer i første omgang. Jeg kommer ikke til å gjøre noe jeg ikke vil og ser helt klart at vi har en del å jobbe med oss to før dette kan være aktuelt. Jeg har en tendens til å tolke alt negativt pga dårlig selvtillit. Jeg skal prøve å ikke ha for negativt fokus på at jeg ikke er bra nok når vi snakker mer om dette.  TS

Anonymkode: a73b2...89b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for alle innspill. Det er ingen jeg kan snakke med dette om så fint å høre andres tanker både positivt og negativt. Jeg skal prøve å være åpen og positiv ved å snakke om det med samboer i første omgang. Jeg kommer ikke til å gjøre noe jeg ikke vil og ser helt klart at vi har en del å jobbe med oss to før dette kan være aktuelt. Jeg har en tendens til å tolke alt negativt pga dårlig selvtillit. Jeg skal prøve å ikke ha for negativt fokus på at jeg ikke er bra nok når vi snakker mer om dette.  TS

Anonymkode: a73b2...89b

Slut å ha fokus på hva han tenker. Finn ut hva DU vil selv. Tro meg eller ei, det finnes kvinner der ute som tar ansvar for sin egen seksualitet og liker å bli, for eksempel - spit roasted. 

Anonymkode: 37ce9...39c

Skrevet
Stillalive skrev (22 timer siden):

Vanlig vil jeg ikke påstå det er, men jeg tror du ville blitt overrasket over hvor normalisert det er og hvilke normale folk som faktisk driver med swinging.

Om dette er noe du ikke ønsker så skal du heller ikke gjøre det, mitt forslag er å ta en tur bare for å føle på stemningen kun med deg og din mann, altså sette egne grenser før dere i det hele tatt drar.

Føles det riktig så er det jo bare å slippe seg løs, føles det feil så har dere i alle fall prøvd å være på en klubb og funnet ut av hva dette er.

Om man mot formodning skulle treffe noen bekjente (det skal jo veldig mye til i utgangspunktet) så hva så, de er jo der av samme grunn.

Jeg for min del har en litt annen oppfatning.

Det er absolutt bra nok sexliv hjemme hos oss uten å invollere andre, men jeg får egentlig en "stolthetsfølelse" når andre menn tenner på fruen og tenker heller at jeg er verdens heldigste som har henne som "bare min" hele tiden, mens han/dem bare får en kort tid med henne.

Pluss at jeg  blir oppriktig glad på hennes vegne når hun har det bra og får en opplevelse hun tar med seg i minnet.

Swinging er jo ikke for alle, og lider man av sjalusi så bør man vel heller ikke utforske det i noen særlig stor grad.

Dårlig råd!!! TS skal ikke preses til å gjøre ting hun ikke vill! Det er ingen ting feil med å eksperimentere om bege ønsker det, men å dra fremede inn i foeholdet for å rede det funker ALDRI! 

Skrevet

TS hva med parterapi? Det høres ut som dere har støre problemer en sex livet, om dere får hjelp til å kommunusere så vill det hjelpe på alle aspekter også sex. Om han ikke ønsker å bli med til en terapaut kan du også gå allene i parterapi. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...