Gå til innhold

Snapchat som dating-plass?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det det «nye»?

fikk en venneforespørsel av et navn som er samme som en gammel bekjent. Men første melding introduserte han seg med «Sørlandet, 40 år her, hva med du» 

var visst ikke han jeg først trodde og sletta igjen..

Har fått mange nye forespørsler i det siste og lurer på om det er andre som har opplevd det? Kan jo være litt spennende å prøve den plattformen i stedet kanskje så tenkte å gi det et forsøk om andre har hatt gode opplevelser med det?

Anonymkode: a97f6...c5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, glad for å høre det gjelder andre også for jeg ble litt stresset. Har privat profil så godtar ikke, i starten godtok jeg fordi jeg trodde det var bekjente men ikke nå. Kan i perioder få 10 forespørsler om dagen. Men godtar ikke for tenker det er menn som legger til hvem som helst for å prøve lykken og det er ikke særlig sjarmerende 😅

Anonymkode: 9239d...883

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir addet av ca 30 menn hver dag. Sjekket hva som skjer med profil åpent for å kunne addes. Men ja det er sexapp nå. Ikke forhold de søker, men sex. Og runking med noen på nett. 

Anonymkode: 66535...f48

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir addet av ca 30 menn hver dag. Sjekket hva som skjer med profil åpent for å kunne addes. Men ja det er sexapp nå. Ikke forhold de søker, men sex. Og runking med noen på nett. 

Anonymkode: 66535...f48

De er så dumme, som om kvinner flest ønsker runking eller dickpicks fra fremmede og med glede sender nakenbilder tilbake. Bunnslammet av samfunnet det der. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bare menn som vil ha sex der. 🙈

Anonymkode: 4cb25...030

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg hadde Snapchat mottok jeg forespørsler i tide og utide, godtok en gang fordi jeg trodde det var en jeg kjente og det første som dukket opp var en mann som filmet seg selv mens han nappa løken. 

Anonymkode: 5c01a...572

AnonymBruker
Skrevet

De begynner å bli desperate, får ikke napp på Tinder antagelig…

Anonymkode: 40645...c2d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer inn noen manneforespørsler i uken her også som jeg ikke vet hvem er. Legger de ikke til lenger for har skjønt det er for mange «lykkesøkere» som fyrer dickpics.

Sånn det er nå må en mann som vil bli snapvenn med meg enten ha fullt navn eller flere felles kjente (pluss være en jeg kjenner såklart). Ellers svarer jeg ikke på forespørselen i det hele tatt.

Anonymkode: 03972...a68

AnonymBruker
Skrevet

Opplever også å forespørsler fra ukjente på snap daglig. Etter en ubehagelig opplevelse sletter jeg nå alle med en gang. 

Anonymkode: 5371a...99f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De er så dumme, som om kvinner flest ønsker runking eller dickpicks fra fremmede og med glede sender nakenbilder tilbake. Bunnslammet av samfunnet det der. 

Snakk for deg selv.

Anonymkode: d49a5...17b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk for deg selv.

Eh nei, jeg snakker for alle kvinner jeg kjenner faktisk, vi syns det er motbydelig. Blotting kalles det

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Eh nei, jeg snakker for alle kvinner jeg kjenner faktisk, vi syns det er motbydelig. Blotting kalles det

Om det skjer uten samtykke så er jeg enig. Det er blotting. Ikke ellers.

Skrevet

Snap må jo være ideelt for de som vil ha noe "på siden", dvs. utroskap. Kommunikasjonen blir jo borte etter en viss tid (hva du velger) og dermed vanskelig å oppdage (tror jeg).

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har dere da satt innstillinger på slik at hvem som helst kan adde dere? 🙄

Anonymkode: 7ce29...55d

Skrevet

Som kvinne, så man man rett og slett går aktivt inn for å forhindre at ukjente bare kan legge deg til.
Vær kjip, ikke la hvem som helst få legge deg til/sende deg snap.

Alt for mange menn som bare skal vise seg frem, dele bilder på Snap

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Om det skjer uten samtykke så er jeg enig. Det er blotting. Ikke ellers.

Det er da uten samtykke å sende penisbilder til tilfeldige kvinner man legger til på snapchat.

Anonymkode: 40645...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...