Gjest plysji Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Min bestekompis gjennom flere år, samt en av mine beste venninner, som jeg har kjent i cirka ett år, har blitt sammen. De møttes gjennom meg, og alt burde selvfølgelig bare være fryd og gammen. Problemet er at jeg føler at de glemmer helt av meg. De er veldig mye sammen (som nå er naturlig når de er nyforelskede), men av en eller annen grunn ringer de liksom aldri meg lengre, og når jeg først er sammen med en av dem (eller da oftest begge) er ikke tonen den samme lengre. Får liksom ikke praten og sladringa som jeg hadde med begge før, og de forteller heller ikke så mye fra forholdet. Jeg kjenner dem begge mye bedre enn de selv kjenner hverandre (i alle fall foreløbig) og føler at jeg plutselig har mistet mine to beste venner. Er dette en normal følelse, eller er jeg bare usannsynlig hårsår?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Kan godt skjønne at dette er vanskelig. Dette er/har vært dine beste venner, sannsynligvis noen du har invistert mye tid i, og vært mye sammen med. Nå har de hverandre, og det som før ble delt med bestevenner blir nå delt med hverandre. Du må huske at de er nyforelsket. Bare gi det litt tid, vennskapet kommer tilbake når ting har roet seg litt. Vis forståelse, neste gang er det din tur.
Eponine Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Det er nok litt sårt. Men dette er veldig typisk. Det går nok som gjest også sier, bedre når forelskelsen har roet seg litt Bare ta tiden til hjelp.
Goosebump Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Var i samme situasjon for et par år siden. Syntes det var fryktelig vanskelig, så ble det slutt mellom dem og da ble det enda vanskeligere. Ble beskyldt for å ta side og bry meg mer om den ene eller andre. Uff. Venner som blir sammen bør tenke på 3.vennen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå