AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden At tampongen kunne forsvinne oppover i kroppen Anonymkode: ab24d...abe 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Nei, det trodde vi ikke… men jeg hadde ikke fått mensen en gang. Og da den kom var det bare vind som gjaldt. Tidlig ‘90-tallet. Anonymkode: 8b62b...497 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Ikke glem tampongsyken⚰️😵 🫣😂😅 Anonymkode: 4db51...23c 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden "Vi"? Kjenner ingen som trodde det. Anonymkode: 034c8...b71 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden En ting til.. visse merker «loer».. men IKKE OB🤔😉 Anonymkode: 4db51...23c 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke glem tampongsyken⚰️😵 🫣😂😅 Anonymkode: 4db51...23c Du kan faktisk dø av sykdom knyttet til infeksjon hvis en tampong sitter inne for lenge. Anonymkode: 86446...158
Hydrium Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden At man ikke kan tisse mens man bruker de. Fant ut i en alder av 19 at man faktisk kan det da....
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei, det trodde vi ikke… men jeg hadde ikke fått mensen en gang. Og da den kom var det bare vind som gjaldt. Tidlig ‘90-tallet. Anonymkode: 8b62b...497 Vind? Anonymkode: 68d18...2b2
sminkebord Skrevet 57 minutter siden #9 Skrevet 57 minutter siden Trodde ikke den skulle så langt inn. Første gang jeg brukte den gikk jeg rundt på kjøpesenter som en gås mens jeg tenkte at dette er første og siste gang jeg bruker tampong fordi jeg kjente tampongen hele tiden😂 Gikk ikke an å tisse med den heller siden jeg hadde den så langt nede. Tror det var når jeg googlet «hvordan tisse med tampong» at jeg skjønte den skulle lengre inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå