Gå til innhold

Date tidligere gledespike?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere rundt dette? 

Anonymkode: 985b3...ea6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde jeg villet. 

Hadde vært spennende med alt hun har erfart. 

Anonymkode: 477aa...976

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gledespike? -fra tidlig1900-tall da kanskje? 😂😂😂

-det høres kanskje bedre ut enn prostituert? 

Anonymkode: 65af6...986

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe om daten var prostituert tidligere

Skrevet

Om hun hadde hatt store problemer med å takle sin egen fortid, ville jo det vært noe man måtte ha tatt tak i, men selvsagt ingen garanti for at det hadde gått bra. Hvis hennes tidligere valg ikke påvirket nåværende liv i negativ forstand, ville heller ikke jeg laget noe ståhei ut av det. Å ha vært sexarbeider er ikke diskvalifikasjonsgrunnlag i seg selv, ihvertfall ikke for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun har hatt tittelen gledespike vil hun vel ha rundet 125 år minst, så kanskje ikke så aktuell for dagens menn?

Anonymkode: 0cddc...57e

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Logger du på fra eldresenteret eller?

Anonymkode: 619f6...70a

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Gledespike? Glædespige? Og ts vil bli hennes alfons?

Anonymkode: e7def...b73

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis hun har hatt tittelen gledespike vil hun vel ha rundet 125 år minst, så kanskje ikke så aktuell for dagens menn?

Hahaha, ja du skrev det jeg tenkte 😄 

Minner meg forresten på en svensk blogger, som besøkte et sted som heter High Chaparral (som er en temapark om Det ville vesten), og som kledde seg ut som en gledespike. Det mente hun bare var sjarmerende. 

Anonymkode: 0f07b...041

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gledespike? Glædespige? Og ts vil bli hennes alfons?

Anonymkode: e7def...b73

🤣

Anonymkode: 0f07b...041

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fagfolk er fagfolk.

Anonymkode: 1c3a5...677

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hallo- hvirvasking- en hore er en hore- når ble det gledespike?

• Liker 3
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (1 time siden):

Hallo- hvirvasking- en hore er en hore- når ble det gledespike?

Det er en -i dette tilfellet tidligere- prostituert.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva tenker dere rundt dette? 

Anonymkode: 985b3...ea6

Date og pule dersom hun er sykdomsfri, helt klart. Noe mer overhodet ikke. Aldri aldri aldri.

Anonymkode: 3e9f9...74a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så de fleste her inne mener altså at en tidligere sex arbeider er "damaged goods"

Dere vil jo få en kjempeoveraskelse den dagen dere oppdager at partneren faktisk ikke var jomfru før hun møtte dere 🙄

Hvorfor skulle jeg ha hengt meg opp i fortid?

Det er personen og personligheten jeg faller for.

Jeg hadde nok tenkt at det var litt "rart" til å begynne med, men jeg hadde også tatt det som en stor tilitt til meg at hun forteller det tidlig i et forhold.

Så nei, jeg hadde ikke brydd meg om det i det hele tatt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Snittalderen her inne er jo rundt 90år. Hvertfall mentalt

Anonymkode: ded24...578

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Stillalive skrev (9 minutter siden):

Så de fleste her inne mener altså at en tidligere sex arbeider er "damaged goods"

Dere vil jo få en kjempeoveraskelse den dagen dere oppdager at partneren faktisk ikke var jomfru før hun møtte dere 🙄

Jeg hadde nok tenkt at det var litt "rart" til å begynne med, men jeg hadde også tatt det som en stor tilitt til meg at hun forteller det tidlig i et forhold.

Du, det er en viss forskjell på å ha ligget med 10-12 stykker, og ha ligget med et ukjent stort antall fremmede menn for penger. 

Anonymkode: 3e9f9...74a

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Not really, jeg jobbet i restaurantbransjen back in the day, kjente mange kvinner som hadde vært med et vesentlig høyere antall enn det der.

Slik jeg ser det så er det i grunn bare pengefaktoren som skiller.

For all del, om du sikter til en gateprostituert på heroin så vil jeg jo tro at kvantitet på kortest mulig tid er målet.

Men jeg tenkte egentlig mer spørsmålet fra trådstarter på en student som spedde på inntekten når hun var ung eller en alenemor som prøvde å få endene til å møtes.

Så jeg svarte egentlig ut i fra den vinkelen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med ei som jeg har funnet ut var ganske "løs" i sin ungdom. Dette har ikke påvirket vårt forhold og man skal lete lenge etter ei som er mer trofast og mindre utforskende seksuelt enn henne. Tror hun har pult fra seg nå (på godt og vondt 🙄).

Anonymkode: 58343...a68

• Liker 1
Skrevet
Stillalive skrev (2 timer siden):

Dersom jeg skulle innledet et romantisk forhold med en tidligere prostituert, er det ikke antallet partnere som jeg eventuelt ville reservert meg overfor.

Jeg ville reservert meg overfor at hun i en periode i livet sitt hadde vært i en livssituasjon hvor hun vurderte prostitusjon som bedre enn alle alternativer. Dette ville jeg måttet ha undersøkt nøye før jeg involverte meg i et gjensidig forpliktende forhold.

Som deg faller jeg for personligheten og personen, og dette ville for meg vært en del av hennes personlige historie. Jeg er ikke avvisende, men jeg ville vært forsiktig.

Kall meg gjerne konservativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...