Marihønepøne Skrevet 7 timer siden #41 Skrevet 7 timer siden En airfryer, en tupperwareboks som skal tilbakeleveres til rette eier, to pakker med tørkeruller og en ødelagt røykvarsler som jeg sikkert aldri kommer til å huske å kaste.
plantpolice Skrevet 7 timer siden #42 Skrevet 7 timer siden Har integrert kjøleskap med nedsenket himling over. Der er ventilasjonen min, blir veldig lei meg om du tar den!
Natttåke Skrevet 7 timer siden #43 Skrevet 7 timer siden (endret) Gladikaffe skrev (10 minutter siden): koselig, kjøpte meg nettopp kule termokanne i rosa 🫖 🥰 Herlig Denne er fra 1950 og tilhørte bestemoren min så er i glass Endret 7 timer siden av Natttåke 1
Fru Uperfekt Skrevet 7 timer siden #46 Skrevet 7 timer siden Gladikaffe skrev (5 timer siden): Hvis jeg brøt meg inn hos deg og stjal det som står oppå kjøleskapet ditt – hva ville jeg da finne? På det ene, ingenting På #2 tørrvarer På #3 hermetikkbokser
Stacy__ Skrevet 6 timer siden #47 Skrevet 6 timer siden Absolutt ingen ting. Jeg har kjøleskap som går helt opp til taket (det er innebygd i kjøkkeninnredningen).
Cid Skrevet 6 timer siden #48 Skrevet 6 timer siden (endret) Støv men siden jeg vet at du kommer så skal jeg sette noe oppå der bare for deg 😊 Endret 6 timer siden av Cid
Stacy__ Skrevet 6 timer siden #49 Skrevet 6 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Støv men siden jeg vet at du kommer så skal jeg sette noe oppå der bare for deg 😊 Det var koselig da ☺️ Er det honning eller sånn boysenbær/lønnesirup??
Cid Skrevet 5 timer siden #50 Skrevet 5 timer siden Stacy__ skrev (16 minutter siden): Det var koselig da ☺️ Er det honning eller sånn boysenbær/lønnesirup?? https://saftsuse.no/bamsedrikk/
monican94 Skrevet 5 timer siden #51 Skrevet 5 timer siden ikke ente innebygd men er skap over, sikkert litt støv rett oppå
Stacy__ Skrevet 5 timer siden #52 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (27 minutter siden): https://saftsuse.no/bamsedrikk/ Oh det er sånn saft ❤️ Så søt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå