Gå til innhold

Ting vi trodde da vi var 12 år om tampong

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At tampongen kunne forsvinne oppover i kroppen 

Anonymkode: ab24d...abe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det trodde vi ikke… men jeg hadde ikke fått mensen en gang. Og da den kom var det bare vind som gjaldt. Tidlig ‘90-tallet.

Anonymkode: 8b62b...497

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem tampongsyken⚰️😵

🫣😂😅

Anonymkode: 4db51...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Vi"? 

Kjenner ingen som trodde det. 

Anonymkode: 034c8...b71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting til.. visse merker «loer».. men IKKE OB🤔😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke glem tampongsyken⚰️😵

🫣😂😅

Du kan faktisk dø av sykdom knyttet til infeksjon hvis en tampong sitter inne for lenge. 

Anonymkode: 86446...158

Skrevet

At man ikke kan tisse mens man bruker de. Fant ut i en alder av 19 at man faktisk kan det da....  :paff:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, det trodde vi ikke… men jeg hadde ikke fått mensen en gang. Og da den kom var det bare vind som gjaldt. Tidlig ‘90-tallet.

Anonymkode: 8b62b...497

Vind?

Anonymkode: 68d18...2b2

Skrevet

Trodde ikke den skulle så langt inn. Første gang jeg brukte den gikk jeg rundt på kjøpesenter som en gås mens jeg tenkte at dette er første og siste gang jeg bruker tampong fordi jeg kjente tampongen hele tiden😂 Gikk ikke an å tisse med den heller siden jeg hadde den så langt nede. Tror det var når jeg googlet «hvordan tisse med tampong» at jeg skjønte den skulle lengre inn.

AnonymBruker
Skrevet
sminkebord skrev (1 time siden):

Trodde ikke den skulle så langt inn. Første gang jeg brukte den gikk jeg rundt på kjøpesenter som en gås mens jeg tenkte at dette er første og siste gang jeg bruker tampong fordi jeg kjente tampongen hele tiden😂 Gikk ikke an å tisse med den heller siden jeg hadde den så langt nede. Tror det var når jeg googlet «hvordan tisse med tampong» at jeg skjønte den skulle lengre inn.

Jeg syns fortsatt det er problematisk å få den langt inn jeg.. tråden forsvinner jo😂🙈

Anonymkode: 829af...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...