Gå til innhold

Date tidligere gledespike?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke, men ikke fordi hun hadde vært prostituert, men fordi jeg har jobbet såpass at jeg vet veldig mange av de sliter ekstremt psykisk. Ofte en årsak til at de velger å bli prostituerte i utgangspunktet.  Jeg har nok med meg selv og har ikke overskudd til å date noen som sliter.

Anonymkode: e035d...d0c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stillalive skrev (2 timer siden):

Det er personen og personligheten jeg faller for.

Nå kan det jo tenkes at det er en viss sammenheng mellom personlighet og valget om å være prostituert. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fagfolk er fagfolk.

Anonymkode: 1c3a5...677

Nja... akkurat når det gjelder sex så vil jeg ikke ha det "fagmessig" eller "profesonelt". Jeg vil ha ekte lyst.

• Liker 5
Skrevet

Ei hore ville jeg ikke ha tatt i med ildtang. En gang hore, alltid hore.

Anonymkode: 9c56e...178

• Nyttig 3
Skrevet
Erfarenmann skrev (27 minutter siden):

Nå kan det jo tenkes at det er en viss sammenheng mellom personlighet og valget om å være prostituert. 

Nja... akkurat når det gjelder sex så vil jeg ikke ha det "fagmessig" eller "profesonelt". Jeg vil ha ekte lyst.

Du mener at siden hun valgte å prostituere seg så må hun eventuelt ha en personlighet som ikke faller inn under hva enkelt individer mener er den riktige personligheten?

Vel, jeg mener man kan gjøre mange feil valg gjennom et langt liv, men det betyr jo ikke nødvendigvis at personligheten nødvendigvis er tvilsom.

Da kan man jo samenstille det og si at jeg da har selv en særdeles tvilsom personlighet selv om jeg ikke har gjort noe som har involert penger på samvittigheten.

(Mulig det stemmer? ikke det at jeg mener det selv men.)

Skrevet

Hadde holdt meg langt unna. You do you, men jeg ville ikke vært sammen med ei så mange menn har betalt for å bruke

Anonymkode: 4c1de...040

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Date? Gjerne. Giftemål, mor til mine barn? Tja, det ville kanskje vært noe annet.

Anonymkode: 8319c...d9a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe, men er redd for at kvelden hadde gått til å fortelle historier som passer for playboy.

Om vi hadde hatt samme interesser, og jeg hadde visst at hun hadde vært hore hadde jeg ikke brydd meg.

Tror man hadde fått sjokk om man hadde fått vite sexhistorikken til de man er på date med. Sånt er i fortiden, og jeg hverken kan eller vil gjøre noe eller bry meg om det.

Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (På 26.11.2025 den 7.56):

Hallo- hvirvasking- en hore er en hore- når ble det gledespike?

Spør Oldeforeldrene dine hva det er.

Anonymkode: 619f6...70a

Skrevet

Jeg er tidligere gledespike, for å bruke det ordet, jeg hadde noen år i starten av 20-årene hvor jeg solgte mye sex. I dag er jeg 35, lykkelig gift, har to barn og en helt vanlig jobb og et helt vanlig liv. Jeg har vært åpen med mannen min om historien min helt fra starten, og han har aldri hatt noe problem med det.

Så det er faktisk mulig. :)

Anonymkode: daedb...375

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er tidligere gledespike, for å bruke det ordet, jeg hadde noen år i starten av 20-årene hvor jeg solgte mye sex. I dag er jeg 35, lykkelig gift, har to barn og en helt vanlig jobb og et helt vanlig liv. Jeg har vært åpen med mannen min om historien min helt fra starten, og han har aldri hatt noe problem med det.

Det er bra. Det er godt at en slik positiv endring lar seg gjennomføre. 🫶🏻

Skrevet

Jeg var samboer og etterhvert gift med en tidligere prostituert i nesten 13 år. Så aldri det som noen grunn til åinngå et forhold med den jeg elsket. 

Anonymkode: 2e6f2...658

Skrevet

Jeg tenker sånn generelt at alle har en fortid. Etter hvert som jeg blir eldre så vil jo de jeg har kontakt med ha enda flere år på baken med ulike livserfaringer. Nå søker ikke jeg noen ny mann, men ser jo at menn flest i min alder har livserfaring. En del har barn fra tidligere forhold. Dette er naturlig. 

Jeg hadde nok vært litt usikker om en potensiell partner har hatt et sånt yrke, men er det et godt tilbakelagt kapittel og en er nøye sjekket, så kunne jeg vurdert det. Det er ikke aktuelt for meg nå så det er gjerne lett å si, men med den rette så kunne nok det gått. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Akkurat. Folk har livserfaring og spiller med åpne kort, og det livet en har som ung trenger ikke være det samme som 30+. 
Uten å virke dømmende, for det er ikke intensjonen, så vil jeg likevel si at det er fint at du har funnet den rette for deg, er lykkelig gift med barn 😊 Håper det ikke tas ille opp, for det er ikke ment sånn. 

Alle har vi livserfaring, og dumt om (det meste av) det skal fra ta oss ting senere i livet. Vi vokser, utvikler oss, og endrer oss igjennom livet alle sammen 😊

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på hvor lenge hun hadde solgt sex og ikke minst hvor lenge siden det var.

Dessuten betyr sex mye for meg. Dersom hun hadde erfaringer som hore så ville jeg tenkt at hun hadde opplevd alt. At ingenting hadde vært spennende for henne mer og kanskje egentlig hadde litt traumer forbundet med dette. Men avstand i tid og antall erfaringer (kunder) ville hatt mye å si.

Anonymkode: 8d39a...777

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 14.42):

Ei hore ville jeg ikke ha tatt i med ildtang. En gang hore, alltid hore.

Anonymkode: 9c56e...178

Nå er jeg 50+ og ferdig med å kategorisere svart hvitt.

Var gift og hadde 2 barn med min lærerutdannede kone og vi var kanskje et klassisk mønster par? Ikke hadde hun mange partnere (4 stk) og utdannelsen var god, stemte venstresiden og på papiret krysset hun av alle boksene. Ikke vold, rus, krangling, dårlig økonomi, friske unger osv.

MEN hun var utro.

For å være helt ærlig. Hadde heller vært sammen med en ærlig og lojal tidligere eskorte en svikefull dame med færre partnere. Holder lojalitet, åpenhet, ærlighet høyt.

Holder rusmisbrukere utenfor her, det blir noe annet...

Anonymkode: 0472d...27e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Gledespike😆

Alle har en fortid. Den du er nå er det som er viktig. Mye kan forandre seg på 20 år. Men ville nok ikke reklamert med det.

Anonymkode: 26545...133

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gledespike😆

Alle har en fortid. Den du er nå er det som er viktig. Mye kan forandre seg på 20 år. Men ville nok ikke reklamert med det.

Anonymkode: 26545...133

Morsomt å hente frem gamle uttrykk.

Eks.Når barna leker cowboy og indianer (som er forbudt å si nå) så glimret alltid saloon tøsen med sitt fravær.

Saloontøsen burde få være med som en aktiv part i leken.🙂

Anonymkode: 0472d...27e

• Liker 1
Skrevet
Stillalive skrev (På 26.11.2025 den 14.58):

Du mener at siden hun valgte å prostituere seg så må hun eventuelt ha en personlighet som ikke faller inn under hva enkelt individer mener er den riktige personligheten?

Vel, jeg mener man kan gjøre mange feil valg gjennom et langt liv, men det betyr jo ikke nødvendigvis at personligheten nødvendigvis er tvilsom.

Da kan man jo samenstille det og si at jeg da har selv en særdeles tvilsom personlighet selv om jeg ikke har gjort noe som har involert penger på samvittigheten.

(Mulig det stemmer? ikke det at jeg mener det selv men.)

Det er du som legger til "tvilsom" i dette. Men ja, så enkelt er det faktisk. Det er en overvekt av en viss type personlighet som blir fallskjermhoppere, for eksempel. Det betyr ikke at det ikke finnes variabler og unntak, men sjansen for å treffe en viss type innenfor en viss gruppe er større.

Dette med at en personlighet skulle være riktig eller feil er også noe du legger til selv her. Det finnes personligheter som du passer bedre sammen med enn andre. Det betyr ikke at den ene eller den andres personlighet er feil eller riktig.

Skrevet
Snok1 skrev (På 26.11.2025 den 9.43):

Det er en -i dette tilfellet tidligere- prostituert.

Hallo - en tidligere hore som selger kroppen sin er ikke en tidligere gledespike men tidligere hore. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 21.41):

Hva tenker dere rundt dette? 

Anonymkode: 985b3...ea6

Det er ingenting som er mer uaktuelt. 

Anonymkode: 50fa0...f60

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...