Gå til innhold

Date tidligere gledespike?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå er jeg 50+ og ferdig med å kategorisere svart hvitt.

Var gift og hadde 2 barn med min lærerutdannede kone og vi var kanskje et klassisk mønster par? Ikke hadde hun mange partnere (4 stk) og utdannelsen var god, stemte venstresiden og på papiret krysset hun av alle boksene. Ikke vold, rus, krangling, dårlig økonomi, friske unger osv.

MEN hun var utro.

For å være helt ærlig. Hadde heller vært sammen med en ærlig og lojal tidligere eskorte en svikefull dame med færre partnere. Holder lojalitet, åpenhet, ærlighet høyt.

Holder rusmisbrukere utenfor her, det blir noe annet...

Anonymkode: 0472d...27e

Dette blir som å velge mellom pest og kolera.

Anonymkode: 9c56e...178

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle dere som snakker om dårlige valg. Dere innser at prostitusjon kan ha vært eneste valg, sant? Eller ikke et valg i det hele tatt? 

Anonymkode: 2e6f2...658

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Alle dere som snakker om dårlige valg. Dere innser at prostitusjon kan ha vært eneste valg, sant? Eller ikke et valg i det hele tatt? 

Jaha, og dersom vi snur dette litt: 

Ville du datet en mann som hadde gått til horer og kjøpt sex i mange mange år, kanskje hundrevis av ganger med hundrevis av forskjellige før det ble forbudt (i Norge). Kanskje det var hans eneste valg.

Anonymkode: 3e9f9...74a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ville du datet en mann som hadde gått til horer og kjøpt sex i mange mange år, kanskje hundrevis av ganger med hundrevis av forskjellige før det ble forbudt (i Norge). Kanskje det var hans eneste valg.

Nei, skal vi først sammenligne så må vi gjøre det likt. Hvis en mann jeg hadde vært sammen med hadde fortalt meg at han hadde prostituert seg tidligere, så vil jo reaksjonen min avhenge av situasjonen rundt. 

Anonymkode: fa36f...01f

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, skal vi først sammenligne så må vi gjøre det likt. Hvis en mann jeg hadde vært sammen med hadde fortalt meg at han hadde prostituert seg tidligere, så vil jo reaksjonen min avhenge av situasjonen rundt. 

Korrekt svar.

• Liker 1
Skrevet

Nei takk, jeg preferer å ikke innvolvere meg med tidligere gledespiger. Ville heller ikke vurdert kvinner med en fortid som løsaktige.

Anonymkode: e4af4...523

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du prøver deg på å sammenligne epler og spekesild her. 

Hvis du spør om jeg ville blitt sammen med en person som tror de har rett til å kjøpe andre menneskers kropp, så i 99,99% av tilfellene nei. Men jeg skulle tatt meg tid til å lytte til en person som var multihandicappet inkludert to ikke-fungerende armer og veldig pleietrengende. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nettopp. Om det var snakk om en mannlig eller kvinnlig partner med en fortid som prostituert går ut på det samme. Det er hvem de er, hvorfor de gjorde det og hva de tenker rundt det nå som betyr noe for meg. Og det er grunnen til at jeg har vært gift med noen med en bakgrunn som prostituert hemt uten at det noensinne var noen utfordring for forholdet. 

Skrevet

Kunne ligget med en tidligere prostituert, men noe forhold ville aldri kommet på tale.

Anonymkode: 85008...f34

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at dette kanskje er en eldre dame, siden hun går inn under kategorien tidligere gledespike. 

Anonymkode: a5ebd...68a

• Liker 1
Skrevet
Daisy-love skrev (23 timer siden):

Akkurat. Folk har livserfaring og spiller med åpne kort, og det livet en har som ung trenger ikke være det samme som 30+. 
Uten å virke dømmende, for det er ikke intensjonen, så vil jeg likevel si at det er fint at du har funnet den rette for deg, er lykkelig gift med barn 😊 Håper det ikke tas ille opp, for det er ikke ment sånn. 

Alle har vi livserfaring, og dumt om (det meste av) det skal fra ta oss ting senere i livet. Vi vokser, utvikler oss, og endrer oss igjennom livet alle sammen 😊

Dette var fint sagt, synes jeg, og slett ikke dømmende. 🙂 Ja, jeg kjenner meg veldig heldig, veldig på plass i livet og fornøyd med å ha det sånn jeg har det nå. Og jeg har en fantastisk mann.

Så skal det også sies at jeg ikke var av dem som solgte sex av nød eller tvang, men valgte det frivillig som en ekstrajobb mens jeg studerte. Det gjør nok også at jeg ikke kom ut og var veldig traumatisert, sånn som noen blir. Men som du sier, vi vokser og utvikler oss gjennom hele livet, og dette er også noe jeg har vokst på. Det var en fase noen år av livet mitt, og så ga jeg meg da jeg kjente at det var tiden for det, og gikk videre. Jeg tenker at det må være mulig.

Anonymkode: daedb...375

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dette var fint sagt, synes jeg, og slett ikke dømmende. 🙂 Ja, jeg kjenner meg veldig heldig, veldig på plass i livet og fornøyd med å ha det sånn jeg har det nå. Og jeg har en fantastisk mann.

Så skal det også sies at jeg ikke var av dem som solgte sex av nød eller tvang, men valgte det frivillig som en ekstrajobb mens jeg studerte. Det gjør nok også at jeg ikke kom ut og var veldig traumatisert, sånn som noen blir. Men som du sier, vi vokser og utvikler oss gjennom hele livet, og dette er også noe jeg har vokst på. Det var en fase noen år av livet mitt, og så ga jeg meg da jeg kjente at det var tiden for det, og gikk videre. Jeg tenker at det må være mulig.

Anonymkode: daedb...375

Ja, tar man livsløgnen fra noen …

Du har vært prostituert. Det kommer for alltid til å være den du er. Fortiden din forteller andre hvem du er. Det hjelper ikke å rettferdiggjøre og bortforklare. Det er sånn det er. 

Noen menn, kanskje de som ikke så lett får seg kjæreste, vil nok synes dette «er helt greit», men de fleste menn med integritet og verdier vil selvsagt ikke henge med en tidligere hore. 

Litt som at de fleste kvinner med integritet og verdier ikke vil henge med en tidligere horekunde (fra før forbudstiden 😉), barnemisbruker, morder etc. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du har vært prostituert. Det kommer for alltid til å være den du er. Fortiden din forteller andre hvem du er. Det hjelper ikke å rettferdiggjøre og bortforklare. Det er sånn det er. 

Noen menn, kanskje de som ikke så lett får seg kjæreste, vil nok synes dette «er helt greit», men de fleste menn med integritet og verdier vil selvsagt ikke henge med en tidligere hore. 

Litt som at de fleste kvinner med integritet og verdier ikke vil henge med en tidligere horekunde (fra før forbudstiden 😉), barnemisbruker, morder etc. 

Dette er jeg ikke enig i. 

Du har ingen rett, og da mener jeg overhodet ingen rett til å sette deg til doms over andre mennesker slik du gjør her! 

Mennesker kan endre seg, og den makten har de faktisk selv. 

Det er ikke sånn det er. Livet kan endre seg og mennesker kan endre seg.

Det har jeg selv erfart, og vært så heldig å erfare. 

Ord er makt. Min bønn til deg er at du vokter dem. 

• Liker 2
Skrevet
Strigiformes skrev (2 timer siden):

Dette er jeg ikke enig i. 

Du har ingen rett, og da mener jeg overhodet ingen rett til å sette deg til doms over andre mennesker slik du gjør her! 

Mennesker kan endre seg, og den makten har de faktisk selv. 

Det er ikke sånn det er. Livet kan endre seg og mennesker kan endre seg.

Det har jeg selv erfart, og vært så heldig å erfare. 

Ord er makt. Min bønn til deg er at du vokter dem. 

Spiller ingen rolle hva du er enig i. Jeg har rett til å mene hva jeg vil, og slik som beskrevet er mine preferanser. Du må gjerne rettferdiggjøre din greier, men meg får du aldri. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spiller ingen rolle hva du er enig i. Jeg har rett til å mene hva jeg vil, og slik som beskrevet er mine preferanser. Du må gjerne rettferdiggjøre din greier, men meg får du aldri. 

Deg får jeg aldri? Hva skal det bety?

Jeg ber deg innstendig om å slutte å skrive slik som at mennesker ikke kan endre seg, for det er ikke sant.

Jeg har ikke behov for å rettferdiggjøre meg. Be en bønn på andres menneskers sine vegne gjør jeg, for jeg synes det du skriver er ekstremt urettferdig. 

Det er min mening. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du kan mene hva du vil men du påstår at de fleste menn tenker som deg. Det har du ikke noe grunnlag for. Det er respektløst.

Anonymkode: 981ba...8ea

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 21.41):

Hva tenker dere rundt dette? 

Anonymkode: 985b3...ea6

Tenker du håper å provosere noen kvinner her, men at dette er et tema som mest vil engasjere menn.

Anonymkode: 752d9...fa7

Skrevet

Nå finnes det prosituerte/eskorter/gledespiker over et vidt spekter fra de som får en ny kunde hvert kvarter til de som møter en eller noen faste et par ganger i måneden.

Er prostituerte, eskorter og gledespiker det samme?

Anonymkode: 981ba...8ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slik du ordlegger deg er det nå litt ovenpå og ned og arrogant. Helt fair å si at det ikke er noe for deg og og det hadde ikke samsvart med dine verdier og din integritet.

Selv om eg da absolutt ikke er kristen/ Religiøs så var det nå en kar som het Jesus som gjerne hang med tidligere prostituerte, men han hadde da mulig hverken integritet eller verdier da?

Anonymkode: f3740...07a

• Liker 1
Skrevet

En kompis var sammen men en tidligere prostituert. Hun var nok ødelagt stakkars. 

Hadde et sterkt behov for å rettferdiggjøre jobben som prostituert selv om ingen av oss brydde seg. Problemene hadde en tendens til å dukke opp hver gang hun drakk hvor hun prøvde seg på kompisene foran kjærestene og når kompisene sier nei så gikk det utover oss damene fordi vi var sjalu på henne🤪

Og nei, ingen var sjalu på henne. Vi var heller mer tålmodige med henne enn vi gjorde med tidligere kjærester pga bakgrunnen hennes. Tilpasset aktiviteter slik at man ikke drikker alkohol osv… 

Kompisen skjønte at det ikke gikk og dumpet henne. Det er jeg veldig glad for. Jeg har beholdt henne på vennelisten og der er det mye rus og barnevernet er koblet inn. Jeg antar det siden hun poster stadig hvor mye hun hater barnevernet og det ble slutt på å poste bilder av barna.

Anonymkode: d5a35...098

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...