Gå til innhold

Tør du å kjøpe tyggeleke på temu?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har litt dårlig råd for tiden, og kattene mine trenger tyggeleke. Jeg er generelt skeptisk til temu, både moralsk og med tanke på potensielle giftstoffer, men jeg ser at jeg kan kjøpe ekstremt billig tyggeleke der. 
Er det noen her som har kjøpt tyggeleke til husdyr, og har det gått fint? 

Anonymkode: 542b2...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har litt dårlig råd for tiden, og kattene mine trenger tyggeleke. Jeg er generelt skeptisk til temu, både moralsk og med tanke på potensielle giftstoffer, men jeg ser at jeg kan kjøpe ekstremt billig tyggeleke der. 

Nei- jeg er glad i både barn og dyr

Anonymkode: eee64...596

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Ville bare passet på at den ikke kan gå i stykker. Ar den ikke kan settes i halsen eller skade pus

Skrevet

Så lett folk faller for all mulig svada burde vi si oss ferdig med demokratiet. Det har mer med dine evner til å bedømme en spesifikk selger enn en hel platform. 

Anonymkode: fed38...cf9

Skrevet

Det hadde jeg aldri i verden gjort. 

Anonymkode: fd434...c74

• Nyttig 8
Skrevet

Da følger jeg magefølelsen min og venter med å kjøpe til jeg har mer å rutte med. Takk for svar 😊

• Nyttig 6
Skrevet

Kan du ikke lage noe selv? Med garnnøster eller noe gummi du har liggende?  Hadde aldri i livet kjøpt på Temu

Anonymkode: ec520...5ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg ville ikke kjøpt det på temu men dem har veldig billige på gigaboks, sikkert flere andre butikker også 

Anonymkode: 4801a...ca7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du ikke lage noe selv? Med garnnøster eller noe gummi du har liggende?  Hadde aldri i livet kjøpt på Temu

Anonymkode: ec520...5ce

Jeg kan sikkert prøve å lage noe selv, målet er å forbedre tannhygiene samt. hjelpe mot kløe for kattungen, så garn og gummi er nok ikke det beste, men jeg skal søke litt på hvilket materiale som er mest hensiktsmessig. 

Skrevet

Nei, jeg er ikke helt løk.

Anonymkode: a951f...be5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Min erfaring med temu katteleker, er at de er av dårlig kvalitet og går lett i stykker.

Hadde ikke ofret helsen til katten for å spare penger.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Skrevet

Nei absolutt ikke.

Anonymkode: ccd18...4e5

• Liker 1
Skrevet

Altså, hva er problemet med folk på KG? Jeg stiller et spørsmål, ingen grunn til å bli nedlatende. Det går faktisk an å oppføre seg ordentlig, selvom man er anonym på internett. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, hva er problemet med folk på KG? Jeg stiller et spørsmål, ingen grunn til å bli nedlatende. Det går faktisk an å oppføre seg ordentlig, selvom man er anonym på internett. 

kanskje andre steder på Internett ja. 

men aldri her på Kvinneguiden nei! 😁

Anonymkode: 70862...617

• Liker 1
Skrevet

min katt liker mest garnnøste, hvis du ikke har så er det mange som selger billige nøster 

ikke bruk ting som gave bånd da blør dem i munnen 

Anonymkode: 4801a...ca7

Skrevet

Jeg handler mye på Temu, men ville ikkje kjøpt tyggeleker der, av samme grunn som du selv sier i hovedinnlegget ditt. Men Normal og Europris har jo, sikkert til en grei penge der. 

Anonymkode: 2cde0...081

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har kjøpt flere hundegreier fra Temu. Det er nøyaktig de samme produktene som de har på f.eks Dogman, begge laget i Kina 🤷‍♀️

Anonymkode: c5ace...bd0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde jeg seriøst aldri gjort. Vil du virkelig gi dyr du er glad i tyggleker som potesnsielt er fulle av giftstoff? 

https://www.miljodirektoratet.no/aktuelt/nyheter/2025/februar-2025/kontroll-av-barneprodukt-hos-temu-fann-farlege-og-forbodne-miljogifter/

Nå handler artikkelen riktignok om produkter for barn, men regner jo ikke med at man tenker det bør være mindre giftstoffer i produkter rettet mot dyr enn mot barn... 

• Liker 2
Skrevet
blvck skrev (25 minutter siden):

Det hadde jeg seriøst aldri gjort. Vil du virkelig gi dyr du er glad i tyggleker som potesnsielt er fulle av giftstoff? 

https://www.miljodirektoratet.no/aktuelt/nyheter/2025/februar-2025/kontroll-av-barneprodukt-hos-temu-fann-farlege-og-forbodne-miljogifter/

Nå handler artikkelen riktignok om produkter for barn, men regner jo ikke med at man tenker det bør være mindre giftstoffer i produkter rettet mot dyr enn mot barn... 

Nei, og det poengterer jeg jo også i mitt HI, dette er jo hovedgrunnen til at jeg i det hele tatt spør. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg kan sikkert prøve å lage noe selv, målet er å forbedre tannhygiene samt. hjelpe mot kløe for kattungen, så garn og gummi er nok ikke det beste, men jeg skal søke litt på hvilket materiale som er mest hensiktsmessig. 

Har du et lite skogholt i nærheten feks så kan du plukke kvister/kongler. Ta gjerne av det meste av barken på kvistene.

Anonymkode: 23d32...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...