AnonymBruker Skrevet 29. november #61 Skrevet 29. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, tar man livsløgnen fra noen … Du har vært prostituert. Det kommer for alltid til å være den du er. Fortiden din forteller andre hvem du er. Det hjelper ikke å rettferdiggjøre og bortforklare. Det er sånn det er. Noen menn, kanskje de som ikke så lett får seg kjæreste, vil nok synes dette «er helt greit», men de fleste menn med integritet og verdier vil selvsagt ikke henge med en tidligere hore. Litt som at de fleste kvinner med integritet og verdier ikke vil henge med en tidligere horekunde (fra før forbudstiden 😉), barnemisbruker, morder etc. Anonymkode: 3e9f9...74a Du er nå litt søt, da, som tror du trenger å fortelle meg at jeg har vært prostituert. Du trodde kanskje ikke jeg visste det? Du trodde kanskje at du fortalte meg noe nytt? Jeg er faktisk klar over fortiden min, jeg lever godt med den, og jeg prøver verken å rettferdiggjøre eller å bortforklare. Men man trenger ikke alltid å være den man er. Det kan skje endringer i livet. Det at du akkurat nå er en litt ynkelig person som får glede av å prøve å trykke andre ned, behøver ikke å bety at du alltid trenger å være det. Det kan jo hende at du etter hvert finner tryggheten i deg selv, slik som du er, slik at du du endrer deg og ikke lenger må tråkke på andre for å løfte deg selv opp. Altså, det du skriver går ikke inn på meg, men for din egen del, så håper jeg du klarer å skape en positiv endring i livet ditt. Lykke til med det! 🙂 Anonymkode: daedb...375 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november #62 Skrevet 29. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, tar man livsløgnen fra noen … Du har vært prostituert. Det kommer for alltid til å være den du er. Fortiden din forteller andre hvem du er. Det hjelper ikke å rettferdiggjøre og bortforklare. Det er sånn det er. Noen menn, kanskje de som ikke så lett får seg kjæreste, vil nok synes dette «er helt greit», men de fleste menn med integritet og verdier vil selvsagt ikke henge med en tidligere hore. Litt som at de fleste kvinner med integritet og verdier ikke vil henge med en tidligere horekunde (fra før forbudstiden 😉), barnemisbruker, morder etc. Anonymkode: 3e9f9...74a Du er nå litt søt, da, som tror du trenger å fortelle meg at jeg har vært prostituert. Du trodde kanskje ikke jeg visste det? Du trodde kanskje at du fortalte meg noe nytt? Jeg er faktisk klar over fortiden min, jeg lever godt med den, og jeg prøver verken å rettferdiggjøre eller å bortforklare. Men man trenger ikke alltid å være den man er. Det kan skje endringer i livet. Det at du akkurat nå er en litt ynkelig person som får glede av å prøve å trykke andre ned, behøver ikke å bety at du alltid trenger å være det. Det kan jo hende at du etter hvert finner tryggheten i deg selv, slik som du er, slik at du du endrer deg og ikke lenger må tråkke på andre for å løfte deg selv opp. Altså, det du skriver går ikke inn på meg, men for din egen del, så håper jeg du klarer å skape en positiv endring i livet ditt. Lykke til med det! 🙂 Anonymkode: daedb...375 1
AnonymBruker Skrevet 30. november #63 Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nå finnes det prosituerte/eskorter/gledespiker over et vidt spekter fra de som får en ny kunde hvert kvarter til de som møter en eller noen faste et par ganger i måneden. Er prostituerte, eskorter og gledespiker det samme? Anonymkode: 981ba...8ea Selvfølgelig, bortsett fra at ordet glespike er kjønnet og mildt sagt ganske avleggs. Anonymkode: 2e6f2...658
Daisy-love Skrevet 30. november #64 Skrevet 30. november (endret) AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 7.54): Dette var fint sagt, synes jeg, og slett ikke dømmende. 🙂 Ja, jeg kjenner meg veldig heldig, veldig på plass i livet og fornøyd med å ha det sånn jeg har det nå. Og jeg har en fantastisk mann. Så skal det også sies at jeg ikke var av dem som solgte sex av nød eller tvang, men valgte det frivillig som en ekstrajobb mens jeg studerte. Det gjør nok også at jeg ikke kom ut og var veldig traumatisert, sånn som noen blir. Men som du sier, vi vokser og utvikler oss gjennom hele livet, og dette er også noe jeg har vokst på. Det var en fase noen år av livet mitt, og så ga jeg meg da jeg kjente at det var tiden for det, og gikk videre. Jeg tenker at det må være mulig. Anonymkode: daedb...375 Godt å høre du tok det sånn jeg tenkte det 💚 Vi gjør ulike valg i ulike situasjoner alle sammen, og selv om det å selge sex helt klart er noe veldig mange sliter med, og da ikke hadde valgt sånn som du har gjort, så tenker jeg vi må være rause med hverandre om at vi alle er på en reise i livet med ulike stasjoner. Veldig svevende skrevet da 🤪 (jeg er ikke så svevende av meg 😉) Jeg tror også det er annerledes om en velger det selv, kontra om en ikke har noe valg, enten det er trafficking, rus eller noe annet økonomisk som setter oss i den situasjonen. Uansett fint å høre at du har et godt liv nå 😊💚 Endret 30. november av Daisy-love 1
Lur Venn Skrevet 30. november #65 Skrevet 30. november Gledespiker har vel ikke eksistert siden 1958, så hun er kanskje litt gammel for deg
AnonymBruker Skrevet 30. november #66 Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 12.01): Er prostituerte, eskorter og gledespiker det samme? I bunn og grunn, ja. Anonymkode: 17f32...69f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november #67 Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (56 minutter siden): I bunn og grunn, ja. Anonymkode: 17f32...69f Hore er riktig ord i 2025. Gledespiker het det før, for 100 år siden omtrent. Anonymkode: a5ebd...68a 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november #68 Skrevet 30. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hore er riktig ord i 2025. Gledespiker het det før, for 100 år siden omtrent. Anonymkode: a5ebd...68a Prostituert er riktig ord. Ikke nødvendig å bruke nedsettende betegnelser på folk. Anonymkode: 2e6f2...658 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november #69 Skrevet 30. november Jeg har blitt sugd av mange opp gjennom, både gratis og mot betaling, men horene stiller i en egen liga. Så med mindre hun har lagt sugingen helt på hylla, kunne jeg absolutt bli sammen med en tidligere prostituert. Anonymkode: 4e6b4...859 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember #70 Skrevet 1. desember Daisy-love skrev (23 timer siden): Godt å høre du tok det sånn jeg tenkte det 💚 Vi gjør ulike valg i ulike situasjoner alle sammen, og selv om det å selge sex helt klart er noe veldig mange sliter med, og da ikke hadde valgt sånn som du har gjort, så tenker jeg vi må være rause med hverandre om at vi alle er på en reise i livet med ulike stasjoner. Veldig svevende skrevet da 🤪 (jeg er ikke så svevende av meg 😉) Jeg tror også det er annerledes om en velger det selv, kontra om en ikke har noe valg, enten det er trafficking, rus eller noe annet økonomisk som setter oss i den situasjonen. Uansett fint å høre at du har et godt liv nå 😊💚 Ja, det er nok ingen tvil om at det har mye å si om man velger selv å selge sex, eller om man gjør det fordi man må. For meg var det viktig at det hele tiden var jeg som hadde kontrollen, jeg silte kundene mine og tok aldri noen jeg ikke følte meg trygg på, og jeg gjorde aldri noe med dem som jeg ikke var komfortabel med. Og i tillegg må man nok være sterk psykisk for å ha denne jobben, og det tror jeg nok jeg kan si at jeg er. Og den rausheten du nevner er så viktig. Jeg synes det er fint sagt at vi er på en reise gjennom livet, og den reisen har forskjellige faser. For meg var dette en fase, og det lever jeg godt med. Anonymkode: daedb...375 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember #71 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har blitt sugd av mange opp gjennom, både gratis og mot betaling, men horene stiller i en egen liga. Så med mindre hun har lagt sugingen helt på hylla, kunne jeg absolutt bli sammen med en tidligere prostituert. Anonymkode: 4e6b4...859 Haha, ja mannen min sier også at han aldri har vært med noen som suger i nærheten så bra som meg, så det er kanskje noe i det. Anonymkode: daedb...375
AdonisFFM Skrevet 1. desember #72 Skrevet 1. desember (endret) Jeg har en venn fra Dalian (Øst-Kina) som nå bor i Jomtien-Thailand hvor jeg ofte er også. Hans kone er 36 og en tidligere "Gamujo" i Nord-Korea, (det som ofte kalles "pleasure squad"). Vi møtes ofte ved Onsen-spa eller pickleball-bane i tillegg til sosialt lag og han har berettet meg mye. Kona er en fantastisk kvinne, snakker godt Engelsk og Kinesisk, samt endel Thai. Hun er også Veldig hengiven, feminin, slank og ser ikke ut som hun er mye over 20. Før hun var gamujo bedrev hun rytmisk sportsgymnastikk og turn på nasjonalt nivå. I dag er hun veldig aktiv i AshtangaYoga-miljøet i Thailand. Lik topp-eskorter har hun en utrolig dannelse og eleganse. Bakgrunnen hennes er at hun ble med i "pleasure squad" da hun sluttet på universitet i PyongYang og studerte i Dalien da hun traff sin mann. . Det siste var nok også lettere å oppnå som en tidligere Gamujo. Det er vel 30 års aldersforskhell imellom de, men de er et flott par. Nå er jeg temmelig så tilfreds med egen kjæreste, men han sier ofte at han kunne lett introdusert meg til en slik en og jeg tror nok aldri jeg hverken ville hatt noen reservasjoner eller fordommer med dette, selv om det hverken er min ting eller noe fetisj. Endret 1. desember av AdonisFFM
AnonymBruker Skrevet 1. desember #73 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 14.06): Du er nå litt søt, da, som tror du trenger å fortelle meg at jeg har vært prostituert. Du trodde kanskje ikke jeg visste det? Du trodde kanskje at du fortalte meg noe nytt? Jeg er faktisk klar over fortiden min, jeg lever godt med den, og jeg prøver verken å rettferdiggjøre eller å bortforklare. Men man trenger ikke alltid å være den man er. Det kan skje endringer i livet. Det at du akkurat nå er en litt ynkelig person som får glede av å prøve å trykke andre ned, behøver ikke å bety at du alltid trenger å være det. Det kan jo hende at du etter hvert finner tryggheten i deg selv, slik som du er, slik at du du endrer deg og ikke lenger må tråkke på andre for å løfte deg selv opp. Altså, det du skriver går ikke inn på meg, men for din egen del, så håper jeg du klarer å skape en positiv endring i livet ditt. Lykke til med det! 🙂 Anonymkode: daedb...375 Jada, whatever. Det er vel nettopp tryggheten jeg har i meg selv som gjør at jeg kan stå for mine preferanser Anonymkode: 3e9f9...74a 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember #74 Skrevet 1. desember AdonisFFM skrev (6 timer siden): Jeg har en venn fra Dalian i Øst-Kina og nå boende i Jomtien-Thailand. Hans kone er 36 og er en tidligere "Gamujo" i Nord-Korea, eller det som ofte kalles "pleasure squad". Jeg og han treffes ofte ved Onsen-spa eller pickleball så jeg har fått vite mye. Hun er en fantastisk kvinne, snakker godt Engelsk og flytende Kinesisk. Veldig hengiven og feminin og det er vel ingen som tror hun er mange år over 20. Selvsagt kjempe-atletisk med en matchende sprudlende personlighet. Hun bedrev rytmisk sportsgymnadtikk på veldig høyt nivå tidligere isammen med turn og nå veldig aktiv med AshtangaYoga i Thailand. Som mange topp-eskorter har hun en utrolig dannelse og eleganse. Jeg har mye personlig omgang med forskjellige i forbindelse med jobb. Bakgrunnen hennes er at hun kom inn på universitet i PyongYang og senere Dalien. Det siste var nok lettere å oppnå som en tidligere Gamujo. Nå er jeg temmelig så tilfreds med egen kjæreste, men han sier ofte at han kunne lett introdusert meg til en slik en og jeg tror nok aldri jeg hverken ville hatt noen reservasjoner eller fordommer med dette, selv om det hverken er min ting eller noe fetisj. Fin historie 👍 Anonymkode: 985b3...ea6
AnonymBruker Skrevet 1. desember #75 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jada, whatever. Det er vel nettopp tryggheten jeg har i meg selv som gjør at jeg kan stå for mine preferanser Anonymkode: 3e9f9...74a Trygge mennesker står for sine preferanser. Utrygge mennesker tror at trygghet vises når man rakker ned på andre. Men bak den tøffe fasaden er det mye usikkerhet. Anonymkode: daedb...375
AnonymBruker Skrevet 1. desember #76 Skrevet 1. desember Alle som driver med only fans er jo gledespiker dem å🤣🤣Eller horer som jeg sier. Anonymkode: 6f540...d57
AnonymBruker Skrevet 1. desember #77 Skrevet 1. desember Gledespike 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hqhahahahahah Anonymkode: 948fb...2c5
Flintis Skrevet 2. desember #78 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 21.41): Hva tenker dere rundt dette? Anonymkode: 985b3...ea6 Vil hun ha sex med meg, og er hyggelig må vel det gå bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå