AnonymBruker Skrevet 1 time siden #21 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har anmeldt det for lenge siden, men lite norske myndigheter for gjort. Så derfor jeg lurte på hva jeg burde gjøre med klærne. Takk for svar. Anonymkode: dd620...7bd Om det er meldt til mynighetene så kommer hun ikke til å hente klærne. For hun vil jo mest sannsynlig bli arrestert ved ankomst til Norge om det er meldt fra om kidnapping Anonymkode: 6a7ea...f8d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #22 Skrevet 1 time siden Håper du har en god advokat hør med den om hva du gjør. I slike saker kan alt bli brukt mot deg . Håper du får kontakt med ungen din igjen🥲❤️🙏🏼 Anonymkode: b2a72...d35
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #23 Skrevet 17 minutter siden Nå vet ikke jeg hvor du bor, men gjør følgende regnestykke for deg selv: Beregn gjennomsnittlig kvadratmeterpris på boligen din. (Totalt, inkludert og alt.) Regn ut hvor mye plass du bruker på å lagre hennes klær og ting. Hva blir prisen på lagringsplassen du bruker på å lagre hennes ting? Synes du det er verd det å betale såpass mye for å oppbevare ting for din ex, som hun ikke kommer til å komme og hente? Det er ikke som om hun kommer tilbake med barnet fordi du holder klærne hennes som gissel. Anonymkode: 48617...4e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå