AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Det er en god stund siden eks kona tok med seg vårt barn ut av landet og til hennes hjemland. Jeg har prøvd å forstå, prøvd å gjøre det jeg kan for også få ungen hjem igjen, men til ingen nytte. Eks kona sier vil ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg solgte leiligheten jeg klarte ikke å være der lenger. Jeg tok med alle hennes klær til mitt nye sted, men alt i plassert i kjelleren. Folk har sagt i lang tid at henne har behandlet meg dårlig og dem hadde kastet tingene. Men jeg får meg liksom ikke helt til å gjøre det. Er jo ikke mine klær. Har sagt til eks kona en stund nå at jeg tar ikke med meg tingene til henne, så det må bli hentet selv. Da får jeg bare dritt tilbake. Så spørsmålet mitt blir jo, hva burde jeg gjøre med tingene? Anonymkode: dd620...7bd 1
Sannhetsøkende Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Gi dem bort. Mange som trenger klær. 1 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Gi henne en dato, f.eks om 2 uker, og skriv at du etter den datoen kaster eller gir bort klærne hvis de ikke blir hentet eller hun betaler for at du sender dem til henne. Pass på å ha det skriftlig, og ta screenshot eller lagre svaret du får fra henne. Anonymkode: a672c...c3c 6 4
exictence Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Du må si til henne at enten må du komme å hente dem innen .......................... eller så gir jeg dem vekk til gjenbruk (fretex ol) 5 5
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden ⬆️ DETTE gi en frist for henting og si det går til gjenbruk hvis ikke, det er mange bedre organisasjoner enn fretex forøvrig som ikke forsøker tjene penger på det men det blir ditt valg. Anonymkode: a7109...121 3 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Er dere skilt? Altså på papiret, offisielt? Hva vil en god stund si? Jeg skjønner at det er lenge nok til at du har solgt og flyttet, men snakker vi halvt år, ett år eller fem år? Jeg tenker at du bare kan levere alt til ett loppemarked eller lignende. Hun valgte reise fra alle klærne sine. Hun har fått beskjed om at hun må hente. Hun velger ikke hente det. Du er ikke ett hittegodskontor, du skal ikke måtte oppbevare tingene hennes til evig tid. Så lenge hun har fått sine sjanser til å hente det, så er det innafor å kvitte seg med det nå. Samtidig skjønner jeg også at det er noe som stopper deg. Her har ikke ting blitt avsluttet på en skikkelig måte. Hadde du forstått hvorfor hun stakk, fått en skikkelig forklaring, så hadde du nok følt mer at ting faktisk er avsluttet. Det er ikke alltid bevisst, men man kan holde på eiendeler til den andre, fordi man ikke har fått den avslutningen man trenger for å si seg ferdig. Hva med å sende henne en siste beskjed, om at du kan sende alt til henne mot at hun betaler frakten? Og hvis hun avslår det tilbudet, så kaster du alt? Anonymkode: 19f6a...261 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er en god stund siden eks kona tok med seg vårt barn ut av landet og til hennes hjemland. Jeg har prøvd å forstå, prøvd å gjøre det jeg kan for også få ungen hjem igjen, men til ingen nytte. Eks kona sier vil ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg solgte leiligheten jeg klarte ikke å være der lenger. Jeg tok med alle hennes klær til mitt nye sted, men alt i plassert i kjelleren. Folk har sagt i lang tid at henne har behandlet meg dårlig og dem hadde kastet tingene. Men jeg får meg liksom ikke helt til å gjøre det. Er jo ikke mine klær. Har sagt til eks kona en stund nå at jeg tar ikke med meg tingene til henne, så det må bli hentet selv. Da får jeg bare dritt tilbake. Så spørsmålet mitt blir jo, hva burde jeg gjøre med tingene? Anonymkode: dd620...7bd det er jo overhode ikke lov å ta med barn ut av landet uten at begge foreldre syns det er greit klærne hadde jeg kastet Anonymkode: cf697...885 3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde også gitt en frist, og deretter gitt bort alle klærne. I tillegg hadde jeg skrevet til henne, at selv om hun ikke vil ha noe med deg å gjøre, så vil du ha noe med deres barn å gjøre! Ikke si noe stygt eller noe, bare vær oppriktig lei deg. Alt du sier, kan bli brukt mot deg senere, mtp barnet. Og ta vare på meldinger og evt. eposter. Anonymkode: 91901...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Føler med deg ❤️ Anonymkode: c5081...a47
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Hun har kidnappet barnet ditt - men det er de klærne du er opptatt av?? Jeg håper du har politi-anmeldt henne? Klærne kan du med god samvittighet kaste på dynga. Anonymkode: b80ee...5fb 2 2
Durancell Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Du kvitter deg med klærne hennes og sier ingenting!
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dere skilt? Altså på papiret, offisielt? Hva vil en god stund si? Jeg skjønner at det er lenge nok til at du har solgt og flyttet, men snakker vi halvt år, ett år eller fem år? Jeg tenker at du bare kan levere alt til ett loppemarked eller lignende. Hun valgte reise fra alle klærne sine. Hun har fått beskjed om at hun må hente. Hun velger ikke hente det. Du er ikke ett hittegodskontor, du skal ikke måtte oppbevare tingene hennes til evig tid. Så lenge hun har fått sine sjanser til å hente det, så er det innafor å kvitte seg med det nå. Samtidig skjønner jeg også at det er noe som stopper deg. Her har ikke ting blitt avsluttet på en skikkelig måte. Hadde du forstått hvorfor hun stakk, fått en skikkelig forklaring, så hadde du nok følt mer at ting faktisk er avsluttet. Det er ikke alltid bevisst, men man kan holde på eiendeler til den andre, fordi man ikke har fått den avslutningen man trenger for å si seg ferdig. Hva med å sende henne en siste beskjed, om at du kan sende alt til henne mot at hun betaler frakten? Og hvis hun avslår det tilbudet, så kaster du alt? Anonymkode: 19f6a...261 Ja, vi er skilt. God stund, nesten 1 og halvt år. Anonymkode: dd620...7bd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): det er jo overhode ikke lov å ta med barn ut av landet uten at begge foreldre syns det er greit klærne hadde jeg kastet Anonymkode: cf697...885 Fult klar over dette. Men man kan ta med ungen ut, men ikke flytte fra landet. Man kan fint si på Gardermoen at man skal bare på ferie. Anonymkode: dd620...7bd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hun har kidnappet barnet ditt - men det er de klærne du er opptatt av?? Jeg håper du har politi-anmeldt henne? Klærne kan du med god samvittighet kaste på dynga. Anonymkode: b80ee...5fb Jeg har anmeldt det for lenge siden, men lite norske myndigheter for gjort. Så derfor jeg lurte på hva jeg burde gjøre med klærne. Takk for svar. Anonymkode: dd620...7bd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Igjen takker for svarene dere. Føler liksom siden det ikke er mine klær så kan jeg ikke bare kaste dem. Men dere sier jo som jeg har hørt fra venner at dem ikke forstår hvorfor jeg fortsatt har klærne. Anonymkode: dd620...7bd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Herregud, så forferdelig situasjon! Føler med deg, og håper det vil løse seg❤️ Anonymkode: a2b08...198
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #18 Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud, så forferdelig situasjon! Føler med deg, og håper det vil løse seg❤️ Anonymkode: a2b08...198 Men hva med klærne? Anonymkode: d61dd...18e
monican94 Skrevet 55 minutter siden #19 Skrevet 55 minutter siden gi bort klærne, sørg for å få ungen hjem
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #20 Skrevet 52 minutter siden Hun dro fra de. Kast alle tingene hennes. Hun tok tross alt barnet ditt fra deg. Utilgivelig. Anonymkode: f75ac...626
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå