AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Har tidligere planlagt ferie for flere mennesker og har hatt stor fordel av tjenesten. Men finnes ikke noe fordeler ved å reise aleine. Mine søk gjør det ekstremt mye dyrere enn andre alternativer. Anonymkode: b4ce1...87c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Det kommer jo helt an på hva du ser etter. Rom i bebodd leilighet med eller uten delt bad, kan godt være billigere og mer privat enn lignende på hostel e.l. Egen boenhet vs. hotellrom for én, vanligvis ikke. Anonymkode: 2bf69...8ed 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har tidligere planlagt ferie for flere mennesker og har hatt stor fordel av tjenesten. Men finnes ikke noe fordeler ved å reise aleine. Mine søk gjør det ekstremt mye dyrere enn andre alternativer. Anonymkode: b4ce1...87c Lite. Og det gir jo i grunn mening. AirBnb kan være veldig hektisk og uforutsigbart for de som leier ut. Det er som regel for lite penger å tjene på å leie ut en natt eller to til én person. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Skal du være lenge på samme sted og ønsker å lage mat selv så kan du nok finne noe bra til OK pris. Mange går ned i pris når du bare er en. Ellers lønner nok hotell seg. Anonymkode: 66f44...20c 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Kvinne på solo-reise og velger Airbnb? Tør du? Anonymkode: 84132...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Airbnb er nesten alltid billigere enn hotell selv når man reiser alene. Kan lage egen mat. Ikke like klaustrofobisk. Får avslag hvis du booker ukentlig-månedlig. Dette gjelder så klart ikke i Norge hvor man tar en natt på noen andre sitt slitte soverom, men i de fleste land finnes det dedikerte Airbnb-leiligheter til en billig penge. Anonymkode: d80d0...d66 1
Gaia Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Jeg har reist en del med AirBnB, og har innimellom tenkt at det kunne vært kjekt med leilighet, men for en person, har hotell alltid vært billigere. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg bor på airbnb alene. Så lenge det er mer enn 2 netter. Alltid hele stedet for meg selv. Ofte billigere enn hotel. Men ja, det er dyrere å bo en enn to. Du virker overrasket!? Anonymkode: ffd8a...175 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Har funnet små stuidioleiligheter til en grei pris. Når jeg er ett sted i minst 3 netter så er det deilig med kjøkken. Ikke spesielt begeistret for restaurant alene hver kveld. Så blir økonomisk med tanke på mat. ellers har jeg også testet å leie gjesterommet til folk. Helt ok og ofte billigere enn hotell. Anonymkode: e7746...46a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Jeg foretrekker hotell etter at mine erfaringer med airbnb spesielt i norge kom med lang kravliste av oppgaver jeg var ansvarlig for. Prisene har også økt mye i forhold til hotell så ser heller ingen besparelse. Jeg har både bodd i et rom hos folk og delt bad/kjøkken/stue. Og bod helt alene. Likte airbnb veldig godt i starten. Men har valgt det helt vekk de siste årene. Anonymkode: 51dfc...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinne på solo-reise og velger Airbnb? Tør du? Anonymkode: 84132...6b9 Hvorfor skulle man ikke tørre det? Det gjør jeg stadig vekk. Kvinne 59 som oftest reiser alene. Anonymkode: 5fb3a...d38
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #12 Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinne på solo-reise og velger Airbnb? Tør du? Anonymkode: 84132...6b9 Hvorfor skulle airbnb være så mye mindre trygt enn andre overnattingssteder? Anonymkode: b6107...428
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå