AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Vi har naboer som mater våre katter ute, og vi gir beskjed om at det er ikke tillatt. De fortsetter å mate og da forklarer jeg hvorfor jeg ikke ønsker det. Etter en stund oppdager jeg at kattene fremdeles blir proppet fulle av godbiter, men naboer som mater sier at de nå mater med kvalitetssnacks kjøpt hos dyrebutikk, og da skal det liksom være greit mener de. Har familiemedlemmer som ser etter barna når vi er borte en tur. Gir beskjed om mat, leggerutiner og rutiner for spill/skjermer. Hva skjer? Joda, det er full mayhem når vi er borte og rutiner brytes over en lav sko. En kollega lånte vår varebil når hun skulle hente en sofa. Vi presiserte at hun måtte sette den på lading på jobben vår etter at hun var ferdig. Hva skjer? Joda, hun satte den ikke på lading og når jeg skulle hente den måtte jeg lade den og fikk stress og dårlig tid. Hva er det som feiler folk som er så slappe, sløve og innsauset i sine egne tanker og rutiner, at de ikke klarer å ta hensyn og gjøre det som de har fått beskjed om? Kan snart ikke stole på noen 😬 Anonymkode: c26f1...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden tja..... godt spm. Du utstråler åpenbart ikke særlig autoritet . Ordlegger du deg veldig beskjedent? Kan det kanskje være at mottakeren ikke forstår at du prøver å gi en instruks? "jooooo, vi pleier å få barna i seng kl.x til vanlig. Og i hverdagen prøver vi å begrense skjermbruken litt. Men koooooooos dere da mens vi er borte" Anonymkode: 8e9ff...f82 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter en stund oppdager jeg at kattene fremdeles blir proppet fulle av godbiter, men naboer som mater sier at de nå mater med kvalitetssnacks kjøpt hos dyrebutikk, og da skal det liksom være greit mener de. Hold kattene på egen grunn. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har familiemedlemmer som ser etter barna når vi er borte en tur. Gir beskjed om mat, leggerutiner og rutiner for spill/skjermer. Hva skjer? Joda, det er full mayhem når vi er borte og rutiner brytes over en lav sko. Pass barna selv. AnonymBruker skrev (5 timer siden): En kollega lånte vår varebil når hun skulle hente en sofa. Vi presiserte at hun måtte sette den på lading på jobben vår etter at hun var ferdig. Hva skjer? Joda, hun satte den ikke på lading og når jeg skulle hente den Ikke lån ut biler. Anonymkode: e9200...068 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Du må bare innse at du får ikke til å bestemme alt. Tror både katter og unger synes dette er stas. Og det er lov å glemme ting. Anonymkode: 5c1a5...031 1 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hold kattene på egen grunn. Pass barna selv. Ikke lån ut biler. Anonymkode: e9200...068 Så folk som ikke hører etter er unnskyldt og det er vår feil? Ts Anonymkode: c26f1...b1b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må bare innse at du får ikke til å bestemme alt. Tror både katter og unger synes dette er stas. Og det er lov å glemme ting. Anonymkode: 5c1a5...031 Glemme gang på gang? Hadde du likt at noen matet dyret ditt så ofte at det fikk vektproblemer, eller hva om det var barnet ditt fikk sjokolade av naboen én til to ganger pr dag? Når du hadde barnevakt og ga klar beskjed om at barnet skal være i seng kl 21 og uten mobil, og barnet kom i seng 22:30 med mobil, sovnet rundt midnatt og var så trøtt dagen etter at hen var nesten umulig få opp på skolen? Ts Anonymkode: c26f1...b1b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så folk som ikke hører etter er unnskyldt og det er vår feil? Ts Anonymkode: c26f1...b1b Kvinneguiden i et nøtteskall: Sutre og klage på grunn av en tråd-starter. I stedet for å faktisk komme med konstruktive råd... Anonymkode: 2cd25...eca
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Glemme gang på gang? Hadde du likt at noen matet dyret ditt så ofte at det fikk vektproblemer, eller hva om det var barnet ditt fikk sjokolade av naboen én til to ganger pr dag? Når du hadde barnevakt og ga klar beskjed om at barnet skal være i seng kl 21 og uten mobil, og barnet kom i seng 22:30 med mobil, sovnet rundt midnatt og var så trøtt dagen etter at hen var nesten umulig få opp på skolen? Ts Anonymkode: c26f1...b1b Sånt skjer. Slapp av. Anonymkode: 6e7ed...9ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå