Gå til innhold

12+2 - JIPPIIIIIIIIII.................

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Håper jeg da, men har vel ikke hele roen før senere i dag da jeg skal på ny Ultralyd. Dette blir spennende. Har fått en liten kul på magen, men mannen min mener at jeg bare har luft han :D Skal ikke krangle jeg.

Måtte bare dele nyheten med dere jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

1 ord: FANTASTISK

Det hele var fantastisk og ultralyden ble akuratt som vi håpet, men som vi fryktet at kanskje ikke kom til å bli grunnet min bakgrunn med sykdom. Det var bare ufattelig deilig dette og vi så babyen sutte på totten sin, den sparket masse med beina og gjorde seg virkelig til. :D :D

Nå har det virkelig gått opp for oss begge at vi skal bli mamma og pappa

Klemz

12+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Gratulerer sååå masse

Gleder og gruer meg såååå masse til å komme like langt som deg, gleder meg for at etter 12uker er sjansen for SA blidt mye mindre, gruer meg for da nærmer det seg fødselen! hihi rare meg asså

Gratulerer så, og du ikke hør at jeg gruer meg til fødselen det er bare jeg som ikke takler å bli behandelet røff! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ønsker deg lykke til i resten av graviditeten, du kommer til å føde på den aller beste og fineste årstiden. har en gutt født i nov.97, ei jente født i juni 99, perfekt tid på året i juni altså, og nå venter jeg mitt tredje barn i slutten av mai :kul: klem fra Line og knøtte 14+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...