AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Kort oppsummert om mitt forhold: vært sammen over 10 år og har 2 barn som begynner å bli store. Har vært fokusert på familie og har ikke vært så flinke til å være kjærester frem til sommeren. På slutten av sommeren krangla jeg og samboer en del og han sa mye negativt om vårt forhold. Jeg var redd han ville forlate meg, men visste egentlig at det skulle mye til pga barna. Med andre ord har jeg vært redd for at han bare er sammen med meg pga barna. Vi har iløpet av høsten blitt bedre kjærester og har det bedre sammen selv om jeg innimellom er lei meg fordi jeg er usikker på han. Vi har begynt å ha en del sex som han har klaget på at har vært lite av tidligere. I helga spurte han om jeg kunne tenke meg å ha sex sammen med andre, f.eks på sex klubb. Min umiddelbare reaksjon er at det er ikke noe for meg og at det ville være drit kleint å møte noen kjentfolk. Jeg har tenkt på det etterpå med blandede følelser. Det er litt turn on å tenke på selv om jeg tenker det mest som fantasi. Jeg har lest litt om det på kvinneguiden og virker nesten som det er ganske normalt å vært på sexklubb, ha 3 kant eller swingers? Jeg har kanskje begynt å normalisere det litt og det skremmer meg. Er dette vanlig? Jeg laget ikke noe stor sak ut av dette men i tillegg til å nesten vurdere det, så blir jeg lei meg fordi jeg føler han ikke synes sexen med meg er bra nok. I tillegg gjør det meg også lei meg at han spør om dette nå når han vet jeg er usikker på han og kanskje kunne strekket meg lenger enn jeg vanligvis ville? Jeg vet ikke om jeg burde ta opp mine negative tanker for det kan vel føre til at han slutter å åpne seg om slikt. Jeg vil jo at han skal kunne dele ønsker/fantasier. Noen som har noen tanker eller innspill om dette? Anonymkode: a73b2...89b 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Jeg tror ikke det et veldig vanlig nei, tror de fleste er ganske A4. Men de færreste lager vel innlegg med hovedfokus «vi er 100%monogame»- så da ser man kanskje oftere innlegg som handler om swinging++, noe som får det til å virke mer vanlig? Men det er bare spekulasjoner. Personlig ville hverken jeg eller mannen likt å dele på hverandre, hvertfall. Anonymkode: 68f25...728 2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Vanlig er det ikke, de færreste gjør det. Men det betyr ikke at ingen gjør eller at det er feil. Men det er feil å gjøre det for partneren sin, om man ikke vil selv. Jeg personlig hadde nok tenkt at forholdet var over, om man måtte involvere andre i sexlivet. Anonymkode: d4b78...cda 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Nei, det er ikke vanlig. Har avsluttet forhold med damer som har en fortid med sexklubb og latt seg blitt knullet av andre menn. Blir direkte kvalm av tanken. Skitten hore er det første jeg tenker. Og det for jeg lov til å mene. Anonymkode: a7b17...147 3 3
Snok1 Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Jeg har vært på swingersklubb både i inn- og utland, og har stort sett positive erfaringer. Gjestene er et tverrsnitt av befolkningen, kanskje noe eldre. Jeg synes det er en lax og fin stemning med lite rus, samtykke er godt ivaretatt, og det samme er smittevern. Det er ikke den frenetiske sjekkingen på slike klubber som det er på byen i helgene. Jeg har bare hatt sex med egen partner på klubb, vi drar for å vise oss fram og for den frie stemningen. 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vanlig er det ikke, de færreste gjør det. Men det betyr ikke at ingen gjør eller at det er feil. Men det er feil å gjøre det for partneren sin, om man ikke vil selv. Jeg personlig hadde nok tenkt at forholdet var over, om man måtte involvere andre i sexlivet. Anonymkode: d4b78...cda Med 2 barn og over 10 år sammen ville du forlatt samboeren din hvis han spurte om sexklubb? Og han godtar et nei for et nei Anonymkode: a73b2...89b 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Det er ikke vanlig, nei. (Ikke at det er noe galt med det for de som selv ønsker det) Men, det er på ingen måte en vanlig ting å gjøre, nei. Og du skal uansett aldri gjøre noe du selv ikke har lyst til. Og ja, det er dårlig gjort av ham å benytte anledningen når du er redd for å miste ham til å pushe forbi dine egne grenser og få deg til å gjøre ting du ikke vil seksuelt. Veldig, veldig, dårlig gjort. Rødt flagg-dårlig gjort. Anonymkode: 99813...b02 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke det et veldig vanlig nei, tror de fleste er ganske A4. Men de færreste lager vel innlegg med hovedfokus «vi er 100%monogame»- så da ser man kanskje oftere innlegg som handler om swinging++, noe som får det til å virke mer vanlig? Men det er bare spekulasjoner. Personlig ville hverken jeg eller mannen likt å dele på hverandre, hvertfall. Anonymkode: 68f25...728 Det har du nok rett i. Han forslo egentlig at bare vi hadde sex sammen vedsidna andre. Ikke med andre. Anonymkode: a73b2...89b 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden Du virker veldig lei deg iforhold til relasjonen dere har og han klager. Er dette forholdet verdt å være i? Om en skal ha sex med andre på en sex klubb så må det være fordi begge vil og ikke for å tekkes den andre. Anonymkode: a2f1a...310 2 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Med 2 barn og over 10 år sammen ville du forlatt samboeren din hvis han spurte om sexklubb? Og han godtar et nei for et nei Anonymkode: a73b2...89b Jeg vil ikke ha barn, men hadde nok forlatt samboeren om han foreslo trekant, svingers osv, ja. Men vi har allerede snakket om dette og er enige. Ingen av oss er interessert i noen andre Anonymkode: d4b78...cda
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kort oppsummert om mitt forhold: vært sammen over 10 år og har 2 barn som begynner å bli store. Har vært fokusert på familie og har ikke vært så flinke til å være kjærester frem til sommeren. På slutten av sommeren krangla jeg og samboer en del og han sa mye negativt om vårt forhold. Jeg var redd han ville forlate meg, men visste egentlig at det skulle mye til pga barna. Med andre ord har jeg vært redd for at han bare er sammen med meg pga barna. Vi har iløpet av høsten blitt bedre kjærester og har det bedre sammen selv om jeg innimellom er lei meg fordi jeg er usikker på han. Vi har begynt å ha en del sex som han har klaget på at har vært lite av tidligere. I helga spurte han om jeg kunne tenke meg å ha sex sammen med andre, f.eks på sex klubb. Min umiddelbare reaksjon er at det er ikke noe for meg og at det ville være drit kleint å møte noen kjentfolk. Jeg har tenkt på det etterpå med blandede følelser. Det er litt turn on å tenke på selv om jeg tenker det mest som fantasi. Jeg har lest litt om det på kvinneguiden og virker nesten som det er ganske normalt å vært på sexklubb, ha 3 kant eller swingers? Jeg har kanskje begynt å normalisere det litt og det skremmer meg. Er dette vanlig? Jeg laget ikke noe stor sak ut av dette men i tillegg til å nesten vurdere det, så blir jeg lei meg fordi jeg føler han ikke synes sexen med meg er bra nok. I tillegg gjør det meg også lei meg at han spør om dette nå når han vet jeg er usikker på han og kanskje kunne strekket meg lenger enn jeg vanligvis ville? Jeg vet ikke om jeg burde ta opp mine negative tanker for det kan vel føre til at han slutter å åpne seg om slikt. Jeg vil jo at han skal kunne dele ønsker/fantasier. Noen som har noen tanker eller innspill om dette? Anonymkode: a73b2...89b Så du skal redde forholdet med å gå på sexclub fordi mannen din er en gris? Ok lykke til med det forholdet videre. DISGUSTING. Anonymkode: d00c2...1df 2
Stillalive Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden Vanlig vil jeg ikke påstå det er, men jeg tror du ville blitt overrasket over hvor normalisert det er og hvilke normale folk som faktisk driver med swinging. Om dette er noe du ikke ønsker så skal du heller ikke gjøre det, mitt forslag er å ta en tur bare for å føle på stemningen kun med deg og din mann, altså sette egne grenser før dere i det hele tatt drar. Føles det riktig så er det jo bare å slippe seg løs, føles det feil så har dere i alle fall prøvd å være på en klubb og funnet ut av hva dette er. Om man mot formodning skulle treffe noen bekjente (det skal jo veldig mye til i utgangspunktet) så hva så, de er jo der av samme grunn. Jeg for min del har en litt annen oppfatning. Det er absolutt bra nok sexliv hjemme hos oss uten å invollere andre, men jeg får egentlig en "stolthetsfølelse" når andre menn tenner på fruen og tenker heller at jeg er verdens heldigste som har henne som "bare min" hele tiden, mens han/dem bare får en kort tid med henne. Pluss at jeg blir oppriktig glad på hennes vegne når hun har det bra og får en opplevelse hun tar med seg i minnet. Swinging er jo ikke for alle, og lider man av sjalusi så bør man vel heller ikke utforske det i noen særlig stor grad.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Skrevet 20 timer siden 27 år i samme forhold. Vi har ikke vært på sexklubb, har heller ikke vurdert det. Vi har også måttet Spice opp sexlivet innimellom. Men da gjør vi andre ting. Men én ting vi gjør er å bestemme oss for å ikke ha sex på to uker. Men vi kysser farvel/hei hver gang vi går fra hverandre. Ligge naken i sengen og holde rundt hverandre før vi sovner. Holde hender, ligge i armene til hverandre å se tv. Slike ting. Kose masse fysisk, uten å ha sex. Når vi har sex, er det utrolig deilig. Nesten som å oppleve noe nytt. Rettåslett fantastisk. Det gjør vi med jevne mellomrom. Anonymkode: d172f...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vanlig er det ikke, de færreste gjør det. Men det betyr ikke at ingen gjør eller at det er feil. Men det er feil å gjøre det for partneren sin, om man ikke vil selv. Jeg personlig hadde nok tenkt at forholdet var over, om man måtte involvere andre i sexlivet. Anonymkode: d4b78...cda Er forholdet også over om man går en fjelltur med andre? Eller drar på konsert med en kompis/venninne? Det er jo akkurat det samme. Skjønner meg virkelig ikke på den forvridde logikken. Virker som mange bare legger hele sin selvverdi i at partner skal begrense sin seksualitet til kun dem selv. Anonymkode: 5fdd9...699 2
911 Skrevet 20 timer siden #15 Skrevet 20 timer siden Sex med andre; trekant, swinging eller at du har sex med andre uten han må kun gjøres om dere begge VIL dette og tenner på dette. Begynn forsiktig med litt flørting og kanskje et kyss for å teste sjalusi og eiertrang og ikke gå direkte på sex. Dette kan krydre sexlivet dere har, eller det kan ødelegge det dere har. Jeg har langt flere fantasier enn hun har, men hun er negativ til å prøve noe annet enn A4-sex med meg. Vi har vært sammen leeeenge og jeg kunne tenkt meg en liten eller større endring, men å presse eller overtale henne til noe hun ikke vil er ikke tema. Sex med andre i en eller annen form er ikke spesielt vanlig, men stadig flere prøver dette, og får en positiv opplevelse av det. 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Skrevet 20 timer siden Vi går på sexklubb, har kun penetrering av hverandre og flørter med andre for å sprike opp sexlivet. Men! Da var vi i utgangspunktet veldig fornøyd med eget sexliv og hadde jevnlig og god sex. Å gå på sexklubb har kun forsterker det vi allerede har hatt. Når dere egentlig ikke er helt fornøyde vil nok en sexklubb forsterke den opplevelsen og gi dere et savn av noe dere ikke har. Så anbefaler ikke for dere Anonymkode: 8a9a0...5e5
Rødstrupa Skrevet 20 timer siden #17 Skrevet 20 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kort oppsummert om mitt forhold: vært sammen over 10 år og har 2 barn som begynner å bli store. Har vært fokusert på familie og har ikke vært så flinke til å være kjærester frem til sommeren. På slutten av sommeren krangla jeg og samboer en del og han sa mye negativt om vårt forhold. Jeg var redd han ville forlate meg, men visste egentlig at det skulle mye til pga barna. Med andre ord har jeg vært redd for at han bare er sammen med meg pga barna. Vi har iløpet av høsten blitt bedre kjærester og har det bedre sammen selv om jeg innimellom er lei meg fordi jeg er usikker på han. Vi har begynt å ha en del sex som han har klaget på at har vært lite av tidligere. I helga spurte han om jeg kunne tenke meg å ha sex sammen med andre, f.eks på sex klubb. Min umiddelbare reaksjon er at det er ikke noe for meg og at det ville være drit kleint å møte noen kjentfolk. Jeg har tenkt på det etterpå med blandede følelser. Det er litt turn on å tenke på selv om jeg tenker det mest som fantasi. Jeg har lest litt om det på kvinneguiden og virker nesten som det er ganske normalt å vært på sexklubb, ha 3 kant eller swingers? Jeg har kanskje begynt å normalisere det litt og det skremmer meg. Er dette vanlig? Jeg laget ikke noe stor sak ut av dette men i tillegg til å nesten vurdere det, så blir jeg lei meg fordi jeg føler han ikke synes sexen med meg er bra nok. I tillegg gjør det meg også lei meg at han spør om dette nå når han vet jeg er usikker på han og kanskje kunne strekket meg lenger enn jeg vanligvis ville? Jeg vet ikke om jeg burde ta opp mine negative tanker for det kan vel føre til at han slutter å åpne seg om slikt. Jeg vil jo at han skal kunne dele ønsker/fantasier. Noen som har noen tanker eller innspill om dette? Anonymkode: a73b2...89b Dette er bare et godt råd, uavhengig om det oppfattes som vanlig eller ei å ha sex med andre i parforholdet/Swingers…Jeg tenker at du ikke skal gå på akkord med deg selv for å please han. Det er viktig at du føler deg elsket og ønsket av partneren din og sist men ikke minst, være trygg er på at han er trofast mot deg. Dette bør være på plass før dere i det hele tatt vurderer sex med andre. Just saying…c’’.)! Endret 20 timer siden av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden Tror dere trenger å kommunisere enda mer åpent. Med min partner så skiller vi feks på hva som er ønsker og hva som er fantasi. Han kan fantasere om å la andre knulle meg, men uten å ha lyst til å faktisk la det skje. Jeg tør å være åpen ovenfor han fordi det ikke er press om å gjennomføre. Anonymkode: f67e3...2c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #19 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Tror dere trenger å kommunisere enda mer åpent. Med min partner så skiller vi feks på hva som er ønsker og hva som er fantasi. Han kan fantasere om å la andre knulle meg, men uten å ha lyst til å faktisk la det skje. Jeg tør å være åpen ovenfor han fordi det ikke er press om å gjennomføre. Anonymkode: f67e3...2c8 Ja, vi må nok kommunisere mer åpent. Men er redd ved at jeg hvis jeg sier at jeg blir lei meg av at han ikke synes sexen våres er bra nok og vil inkludere andre og at det er egentlig litt dårlig av han å spørre om det nå når jeg egentlig er litt sårbar siden jeg har vært usikker på han og hans følelser for meg det siste halve året. Så føles det som han utnytter det litt. At jeg kanskje kunne strukket meg ekstra nå for han. Dette blir jo veldig negativt og vil kanskje føre til at han ikke åpner seg noe mer for meg om sine ønsker eller fantasier. Anonymkode: a73b2...89b
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden Jeg vet ikke hvor vanlig det er i etablerte forhold, ofte føler man vel at det er risikabelt. Men jeg vet det er veldig vanlig å drømme om det. Og er man singel, er det mye vanligere å vurdere å gå på klubb. Jeg har selv hatt med 6-7 ulike damer på sexklubb de siste årene. Alle har vært veldig nysgjerrig, og syntes det var spennende. De fleste gangene har vi hatt sex med hverandre, og ikke andre. Mye av spenningen er å se og bli sett. Man må ikke dra det lenger enn det. Hvis man har sex med andre, er det viktig med klare avtaler! Jeg synes mannen din var ryddig TS. Det virker ikke som han har stilt noe ultimatum. Og han har heller ikke sagt du ikke er nok? Det er tanker du lager deg selv. Jeg ville spurt ham om han faktisk mener det. Antageligvis vil han si at du er nok, men at det hadde vært gøy å prøve noe annet også. Det er ikke gjensidig utelukkende. Når det er sagt, skal du aldri la deg presse til å gjøre noe du ikke vil selv! Anonymkode: 189a9...f16 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå