Gå til innhold

En litt annerledes julekalender til kjæresten min.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle,

Har vært sammen med verdens herligste dame i 4 år nå og vi har det FANTASTISK sammen. I fjor overrasket hun meg med en hjemmelaget julekalender med (til tider) dyre gaver (vi har begge ekstremt god økonomi).

Så nå er det jo snart jul igjen, og jeg tenkte å gjøre adventstiden fin for henne iår. Jeg vil ikke gi den samme flax-kalenderen jeg har gitt henne de siste årene.

Hun elsker å pynte seg for meg, og liker å ha på seg pent undertøy. Det er ikke en stor greie for meg, men vil jo selvsagt at hun skal ha det fint.

I sommer kjøpte jeg gavekort på undertøy til henne til bursdagen, og hun har hintet om at jeg kan godt ta neste innkjøp for henne.

Om dere hadde fått en julekalender bestående av diverse undertøy, hvordan hadde dere reagert? Jeg vet størrelsene hennes, så det er ikke noe problem. Tenker å kjøpe noen sett, noen korsett, noen bodyer etc (har vært på hunkemøller sin side, for hun har mye derfra).

Hvordan ville du valgt om du kunne velge undertøy i adventskalenderen? Jeg tenker mest rødt/rosa/svart, men vil gjerne høre deres tanker.

Eller ville dere ventet til å gi det i julegave, og gitt den samme, gamle flaxkalenderen.

Budsjettet mitt er opptil 25000 kroner på dette.

Håper på mange svar.

Anonymkode: 089d1...110

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du som bestemmer dette, ville kanskje ikke valgt 24 blondetruser i sort og rosa, men heller lagt inn litt andre ting.

Undertøy, massasje, middag, parfyme, en god vin, et smykke eller gavekort på andre ting osv. 

Det er tanken som teller, ikke prisen. Hjelper ikke å være rik hvis man tror det er det viktigste ;) 

Anonymkode: 7228e...246

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ts, ville bare belyse at prisen ikke er en utfordring (jeg fikk en fotballtur i luke 24 ifjor av henne).

Men massasje etc, ingen dårlig ide, men hun jobber innen hudpleie, så vil ikke gi henne jobben i gave 😉 

Middag, vi spiser mye ute, smykker og alkohol er uaktuelt pga streng kristen tro. Greia er jo at kalenderen skal være unik, noe ingen andre gjør. Forsøker ikke være vanskelig , men prøver å forklare min side av saken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med «Hvordan ville du valgt om du kunne velge undertøy i adventskalenderen?». Personlig ville jeg synes at det å få undertøy i hver luke hadde vært kjedelig, men du mener åpenbart at det er en kjempegod idé som damen din vil bli glad for. Og det er jo hva hun mener som er viktig her, ikke hva andre damer mener. Og da må du velge undertøy som hun liker og har lyst på, og det er det kun du som vet ut fra hva du har sett henne bruke før.

Anonymkode: 7b8a3...f57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med «Hvordan ville du valgt om du kunne velge undertøy i adventskalenderen?». Personlig ville jeg synes at det å få undertøy i hver luke hadde vært kjedelig, men du mener åpenbart at det er en kjempegod idé som damen din vil bli glad for. Og det er jo hva hun mener som er viktig her, ikke hva andre damer mener. Og da må du velge undertøy som hun liker og har lyst på, og det er det kun du som vet ut fra hva du har sett henne bruke før.

Anonymkode: 7b8a3...f57

Du har rett som vanlig. Får ordne dette selv, ønsket bare innspill.

Men takk iallefall. Føler at denne diskusjonen blir like produktiv som relasjonen mellom pavesetet i Roma og det i Avignon.

Det viktigste er jo at HUN blir lykkelig.

Skrevet

Jeg ville nok blandet inn litt andre ting som parfyme, smykker, ol.

Men det sagt, det finnes mye forskjellig innenfor undertøy - truser av ulike typer, BHer, stay-up-strømper, korsett, hofteholder, body, sexy juleundertøy, nattkjole osv. 

Du kjenner hennes best, så hvis du tror hun liker det så er det bare å kjøre på 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha du hører selv hvor dustete religion er når smykker (altså forfengelighet) er forbudt så da går vi for ett vanvittig vise fram rikdom livsstil for det er jo ikke forfengelighet🫣😂

For all del kos dere, men kom ikke her med noe holier than thou greier samtidig 😂

Anonymkode: 6cd1d...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...