Titania Skrevet 12 timer siden #22 Skrevet 12 timer siden Gladikaffe skrev (11 minutter siden): Åå kanskje det ligger 24 papirposer som kan brukes til adventskalender og de kan puttes oppi plastlommen. Risten til grillen og serveringsbrettet går sikkert oppi handlenettet, men boken og stekepannen går til gjenbruk! 😁 Tror det bare er 3-4 papirposer dessverre 😅 Hadde fler, men de er brukt til pappsøppel 😝
Trolltunge Skrevet 12 timer siden #23 Skrevet 12 timer siden Gladikaffe skrev (3 minutter siden): Hahaha, vil jeg ikke ha mikrobølgeovnen så setter jeg den oppå kjøkkenbenken, og later som det ikke var noe oppå kjøleskapet. Hehehehe, klokt! Den er oppi skapet over innebygget kjøleskap...om NOEN skulle føle seg fristet. 😂 1
Maia70 Skrevet 12 timer siden #24 Skrevet 12 timer siden Dadler, en eske med deler av en kulepenn som jeg sikkert aldri kommer til å sette sammen, en rull tørkepapir, biter av chili til tørk på et bakepapir, og en plastboks og en papp-plate som jeg brukte til å fange og slippe ut fluer i sommer (og som er god å ha i tilfelle edderkopp nå). 1
Gladikaffe Skrevet 12 timer siden Forfatter #25 Skrevet 12 timer siden Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): En matboks. Verdt å sjekke 😄
Gladikaffe Skrevet 12 timer siden Forfatter #26 Skrevet 12 timer siden Trolltunge skrev (2 minutter siden): Hehehehe, klokt! Den er oppi skapet over innebygget kjøleskap...om NOEN skulle føle seg fristet. 😂 Ja, da er det på med hanskene 🧤🧤🔧🪛 1
Gladikaffe Skrevet 12 timer siden Forfatter #27 Skrevet 12 timer siden Maia70 skrev (11 minutter siden): Dadler, en eske med deler av en kulepenn som jeg sikkert aldri kommer til å sette sammen, en rull tørkepapir, biter av chili til tørk på et bakepapir, og en plastboks og en papp-plate som jeg brukte til å fange og slippe ut fluer i sommer (og som er god å ha i tilfelle edderkopp nå). Boksen din var interessant. Du vil få en julepresang fra julenissen på julaften. 🕷️😁 1
Pawn Hearts Skrevet 12 timer siden #28 Skrevet 12 timer siden Maxiyatzy og en nesten tom treliter med italiensk rødvin. Du kan godt ta vinen hvis du erstatter den med en full kartong. 1
Gladikaffe Skrevet 12 timer siden Forfatter #29 Skrevet 12 timer siden Titania skrev (15 minutter siden): Tror det bare er 3-4 papirposer dessverre 😅 Hadde fler, men de er brukt til pappsøppel 😝 Jaja! 😊
Gladikaffe Skrevet 12 timer siden Forfatter #30 Skrevet 12 timer siden Pawn Hearts skrev (Akkurat nå): Maxiyatzy og en nesten tom treliter med italiensk rødvin. Du kan godt ta vinen hvis du erstatter den med en full kartong. Jeg tar begge deler, takk for tipset! Italiensk vin.
Børste Skrevet 12 timer siden #31 Skrevet 12 timer siden Det er for høyt til at det kan stå noe oppå der. Hadde ikke rukket opp. 1
Fjollefyr Skrevet 12 timer siden #32 Skrevet 12 timer siden Jeg har ikke noe oppå selve kjøleskapet. Men har et skap over. Det er proppfullt av "greier" til å spise ute/camping. Plastfat, plastkopper, bestikk, stormkjøkken, gassboks, litt småtterier med krydder og det som trengs for å lage mat på stormkjøkken osv osv Om du knabber det, begynner jeg å grine.. 😭 Jeg elsker å spise ute. 1
Gladikaffe Skrevet 12 timer siden Forfatter #33 Skrevet 12 timer siden Børste skrev (7 minutter siden): Det er for høyt til at det kan stå noe oppå der. Hadde ikke rukket opp. Ok, 😊
Aerith Skrevet 11 timer siden #34 Skrevet 11 timer siden Absolutt ingenting, Jeg har innebygget kjøleskap (men ikke integrert). Det er altså kjøkkenskap rett over, så det er ikke plass til å sette noe oppå kjøleskapet. Noe ala denne løsningen, for de som ikke skjønte forklaringen: 1
Gladikaffe Skrevet 11 timer siden Forfatter #36 Skrevet 11 timer siden Fjollefyr skrev (10 minutter siden): Jeg har ikke noe oppå selve kjøleskapet. Men har et skap over. Det er proppfullt av "greier" til å spise ute/camping. Plastfat, plastkopper, bestikk, stormkjøkken, gassboks, litt småtterier med krydder og det som trengs for å lage mat på stormkjøkken osv osv Om du knabber det, begynner jeg å grine.. 😭 Jeg elsker å spise ute. Ååå jeg ønsker meg et stormkjøkken 1
Gladikaffe Skrevet 11 timer siden Forfatter #37 Skrevet 11 timer siden Natttåke skrev (2 minutter siden): Ei stor tekanne. koselig, kjøpte meg nettopp kule termokanne i rosa 🫖 🥰 1
Banænie Skrevet 11 timer siden #38 Skrevet 11 timer siden En boks med lyspærer og en boks med batterier. 1
Gladikaffe Skrevet 11 timer siden Forfatter #39 Skrevet 11 timer siden Banænie skrev (Akkurat nå): En boks med lyspærer og en boks med batterier. Nyttig! 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå