AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Han har blitt veldig nær ei siden i vår. Han diskuterer forholdet og meg med henne. Han har brukt mye tid sammen med henne alene og brukt mange timer i tlf med henne. Til meg har han kun fortalt når han har møtt henne å kjæresten sammen og at han har snakket med henne for å hjelpe med å skjønne kjæresten siden de er gamle venner. Hun sier til han hun ikke tørr møte meg osv og da spurte jeg om hva som er greia. Hun har lagret charter mellom dem og viste ikke om det når han skulle vise meg. Fant også ut han ringte henne på vei til sykehuset når jeg skulle føde og ble oppdatert om ting. Hun var den eneste og vi hadde avtalt at vi skulle holde fødsel hemmelig til etter vi var klare og alt var bra med meg og baby. Hun vil ha bekreftelse på at hun er spesielt. Han mener det gjelder bilder av baby etter fødsel, men utfra hva meldingene er det pga av hun ble ringt på vei til sykehuset, første til å få vite han var født. Legger med to skjermbilder og vil gjerne høre om jeg overdriver. Anonymkode: 578bb...33e 12
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Er selvfølgelig mye mer her, men vanskelig å vite hvor begynne og hva skrive her. Anonymkode: 578bb...33e 4 2 1
Sannhetsøkende Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Dette er ikke bra. Pakk bagen og stikk. Si til han at han burde satse på henne. Ha is i magen nå. Kan hende han kutter henne tvert hvis han skjønner han kan miste deg, eller så satser han på henne. Uansett er det bedre for deg å være uten en som holder på sånn. 25 1 10
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Ja, dette er ille. Han kan ikke ha en annen person nærmere i livet sitt enn deg, og dele ting som ikke er åpent for deg. Skjuler man kommunikasjon og treff med en annen person er det er en form for utroskap. Jeg ville vært meget trist over dette du beskriver, og de meldingene, og ikke kunnet godta det. Er han grei med deg ellers, og forøvrig en bra fyr? Eller er det mer som ikke er bra mellom dere? Anonymkode: 74358...b96 17 2 7
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Han er utro. Ferdig snakka. Det er en lignende tråd her om samme tema, anbefaler deg å lese den: Anonymkode: beff7...45b 9 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Høres ut som hun er betatt, ikke han. Hun fisker etter å være spesiell. Samtidig, han har holdt deler av kontakten skjult. Det er jo ikke bra. Er jo også litt rart tidspunkt at får seg nye venner mens du er gravid. Anonymkode: 7ca6d...fdf 2 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Dette er definitivt flørting fra hans side, han er tydelig ineressert men har kanskje ikke turt å si det direkte enda.. han hinter sterkt til at hun betyr noe for ham. Jeg hadde konfrontert ham, vært ærlig på hva du har sett. Om han går rett i forsvar hadde jeg revurdert hele forholdet. Du overreagerer ikke! Anonymkode: 41c60...bc9 8 6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Dette er utroskap. Anonymkode: 5dd65...351 11 10
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Du har kanskje sendt kun det som taler mot ham. Synes ikke det er utroskap. Jeg har noen nære venninner gjennom mange år og de gangene jeg har vært i forhold har jeg opprettholdt disse vennskapene. Har sagt fra til kjæreste, men det har aldri vært noe drama. Synes du burde si fra til han at du har snoka på telefonen hans uten å spørre. Hadde jeg vært typen din hadde jeg dratt på flekken. Sånt gjør du ikke! Anonymkode: ecee4...e4c 5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har kanskje sendt kun det som taler mot ham. Synes ikke det er utroskap. Jeg har noen nære venninner gjennom mange år og de gangene jeg har vært i forhold har jeg opprettholdt disse vennskapene. Har sagt fra til kjæreste, men det har aldri vært noe drama. Synes du burde si fra til han at du har snoka på telefonen hans uten å spørre. Hadde jeg vært typen din hadde jeg dratt på flekken. Sånt gjør du ikke! Anonymkode: ecee4...e4c Hvor mange av venninnene dine har du sagt til at du må være forsiktig med å kontakte fordi han ikke liker det? Dere høres ut som noen skikkelige luringer. Anonymkode: cc25f...ec8 20 5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Han er utro, eller på vei til å være det, for meg hadde dette vært slutten. Anonymkode: 9e43b...a5f 12 4
Tøvftta Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden Beklager, men det her hadde vært ett så stort overtramp for meg at jeg hadde forlatt vedkommende. Det der er en form for utroskap ja. 10 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor mange av venninnene dine har du sagt til at du må være forsiktig med å kontakte fordi han ikke liker det? Dere høres ut som noen skikkelige luringer. Anonymkode: cc25f...ec8 Dette er dine ord. Jeg ser ikke på dette som utroskap, om du gjør det får vi være enige om å være uenige. Btw, jeg er mann og ser ikke på venninnene mine på en seksuell måte. Det eldste vennskapet har jeg hatt siden barneskolen, og jeg er i 40 åra nå. Bryr meg ikke om kvinner jeg har vært i forhold med har mannlige venner heller. Anonymkode: ecee4...e4c 2 2
Carrot Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden han vet jo veldig godt basert på sine egne "må være forsiktig" og "ikke legge opp til bråk" at han balanserer på kanten i beste fall, jeg ville bedt han ta et valg eller aller helst tatt det for ham og avsluttet en relasjon der ikke jeg var viktig nok til å ikke slippe andre tett på. 12 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Selv om jeg ikke ville klassifisert dette som utroskap selv så kan du helt fint sette ned foten her og si at det ikke er akseptabelt for deg. Hun dama her virker mye mer flørtende og på enn mannen i dette tilfellet. Hun fisker veldig og det gjør ikke mannen din slik jeg leser det. Det taler mot at han ikke nødvendigvis er interessert i mer enn ett vennskap. uansett, sett foten ned og gå dersom han ikke er villig til å kutte ut en dame som åpenbart prøver å ødelegge for dere. Anonymkode: b614b...c4b 4 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden Dette er definitivt emosjonelt utroskap i min bok. Anonymkode: 10ab1...8d0 3 6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du har kanskje sendt kun det som taler mot ham. Synes ikke det er utroskap. Jeg har noen nære venninner gjennom mange år og de gangene jeg har vært i forhold har jeg opprettholdt disse vennskapene. Har sagt fra til kjæreste, men det har aldri vært noe drama. Synes du burde si fra til han at du har snoka på telefonen hans uten å spørre. Hadde jeg vært typen din hadde jeg dratt på flekken. Sånt gjør du ikke! Anonymkode: ecee4...e4c Anbefaler deg å lese ts på nytt. Anonymkode: d73fe...177 4 3
Durancell Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dette er dine ord. Jeg ser ikke på dette som utroskap, om du gjør det får vi være enige om å være uenige. Btw, jeg er mann og ser ikke på venninnene mine på en seksuell måte. Det eldste vennskapet har jeg hatt siden barneskolen, og jeg er i 40 åra nå. Bryr meg ikke om kvinner jeg har vært i forhold med har mannlige venner heller. Anonymkode: ecee4...e4c Kontakt og meldinger som holdes bak ryggen på partner, er utroskap. Ferdig snakka. 7 8
BobbySocks Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Og joda, han skjønner, han bare later som for å få i pose og sekk.. 11 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dette er dine ord. Jeg ser ikke på dette som utroskap, om du gjør det får vi være enige om å være uenige. Btw, jeg er mann og ser ikke på venninnene mine på en seksuell måte. Det eldste vennskapet har jeg hatt siden barneskolen, og jeg er i 40 åra nå. Bryr meg ikke om kvinner jeg har vært i forhold med har mannlige venner heller. Anonymkode: ecee4...e4c Så du utleverer forholdet ditt til disse venninnene? Det er rett og slett illojalt. Anonymkode: aa3e5...a63 8 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå