AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:18 #1 Skrevet tirsdag kl. 20:18 Jeg har litt dårlig råd for tiden, og kattene mine trenger tyggeleke. Jeg er generelt skeptisk til temu, både moralsk og med tanke på potensielle giftstoffer, men jeg ser at jeg kan kjøpe ekstremt billig tyggeleke der. Er det noen her som har kjøpt tyggeleke til husdyr, og har det gått fint? Anonymkode: 542b2...fce
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:23 #2 Skrevet tirsdag kl. 20:23 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har litt dårlig råd for tiden, og kattene mine trenger tyggeleke. Jeg er generelt skeptisk til temu, både moralsk og med tanke på potensielle giftstoffer, men jeg ser at jeg kan kjøpe ekstremt billig tyggeleke der. Er det noen her som har kjøpt tyggeleke til husdyr, og har det gått fint? Anonymkode: 542b2...fce Nei- jeg er glad i både barn og dyr Anonymkode: eee64...596 10 2
mommyaka Skrevet tirsdag kl. 20:25 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:25 Ville bare passet på at den ikke kan gå i stykker. Ar den ikke kan settes i halsen eller skade pus
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:29 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:29 Så lett folk faller for all mulig svada burde vi si oss ferdig med demokratiet. Det har mer med dine evner til å bedømme en spesifikk selger enn en hel platform. Anonymkode: fed38...cf9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:33 #5 Skrevet tirsdag kl. 20:33 Det hadde jeg aldri i verden gjort. Anonymkode: fd434...c74 8
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:36 #6 Skrevet tirsdag kl. 20:36 Da følger jeg magefølelsen min og venter med å kjøpe til jeg har mer å rutte med. Takk for svar 😊 Anonymkode: 542b2...fce 6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:39 #7 Skrevet tirsdag kl. 20:39 Kan du ikke lage noe selv? Med garnnøster eller noe gummi du har liggende? Hadde aldri i livet kjøpt på Temu Anonymkode: ec520...5ce 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:39 #8 Skrevet tirsdag kl. 20:39 jeg ville ikke kjøpt det på temu men dem har veldig billige på gigaboks, sikkert flere andre butikker også Anonymkode: 4801a...ca7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:43 #9 Skrevet tirsdag kl. 20:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke lage noe selv? Med garnnøster eller noe gummi du har liggende? Hadde aldri i livet kjøpt på Temu Anonymkode: ec520...5ce Jeg kan sikkert prøve å lage noe selv, målet er å forbedre tannhygiene samt. hjelpe mot kløe for kattungen, så garn og gummi er nok ikke det beste, men jeg skal søke litt på hvilket materiale som er mest hensiktsmessig. Anonymkode: 542b2...fce
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:24 #10 Skrevet tirsdag kl. 21:24 Nei, jeg er ikke helt løk. Anonymkode: a951f...be5 1 1
Tough cookie Skrevet tirsdag kl. 21:34 #11 Skrevet tirsdag kl. 21:34 (endret) Min erfaring med temu katteleker, er at de er av dårlig kvalitet og går lett i stykker. Hadde ikke ofret helsen til katten for å spare penger. Endret tirsdag kl. 21:35 av Tough cookie 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:35 #12 Skrevet tirsdag kl. 21:35 Nei absolutt ikke. Anonymkode: ccd18...4e5 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:36 #13 Skrevet tirsdag kl. 21:36 Altså, hva er problemet med folk på KG? Jeg stiller et spørsmål, ingen grunn til å bli nedlatende. Det går faktisk an å oppføre seg ordentlig, selvom man er anonym på internett. Anonymkode: 542b2...fce 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:39 #14 Skrevet tirsdag kl. 21:39 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså, hva er problemet med folk på KG? Jeg stiller et spørsmål, ingen grunn til å bli nedlatende. Det går faktisk an å oppføre seg ordentlig, selvom man er anonym på internett. Anonymkode: 542b2...fce kanskje andre steder på Internett ja. men aldri her på Kvinneguiden nei! 😁 Anonymkode: 70862...617 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:40 #15 Skrevet tirsdag kl. 21:40 min katt liker mest garnnøste, hvis du ikke har så er det mange som selger billige nøster ikke bruk ting som gave bånd da blør dem i munnen Anonymkode: 4801a...ca7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:41 #16 Skrevet tirsdag kl. 21:41 Jeg handler mye på Temu, men ville ikkje kjøpt tyggeleker der, av samme grunn som du selv sier i hovedinnlegget ditt. Men Normal og Europris har jo, sikkert til en grei penge der. Anonymkode: 2cde0...081 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:42 #17 Skrevet tirsdag kl. 21:42 Jeg har kjøpt flere hundegreier fra Temu. Det er nøyaktig de samme produktene som de har på f.eks Dogman, begge laget i Kina 🤷♀️ Anonymkode: c5ace...bd0 1
blvck Skrevet tirsdag kl. 21:42 #18 Skrevet tirsdag kl. 21:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har litt dårlig råd for tiden, og kattene mine trenger tyggeleke. Jeg er generelt skeptisk til temu, både moralsk og med tanke på potensielle giftstoffer, men jeg ser at jeg kan kjøpe ekstremt billig tyggeleke der. Er det noen her som har kjøpt tyggeleke til husdyr, og har det gått fint? Anonymkode: 542b2...fce Det hadde jeg seriøst aldri gjort. Vil du virkelig gi dyr du er glad i tyggleker som potesnsielt er fulle av giftstoff? https://www.miljodirektoratet.no/aktuelt/nyheter/2025/februar-2025/kontroll-av-barneprodukt-hos-temu-fann-farlege-og-forbodne-miljogifter/ Nå handler artikkelen riktignok om produkter for barn, men regner jo ikke med at man tenker det bør være mindre giftstoffer i produkter rettet mot dyr enn mot barn... 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:08 #19 Skrevet tirsdag kl. 22:08 blvck skrev (25 minutter siden): Det hadde jeg seriøst aldri gjort. Vil du virkelig gi dyr du er glad i tyggleker som potesnsielt er fulle av giftstoff? https://www.miljodirektoratet.no/aktuelt/nyheter/2025/februar-2025/kontroll-av-barneprodukt-hos-temu-fann-farlege-og-forbodne-miljogifter/ Nå handler artikkelen riktignok om produkter for barn, men regner jo ikke med at man tenker det bør være mindre giftstoffer i produkter rettet mot dyr enn mot barn... Nei, og det poengterer jeg jo også i mitt HI, dette er jo hovedgrunnen til at jeg i det hele tatt spør. Anonymkode: 542b2...fce
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg kan sikkert prøve å lage noe selv, målet er å forbedre tannhygiene samt. hjelpe mot kløe for kattungen, så garn og gummi er nok ikke det beste, men jeg skal søke litt på hvilket materiale som er mest hensiktsmessig. Anonymkode: 542b2...fce Har du et lite skogholt i nærheten feks så kan du plukke kvister/kongler. Ta gjerne av det meste av barken på kvistene. Anonymkode: 23d32...bc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå