blvck Skrevet 6 timer siden #22 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har du et lite skogholt i nærheten feks så kan du plukke kvister/kongler. Ta gjerne av det meste av barken på kvistene. Anonymkode: 23d32...bc3 Kvist er ikke noe særlig å gi hunder faktisk. De kan sette fast fliser mellom tenna, og de kan sette hele kvisten fast i gommen noe som kan føre til desperasjon og smerter.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Skrevet 6 timer siden Kjøper aldri noe fra Temu. Hadde du turt å bruke kjøkkenredskaper fra de? Anonymkode: a0ccf...512
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Skrevet 5 timer siden Man kan lage mye moro med pappesker, toalettruller, tørrfor, tråd med papir i enden osv. Google homemade cat toys. Anonymkode: 77e34...6af
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 21.39): jeg ville ikke kjøpt det på temu men dem har veldig billige på gigaboks, sikkert flere andre butikker også Anonymkode: 4801a...ca7 Og hvor tror du det er importert ifra når det fortsatt er billig etter frakt, håndtering og lønninger til folket som jobber på Gigaboks? Anonymkode: 98800...ae1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Skrevet 5 timer siden Nei, det er uaktuelt. Anonymkode: 68b95...eb1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #28 Skrevet 5 timer siden Litt usikker der altså, men nå det jo giftige stoffer i leker og ting som selges i Norge også. Anonymkode: dd083...beb
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #29 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 21.18): Jeg har litt dårlig råd for tiden, og kattene mine trenger tyggeleke. Jeg er generelt skeptisk til temu, både moralsk og med tanke på potensielle giftstoffer, men jeg ser at jeg kan kjøpe ekstremt billig tyggeleke der. Er det noen her som har kjøpt tyggeleke til husdyr, og har det gått fint? Anonymkode: 542b2...fce Katteleker trenger ikke å koste mye. Du kommer langt med en tom dorull og garnnøste. Anonymkode: 2d5e0...134
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Skrevet 2 timer siden Biltema, jula, jem og fix osv har katteleker. Var inne å kikket kjapt på Biltema.no nå, billigste leken startet på 26 kr. Anonymkode: ff9f1...d47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå